[Nabespreking] Zijn we nog anoniem?

Gestart door adriaan, 24 augustus 2025, 21:09:36

Vorige topic - Volgende topic

[789]Prometheus

Wow dikke plottwist... gefeliciteerd Belle en Jason!!
Daaaamn..

[789]Demeter

Twijfelde ook nog om Jason oid te beulen, maar dacht ook nog even dat die miss slecht was xD

[789]Zeus

Citaat van: [789]Demeter op 24 augustus 2025, 21:27:25
Citaat van: [789]Bellerophon op 24 augustus 2025, 21:25:33
Citaat van: [789]Echidna op 24 augustus 2025, 21:19:49Gefeliciteerd Jason en Belle jullie hebben het echt fantastisch gespeeld ik heb mega slecht gespeeld maar jullie waren tof
Nou je bent genekt door nacht 2. Ik dacht dat je met Jason kon winnen (door vals dronken resultaat), dus ik wilde je in eerste instantie niet stemmen.

De vriend claim was niet zo handig denk ik. En Athena claim ook niet denk dat als die neutraal beleeft houden niet perse Lynch was geworden toen. Ik was wel bang op gegeven moment dat mensen dachten dat ik wel scherprechter was, maar ik was sws geen prio dus dacht hopelijk komt slecht nog aankloppen xS
Ik vond het zelf irrelevant of je beul of hulp was want zocht alleen naar wolven.

[789]Jason

HA wolven hebben Ody geluncht vanwege kans op doodsdrankje. Heel nice, dat is precies waar ik op hoopte toen ik die Heks claim dropte.

Overigens niet eens met Ody overlegd die claim XD

[789]Prometheus

Paar dingen die ik goed had: Belle zou dronkaard kunnen zijn, en evt. koppel met Jason.
Totdat Belle toch mee wilde spelen dat zij ZV met mij wilde zijn.. toen had ik mn twijfels ingetrokken.

Damn zieke plottwist.. nou veel plezier met leven op het wolvenboard  ;D  ik had echt veel stress had geen zweet meer over om te zweten.

[789]Prometheus

Citaat van: [789]Jason op 24 augustus 2025, 21:34:32HA wolven hebben Ody geluncht vanwege kans op doodsdrankje. Heel nice, dat is precies waar ik op hoopte toen ik die Heks claim dropte.

Overigens niet eens met Ody overlegd die claim XD

Dat was een goeie... goed gedaan Jason

[789]Bellerophon

Oh en trouwens Zeus. De reden dat ik best focuste op jou was door het volgende.

Ik wist het volgende toen we nog met 7 waren:
1  Bellerophon - Thats me
2  Jason - Bengel en geliefde
3  Prometheus - Adel (mogelijk conversie, maar geen beginwolf)
4  Demeter - Beul of scherprechter
5  Odysseus - Hoogstwaarschijnlijk Delver

Als er een onboard beginwolf in zou zitten MOEST dat één van de twee die overbleven zijn. Oftewel 6. Echidna of 7. Jij (Zeus). Doordat mijn visioen zei: Echidna kan winnen met Jason, was ik een poos in de veronderstelling dat jij dan een beginwolf was. Maar ik wist het niet 100% zeker doordat stalker aangaf 2 mislukte acties te hebben.

[789]Bellerophon

Citaat van: [789]Prometheus op 24 augustus 2025, 21:29:06Wow dikke plottwist... gefeliciteerd Belle en Jason!!
Daaaamn..
Thanks! Ben na die conversieclaim van jou toch erg aan je gaan twijfelen. Toen je zei dat je dacht dat ik mogelijk koppel met Jason was, dacht ik wel even shit, want Jason had zichzelf al 3x beschermd XD

[789]Prometheus

Citaat van: [789]Jason op 24 augustus 2025, 21:34:32Overigens niet eens met Ody overlegd die claim XD

Lol je hebt hem letterlijk als pop gebruikt XD  hij vond alles prima zeker

[789]Prometheus

Citaat van: [789]Bellerophon op 24 augustus 2025, 21:36:43
Citaat van: [789]Prometheus op 24 augustus 2025, 21:29:06Wow dikke plottwist... gefeliciteerd Belle en Jason!!
Daaaamn..
Thanks! Ben na die conversieclaim van jou toch erg aan je gaan twijfelen. Toen je zei dat je dacht dat ik mogelijk koppel met Jason was, dacht ik wel even shit, want Jason had zichzelf al 3x beschermd XD

Ja ik dacht al waarom ging je niet in mee dat je ook ZV met mij was ;D  en dat Jason zo met veel vertrouwen in DT gewoon zei dat ik lieg over ZV zijn.. omdat jij en ik adel zijn, mogen we dat tegen niemand zeggen maar je mag het wel zeggen als je op andere board zit.. en toen dacht ik aan mogelijke koppelsboard.
En dat je aan het begin vlak voordat je hem had gecontroleerd zei dat je hem 99% vertrouwd alleen maar omdat hij goed over kwam.
Maar toen je eindelijk wel in de DT zei dat je indd ZV met mij was, toen dacht ik oo misschien toch geen koppel dan XD

[789]Zeus

Citaat van: [789]Zeus op 24 augustus 2025, 21:13:16Ik vond het vanaf dag 2 al niet leuk. Heb mij echt doodgeirriteerd aan de activiteit van sommigen.
*inactiviteit

[789]Prometheus

Maar heel eerlijk, ben blij dat dit spel afgelopen is. Heb wel slecht geslapen en op werk moeilijke focus.. heb alleen maar aan dit spel gedacht.

[789]Prometheus

Citaat van: adriaan op 24 augustus 2025, 21:11:11Wil je nog nadenken wie wie was? Morgenochtend maak ik bekend wie wie was, tenzij je aangeeft bij mij dat je liever niet hebt dat je identiteit bekend wordt.

Ik denk dat Jason Castiel/bloodwolf/Falsifica is.
Ik denk dat Demeter Mexicanobroeder is.
Ik denk dat Zeus Spiritreacher is.
Ik denk dat Hades Shaddow is.
Ik denk dat Athena Tijgerke is.
IK denk dat Echidna Khenny is.

De rest zou ik echt niet weten, misschien spelers die ik niet ken.

[789]Jason

[789]Prometheus

Citaat van: [789]Demeter op 24 augustus 2025, 21:13:37...
Peom durfde ik idd niet te beulen incase die echt geconverteerd was. Maar ik wist echt niet meer wie slecht was. Im twijfelde om nog iemand aan te spreken, maar ik dacht ook nog even dat oddyseus en Jason mogelijk slecht waren.

Ja sinds mijn blunder met Jason durfde ik echt niks meer geen hulpjes te recruiten. Schrok me de pleuris toen Jason priester ging oproepen en zat partij te zweten jonge XD Ik zat echt te knijpen maar moest echt door lullen om er uit te lullen.