Nieuws:

Je vindt onze discordserver hier!

Hoofdmenu

Welkom doden!

Gestart door redeast, 20 juli 2025, 14:46:27

Vorige topic - Volgende topic

CarnageRazor

Citaat van: Zuna op 26 juli 2025, 00:12:26
Citaat van: CarnageRazor op 25 juli 2025, 23:29:16Zuna wat ben jij een ongelofelijke aanwinst zeg  ;D

Ja echt, rot.

Zie dit niet heel goed gaan voor slecht
Ook Noicre nog koppel zag ik. Aan een priester nog wel  ;D

Wel een beetje dat ik een jagerclaim doe en Falsifica dit aanziet voor een Zienerclaim en me laat welpen... Zo naar!

Sorry @CarnageRazor ik ging je bekijken want je deed te passief.

Wauw mijn lijstje was ZO accuraat xs bizar.

Maar met al die G/S koppels, Grafdelver, Welp, Orc, Conversiewolf is het een enorm zuur potje voor goed.

Ja iets te lang gewacht met te stemmen op Marc, die eigenlijk z'n eigen ramen inslaat met een claim die eigenlijk niet nodig was. Überhaupt dan nog bij die Brabantse pipo die als enige WB op z'n lijstje knalt  XD

Wel toegegeven als dat had gelukt, was jij geconverteerd geweest, lag Marc redelijk goed in het spel en stonden we er heel anders voor.

Once is by chance,
Twice is a coïncidence,
Three is a pattern.

Zuna

Citaat van: CarnageRazor op 26 juli 2025, 00:33:17
Citaat van: Zuna op 26 juli 2025, 00:12:26
Citaat van: CarnageRazor op 25 juli 2025, 23:29:16Zuna wat ben jij een ongelofelijke aanwinst zeg  ;D

Ja echt, rot.

Zie dit niet heel goed gaan voor slecht
Ook Noicre nog koppel zag ik. Aan een priester nog wel  ;D

Wel een beetje dat ik een jagerclaim doe en Falsifica dit aanziet voor een Zienerclaim en me laat welpen... Zo naar!

Sorry @CarnageRazor ik ging je bekijken want je deed te passief.

Wauw mijn lijstje was ZO accuraat xs bizar.

Maar met al die G/S koppels, Grafdelver, Welp, Orc, Conversiewolf is het een enorm zuur potje voor goed.

Ja iets te lang gewacht met te stemmen op Marc, die eigenlijk z'n eigen ramen inslaat met een claim die eigenlijk niet nodig was. Überhaupt dan nog bij die Brabantse pipo die als enige WB op z'n lijstje knalt  XD

Wel toegegeven als dat had gelukt, was jij geconverteerd geweest, lag Marc redelijk goed in het spel en stonden we er heel anders voor.

Ik was enorm bang voor conversie. Maar snap de slimme zet. Niet op de voorgrond en had je toevallig de Ziener nog gehad ook!
🦊✨ Fox me once, giggle forever! ✨🦊
🌸 "I'm not sly, I'm adorably strategic." 🌸
🐾 Bringing tiny chaos & big laughs—one bushy tail at a time!

redeast

Welkom @Falsifica ! Drie keer is scheepsrecht, alleen niet helemaal zoals je wil misschien. Welkom ook @HenkPatat .

Falsifica

Oh nee  :"(  zo jammer dit. Ik ging zo lekker.
"You can always trust a dishonest man, to be dishonest. It is the honest man you should not trust, for you never know when he would be dishonest."
- Captain Jack Sparrow

Falsifica

De volgende keer kies ik weer Goed.
Ik heb zo hard Waterwork verdedigd, ik heb zoveel info aan Carnage gegeven en de ziener was dood doordat ik Berrie zei die te welpen op ziener.

En dan ga ik dood door lunch.

Ik ben boos.  XD
"You can always trust a dishonest man, to be dishonest. It is the honest man you should not trust, for you never know when he would be dishonest."
- Captain Jack Sparrow

Zuna

Citaat van: Falsifica op 27 juli 2025, 21:01:39De volgende keer kies ik weer Goed.
Ik heb zo hard Waterwork verdedigd, ik heb zoveel info aan Carnage gegeven en de ziener was dood doordat ik Berrie zei die te welpen op ziener.

En dan ga ik dood door lunch.

Ik ben boos.  XD

Ik claimde jager! Hoe kom jij bij ziener!?

Falsifica

Je vroeg eerst zelf of ik de ziener was, zonder dat daar reden voor was.
Toen begon bij mij de twijfel.

Vervolgens zeg je 'ik zal je lijk vinden en afmaken'.

Hoe kun je mijn lijk vinden? Doordat je zelf de ziener bent.  ;)
- Captain Jack Sparrow

Zuna

Citaat van: Falsifica op 28 juli 2025, 12:10:17Je vroeg eerst zelf of ik de ziener was, zonder dat daar reden voor was.
Toen begon bij mij de twijfel.

Vervolgens zeg je 'ik zal je lijk vinden en afmaken'.

Hoe kun je mijn lijk vinden? Doordat je zelf de ziener bent.  ;)

Lol zo bedoelde ik dat niet. Dacht meer ik ga mn pijlen als jager wel op iemand zetten en die meenemen die ik denk dat lijk is.

Falsifica

Zuna het hielp je ook niet dat ik Thelight erna zei dat ik vrij zeker was dat jij zijn ziener was.

Waarop thelight zei 'ik ga niks ontkennen of bevestigen' met een glimlach emote.

XD
- Captain Jack Sparrow

Falsifica

Als mede add'er kan ik alleen maar zeggen JarJar, dat je het iets te dik er boven op legt. Want volgens mij heb je de post iets chaotischer gemaakt juist om spelers te foppen.

Als dat zo is, doe je het fantastisch!
- Captain Jack Sparrow

CarnageRazor

Die Jarjar, heb er echt sympathie voor. Hij glijdt ook soepeltjes overal tussen met z'n aaibaarheidsfactor. De vuile gluiperd  (6)  XD  O0 

Once is by chance,
Twice is a coïncidence,
Three is a pattern.

redeast

Falsifica

Berrie die eindelijk nu het wolvenboard op kan, ik ben benieuwd wat die daar aan treft.  :D
- Captain Jack Sparrow

Waterwork

ik ben echt verbaasd dat beide gs koppels er  nog in zitten

Falsifica

Beertje heeft zojuist een hele sterke post gemaakt  ;)
- Captain Jack Sparrow