Nieuws:

Je vindt onze discordserver hier!

Hoofdmenu

Welkom doden!

Gestart door redeast, 20 juli 2025, 14:46:27

Vorige topic - Volgende topic

redeast

Het was wel een heel kort spelletje helaas, @adriaan .

adriaan

Ja ik was gisteren de hele dag op Waterworks verjaardag zoals al gezegd werd, dus dat ik nog niks gezegd had was niet gek, al heb ik daar wel genetwerkt en zou ik vandaag echt wel wat voor het spel gedaan hebben gegeven de kans.

redeast

Beetje laat welkom, maar welkom @fannieklm !

fannieklm

haaai :D

Lunch geworden doordat ik aangegeven had mijn actie in te zetten denk ik

adriaan

redeast

Welkom @Waterwork ! Kort spelletje helaas. Wijze Burger claimen bij een Wijze Burger blijkt toch niet zo handig  :"(

Waterwork

Hoe groot was de kans dat ik precies uit alle spelers de wb pakte

redeast

Citaat van: Waterwork op 23 juli 2025, 21:04:54Hoe groot was de kans dat ik precies uit alle spelers de wb pakte
Volgens mij had je precies de enige speler die Wijze Burger op z'n lijstje heeft staan te pakken gehad XD

redeast

Falsifica is erg blij met deze uitkomst, maar hij zou waarschijnlijk nog blijer geweest zijn als de wolven eensgezind Rampposi hadden geluncht.
Overigens, die tweede Yeti kwam door mijn onoplettendheid. Dus ja ze hebben gelijk in het discussietopic dat twee te veel zijn. Voor het eerst dat het goed uitkomt dat er iemand inactief sterft.

fannieklm

Dat moet je niet te vaak roepen  :P

redeast

Slecht heeft wel alle pech van de wereld, maar ik snap ook niet wat ze nu aan het doen zijn. Ze hebben een slechte grafdelver en een welp gevonden en doen daar niks mee, waardoor nu zowel de welpenmoord als de lunch op hem staat, waardoor hij niet dood gaat, maar lijk wordt en de welpenmoord verspild is.

redeast

Kiek eens aan! Dit gaat weer de betere kant op voor slecht!

redeast

Welkom @Zuna ! Hopelijk heb je, ondanks de valse start, toch een leuk eerste spel gehad!
Jij ook welkom @CarnageRazor ! Jij had gewoon heel veel pech

CarnageRazor

Zuna wat ben jij een ongelofelijke aanwinst zeg  ;D

Ja echt, rot.

Zie dit niet heel goed gaan voor slecht
Ook Noicre nog koppel zag ik. Aan een priester nog wel  ;D

Once is by chance,
Twice is a coïncidence,
Three is a pattern.

Zuna

Citaat van: CarnageRazor op 25 juli 2025, 23:29:16Zuna wat ben jij een ongelofelijke aanwinst zeg  ;D

Ja echt, rot.

Zie dit niet heel goed gaan voor slecht
Ook Noicre nog koppel zag ik. Aan een priester nog wel  ;D

Wel een beetje dat ik een jagerclaim doe en Falsifica dit aanziet voor een Zienerclaim en me laat welpen... Zo naar!

Sorry @CarnageRazor ik ging je bekijken want je deed te passief.

Wauw mijn lijstje was ZO accuraat xs bizar.

Maar met al die G/S koppels, Grafdelver, Welp, Orc, Conversiewolf is het een enorm zuur potje voor goed.
🦊✨ Fox me once, giggle forever! ✨🦊
🌸 "I'm not sly, I'm adorably strategic." 🌸
🐾 Bringing tiny chaos & big laughs—one bushy tail at a time!