Welkom Wolven!

Gestart door redeast, 19 juli 2025, 13:13:36

Vorige topic - Volgende topic

Waterwork

Klopt maar ik moet niet op lynch komen voordat we geconventeerd hebbem

noicreC

Klopt. Wie zijn de 4 die over de vloer komen?

Wesp in Glas

Ik zou ik niet te vroeg. Later in het spel heb je opeens onverwacht een troef achter de hand.

Ik begrijp dat jullie tijdens het theekransje over dit spel gaan hebben. Wat ga je claimen dat je bent wanneer je je koffie verprutst met te veel suiker? :)

CarnageRazor

*Slaat enthousiast op zijn borst met beide vuisten*

Once is by chance,
Twice is a coïncidence,
Three is a pattern.

Waterwork

Citaat van: noicreC op 19 juli 2025, 13:39:52Klopt. Wie zijn de 4 die over de vloer komen?

Zijn er maar 3 Fannie, Thelight en Adriaan. Yasu is er ook maar die doet niet mee

noicreC

Adriaan en thelight heb ik liever niet als conversie target voor nu. Tenzij ze dit potje sterk spelen.

Waterwork

Fannie kan wel heel sterk spelen maar ze heeft vorig potje gewonnen dus ze is een sociale lunch dus valt op als ze erin blijft

Wesp in Glas

Ik krijg een PM van Waterwork dat ie mij vertrouwd, dat mag ik nondeju hopen ja :D

Waterwork

Ik heb je geen pm gestuurd

Waterwork

Enige voorkeuren voor lunch?

Wesp in Glas

Oh nee dat was master chief.

Ik stel voor om hem dan ook meteen te lunchen. Of de pyromaan.

noicreC

Niet neutraal pakken. Fannie is geen slechte lunch als ik als zo lees.

CarnageRazor

Ik zou Fannie niet lunchen, zo maak je Aintgotrhytm semi verdacht. Die is even sociaal als lunch nl. 

Once is by chance,
Twice is a coïncidence,
Three is a pattern.

Aintgotrhythm

Citaat van: Waterwork op 19 juli 2025, 13:28:46Klopt ik ga jullie allemaal openbaren.

Haha nee maar ik kan dus iemand wolf maken. Ik zie straks 4 spelers bij mij thuis toevallig en kan niet goed liegen dus ik wou voorstellen om 1 van deze 4 te conventeren als ze mij doorhebben

Lijkt me een verstandige keus om het niet over het spel te hebben dus :)
Ik ben Ketterse Wolf, hallo allemaal! Willen we een appgroep aanmaken?

Aintgotrhythm

Citaat van: CarnageRazor op 19 juli 2025, 19:24:18Ik zou Fannie niet lunchen, zo maak je Aintgotrhytm semi verdacht. Die is even sociaal als lunch nl. 

Klopt, sorry voor de dubbelpost. Ik was nog niet helemaal bij. Ik heb samen met Fannie het vorige potje gewonnen. Misschien toch even een ander lunchtarget?