[Nabespreking] Zijn we nog anoniem?

Gestart door adriaan, 24 augustus 2025, 21:09:36

Vorige topic - Volgende topic

adriaan

Dat was een leuk en spannend spel met een flink aantal mindfucks voor iedereen :D

adriaan

Wil je nog nadenken wie wie was? Morgenochtend maak ik bekend wie wie was, tenzij je aangeeft bij mij dat je liever niet hebt dat je identiteit bekend wordt.

[789]Jason

Congratz Belle! Nice gewonnen!


Dankjewel voor het leiden adriaan!

Sorry Zeus voor deze speldag, het spande erom en we wouden dit winnen XD

[789]Zeus

Citaat van: adriaan op 24 augustus 2025, 21:11:11Wil je nog nadenken wie wie was? Morgenochtend maak ik bekend wie wie was, tenzij je aangeeft bij mij dat je liever niet hebt dat je identiteit bekend wordt.
Ik blijf anoniem.

[789]Zeus

Ik vond het vanaf dag 2 al niet leuk. Heb mij echt doodgeirriteerd aan de activiteit van sommigen.

[789]Demeter

Link koppel wtf haha Gefeliciteerd.
Dit was heel lastig ik dacht eerst dat Zeus slecht was voor ik zn Yeti claim wist was iets te vroeg met opvragen denk ik. Maar daardoor dacht ik wel dat Cerberus idd gewoon goed was dus ik dacht ik die beul ik wel haha. Peom durfde ik idd niet te beulen incase die echt geconverteerd was. Maar ik wist echt niet meer wie slecht was. Im twijfelde om nog iemand aan te spreken, maar ik dacht ook nog even dat oddyseus en Jason mogelijk slecht waren.

Dacht nog aan hulpjes spel nadat Athena dood was en Hades welp moord was en Odysseus miss welp was en dus veilig de valse claim kon doen. Zat daar mis. Dat prom op echidna stemde hoopte ik dat die toch goed was. Hadden als Zeus meeging miss toch iemand anders eruit kunnen stemmen. Vond wel leuk om scherprechter te zijn verder leuke rol haha. Maar lastig zeg. Goed gespeeld verder wel aan iedereen

[789]Bellerophon

Woww lekker Jasonnnn!!!  ;D  :D

Echt een heel gaaf potje dit. Vond het al leuk dat ik zowel adel als geliefde was en toen ik lijk was dacht ik wel echt wtf wat gaaf  :P

[789]Bellerophon

Maar nu wint Odysseus als grafdelver mee toch of niet?

[789]Odysseus

Bedankt voor het leiden Adriaan.


Toch blij nog een lijk te hebben gemaakt, want ik twijfelde eerst  XD

Gefeliciteerd aan het koppel. Sterk gespeeld!

[789]Bellerophon


[789]Echidna

Gefeliciteerd Jason en Belle jullie hebben het echt fantastisch gespeeld ik heb mega slecht gespeeld maar jullie waren tof

adriaan


[789]Bellerophon

Citaat van: [789]Echidna op 24 augustus 2025, 21:19:49Gefeliciteerd Jason en Belle jullie hebben het echt fantastisch gespeeld ik heb mega slecht gespeeld maar jullie waren tof
Nou je bent genekt door nacht 2. Ik dacht dat je met Jason kon winnen (door vals dronken resultaat), dus ik wilde je in eerste instantie niet stemmen.

[789]Demeter

Citaat van: [789]Bellerophon op 24 augustus 2025, 21:18:15Oh shit, ik was wel dronkaard hahah

Ik dacht het nog mogelijk. Ik had toch echidna op moeten vragen want twijfelde al toen ik Lynch 1 pm kreeg met dat die niet wist op wie die moest stemmen en of post beetje ok over kwam voelde wel wat Wolfs dat die daar zich druk om maakte, maar bewust niks over gezegd,aar uiteindelijk dacht ik toch Zeus eerst slecht was dus maar toen kwam Yeti claim maar had ik net naar Adriaan gestuurd. Daar had ik spijt van

[789]Demeter

Citaat van: [789]Bellerophon op 24 augustus 2025, 21:25:33
Citaat van: [789]Echidna op 24 augustus 2025, 21:19:49Gefeliciteerd Jason en Belle jullie hebben het echt fantastisch gespeeld ik heb mega slecht gespeeld maar jullie waren tof
Nou je bent genekt door nacht 2. Ik dacht dat je met Jason kon winnen (door vals dronken resultaat), dus ik wilde je in eerste instantie niet stemmen.

De vriend claim was niet zo handig denk ik. En Athena claim ook niet denk dat als die neutraal beleeft houden niet perse Lynch was geworden toen. Ik was wel bang op gegeven moment dat mensen dachten dat ik wel scherprechter was, maar ik was sws geen prio dus dacht hopelijk komt slecht nog aankloppen xS