Nieuws:

Heb je problemen met het forum? Contacteer Shaddow, redeast of yasu.

Hoofdmenu

Discussietopic

Gestart door redeast, 19 juli 2025, 12:31:36

Vorige topic - Volgende topic

HenkPatat

Citaat van: Master-Guy op 20 juli 2025, 15:02:10
Citaat van: BloodWolf14 op 20 juli 2025, 14:34:46(Ps: Welpen op Beul kan niet meer, want de rol is openbaar bekend gemaakt)

Dit was ik even vergeten, helder, tnx.

Voor nu is het enige wat ik zeker weet dat Beertje ergens volledig het vertrouwen heeft van tenminste één andere speler. Of dit is door DM of op een andere manier weet ik niet, wel dat ik nog steeds een zeer slecht gevoel krijg. Hoe weeet ik dit? Omdat hij de DM tekst die ik aan iemand anders heb gestuurd, 1 op 1 heeft gekopiëerd..

Mijn BM stem zal niet veranderen, te veel onzekerheden en gevaren

Berichten prive sturen die betrekking hebben tot het spel mag niet toch.
Vind het zowizo wel vreemd dat jij beweert mensen prive berichten te sturen.
Ik heb niks gehad dus ik vertrouw jij niet. Jij bent de 2e lynch voor mij. Ik verdenk jou van wolf zijn.

Master-Guy

Citaat van: HenkPatat op 20 juli 2025, 15:36:27
Citaat van: Master-Guy op 20 juli 2025, 15:02:10
Citaat van: BloodWolf14 op 20 juli 2025, 14:34:46(Ps: Welpen op Beul kan niet meer, want de rol is openbaar bekend gemaakt)

Dit was ik even vergeten, helder, tnx.

Voor nu is het enige wat ik zeker weet dat Beertje ergens volledig het vertrouwen heeft van tenminste één andere speler. Of dit is door DM of op een andere manier weet ik niet, wel dat ik nog steeds een zeer slecht gevoel krijg. Hoe weeet ik dit? Omdat hij de DM tekst die ik aan iemand anders heb gestuurd, 1 op 1 heeft gekopiëerd..

Mijn BM stem zal niet veranderen, te veel onzekerheden en gevaren

Berichten prive sturen die betrekking hebben tot het spel mag niet toch.
Vind het zowizo wel vreemd dat jij beweert mensen prive berichten te sturen.
Ik heb niks gehad dus ik vertrouw jij niet. Jij bent de 2e lynch voor mij. Ik verdenk jou van wolf zijn.

Dus omdat jij geen privé-berichten hebt gehad, vertrouw je mij niet? Bijzonder..

"Op dit forum zijn alle spellen netwerkspellen, dus dat betekent dat je met iedereen contact mag hebben in privé."
Dit is wat de spelleider mij heeft verteld en waar ik me aan hou. Ook de andere spelers lijken niet verrast te zijn hierdoor, dus dit is echt een foutje van jouw kant Henk ;-)

Citaat van: LustigeWolf op 20 juli 2025, 15:25:08Als ik het goed begrijp heeft Beertje juist informatie van iemand anders ontvangen.

Wat ik me afvraag is waarom master guy nu niet weet of niet wil zeggen welke speler dit heeft doorgestuurd.

Waarom zou ik nu meteen al mijn kaarten op tafel leggen? Van jou heb ik ook nog niets gezien.. Je bent vooral informatie aan het verzamelen, en niets aan het delen!

BloodWolf14

Moet het altijd een 100% uitwisseling zijn dan?

Volgens mij moeten we wolven zoeken. Als dat betekent dat jij informatie hebt die mogelijk kan leiden tot de juiste speler lynchen hoeft daar imo niets tegenover te staan ;)

Zuna

Citaat van: Beertje op 20 juli 2025, 13:27:36dit forumpotje is het equivalent van een ontspoorde NS-intercity zonder conducteur. Niemand weet waar we heen gaan, maar iedereen heeft een mening over wie er moet uitstappen.

Eens. Leuk eerste potje dit. Als iemand me kan vertellen hoe het wél hoort dan mag je me benaderen. Ik ga dit soort acties overigens niet belonen dus mijn stem voor BM blijft op MG.

Citaat van: BloodWolf14 op 20 juli 2025, 14:20:44
Citaat van: Aintgotrhythm op 19 juli 2025, 21:08:56Hi Zuna, we hebben zelfs verschillende welpen, ze groeien uiteindelijk allemaal op tot weerwolf. Met raden van een rol van een speler kunnen ze s'nachts idd andere vermoorden.
Deze dame heeft de slechtjesrollenlijst in ieder geval niet doorgenomen. Heeele lichte clear op basis daarvan. Ik verwacht dat je met een slechtjesrol anders dan 'Weerwolf' even checkt wat de regels ervan ook alweer zijn :)

Dit dacht ik dus precies ook! Ik heb helemaal die lijst doorgenomen omdat ik nieuw ben op het forum en een aantal rollen had ik nog nooit van gehoord.

Kan echter altijd nog de 'ik ben wel slecht en heb me niet ingelezen want het boeit me niet want ik overleef de eerste nacht waarschijnlijk toch wel'. Of een andere vorm van een druk leven

---

Afin, ik kan me eigenlijk verder niet veel met het geblaat dus we kunnen morgen weer kijken of we meer weten. Iedereen gaat nog af op gevoelens. Zou top zijn als er echt info is om daar vervolgens wat mee te doen.

P.s. DM? Iedereen is al zoveel aan het praten en ik voel me buitengesloten. Zelf weinig toenadering gezocht maaaaar als het zo gespeeld wordt dan wil ik ook meedoen! *Springt op en neer als een klein kind dat ook mee wil voetballen*
🦊✨ Fox me once, giggle forever! ✨🦊
🌸 "I'm not sly, I'm adorably strategic." 🌸
🐾 Bringing tiny chaos & big laughs—one bushy tail at a time!

123berber

Ik vind de beulsactie gebaseerd op niks niet te verantwoorden en not done. Ja hij had slecht kunnen worden, maar hij had ook goed kunnen worden. Bovendien voelt het meer als een lucky shot dat Adriaan neutraal is dan dat het ergens echt op is gebaseerd.

Ja hij was nog niet online gekomen en was nog niet in het spel gedoken, maar dat was ik ook niet behalve een korte snelle post. Sommige mensen hebben een druk leven buiten het forum of toevallig net wat drukke plannen dit weekend en hebben niet de tijd om de hele tijd te trollen en te spammen in het discussietopic.

Toch gaat mijn stem naar Elias. Waarom? Het feit blijft dat hij van zichzelf sowieso goed is. Ik sluit niet aan dat hij gekoppeld is, want een aantal posts in het begin van het spel vielen me op. Dat zijn
Reactie #7 van Wesp in Glas die vraagt of iemand Elias kan beulen.
Reactie #18 van Henkpatat die een opmerking maakt over dat Elias iemand kan beulen.

Iets anders wat mij tijdens het teruglezen opviel was reactie #113 van Bloodwolf. Waarom zou je in hemelsnaar zeggen dat het nu nutteloos is om Elias nog te welpen op de rol beul? Het is toch juist ideaal als een welp het toch zou proberen omdat diegene hier niet van af zou weten?

WCeend!! Zomerspelen 2014

Master-Guy

Voor de luie medespeler klikbaar:
#7, #18 en #113

Met een aantal nieuwe spelers hier vind ik het netjes van Bloodwolf dat hij dit deelt, zelfs al zou het in zijn eigen nadeel werken. Net als even een reminder plaatsen dat je na het verstrijken van de deadline geen berichten mag posten tot de spelleider het resultaat heeft gedeeld. Elkaar herinneren aan de spelregels is niet iets dat afgestraft moet worden.

De reactie van Wesp in Glas lijkt te komen vanuit een negatief gevoel, niet vanuit feiten of verdenkingen. Lekker laten gaan.

Dan over de reactie van Henkpatat: Inderdaad opvallend dat hij dat al zegt voor de beulactie, en de zin die hij daarachter zet is voor mij ook niet heel logisch.26

Master-Guy

Dat laatste stukje is een misklik geweest, sorry voor de rotzooi :)

LustigeWolf

Even iets rechtzetten.

Citaat van: Master-Guy op 20 juli 2025, 16:29:21Waarom zou ik nu meteen al mijn kaarten op tafel leggen? Van jou heb ik ook nog niets gezien.. Je bent vooral informatie aan het verzamelen, en niets aan het delen!

Laten we daar even stil bij stilstaan.

Ik verzamel niks. Ik houd me bezig met wat iedereen kan zien: gedrag in het discussietopic. Daar analyseer ik, stel vragen, en trek verbanden. Als iemand mij ongevraagd in een PM zijn rol en acties doorstuurt, dan is dat niet iets wat ik afgedwongen heb.

En laten we één ding duidelijk maken:
Als je vrijwillig informatie deelt, dan geeft dat je geen recht om anderen te beschuldigen als die er vervolgens voor kiezen om die informatie niet in het topic te plempen.
Zo werkt vertrouwen niet. Zo werkt logica niet. En zo werkt het spel al helemaal niet.

Of zoals BloodWolf14 het al scherp verwoordde:

Citaat van: BloodWolf14 op 20 juli 2025, 16:41:32Moet het altijd een 100% uitwisseling zijn dan?

Nee dus.

Ik sta juist voor een open spel. Alles wat ik doe, gebeurt in het volle zicht van iedereen. Ik laat me lezen, ik stel vragen, ik benoem opvallend gedrag. Dáár haal je wat aan me hebt. Wat ik niet ben, is iemand die achter gesloten deuren spelletjes speelt of deals sluit in het donker. Daar hou ik totaal niet van. Geheimzinnigheid is misschien leuk voor een escape room, maar in WvW maakt het het spel alleen maar troebel.

Dus dat jij me nu verwijt dat ik informatie achterhoud terwijl jij zélf info in mijn DM's schuift en vervolgens in het topic geheimzinnig blijft doen over wie Beertje jouw tekst heeft doorgestuurd, is op z'n zachtst gezegd hypocriet.

Voor de rest die meeleest: ik ben gewoon in het openbaar bezig. Ik kijk naar gedrag, niet naar DM's, want die heb ik verder amper. Mijn enige "verzameling" is een bonte verzameling mensen die dingen roepen en dan niet willen uitleggen waarom.

Als ik op dit mensen niet vertrouw, dan zijn het vooral de mensen die een "time-out" hebben aangevraagd nu er écht iets te bespreken valt.

Maar ik ben benieuwd: Master-Guy, als jij voor eerlijk en open bent, dan verwacht ik nu ook van jou de naam van die doorstuurder. Of vertrouw je Beertje nu ineens wel dat je zijn maat niet voor de bus wilt gooien?

Falsifica

Ja sorry, ik ben echt aan het genieten van mijn EXTRA lange time out.  :D  :D

Maar je mag me zeker pmen, ik wacht met smacht op je!
"You can always trust a dishonest man, to be dishonest. It is the honest man you should not trust, for you never know when he would be dishonest."
- Captain Jack Sparrow

Master-Guy

Citaat van: LustigeWolf op 20 juli 2025, 20:02:43[die lange aanval die nergens op is gebaseerd zal ik maar negeren]
Maar ik ben benieuwd: Master-Guy, als jij voor eerlijk en open bent, dan verwacht ik nu ook van jou de naam van die doorstuurder. Of vertrouw je Beertje nu ineens wel dat je zijn maat niet voor de bus wilt gooien?

Volgens jou is open blijkbaar niet delen wat er in de DM's gebeurd, dus van waar deze vraag nu?
Nee, ik vertrouw Beertje nog steeds niet, maar ik ga niet zomaar delen dat jij die DM hebt verspreid tegen de forumregels in..

Morgen ben ik er weer, misschien pas na een veel te lange dag werken, zodat ik even kan genieten van de rust

LustigeWolf

Nou Falsifica, geniet jij maar lekker van je "EXTRA lange time out"

Citaat van: Master-Guy op 20 juli 2025, 20:16:40maar ik ga niet zomaar delen dat jij die DM hebt verspreid tegen de forumregels in..

Wat je daar precies mee probeert te insinueren weet ik niet, maar het komt neer op een beschuldiging van vals spel. En dat vind ik behoorlijk laag. Voor de duidelijkheid: Ik heb niets doorgestuurd. Niks gekopieerd. En niks tegen de regels gedaan. Wat jij precies naar wie stuurt, daar ga ik niet over.

Schijnbaar is een open spel delen wat er in de DM's gebeurt. Dus bij deze dan:
Master-Guy had mij in een DM als willekeurig persoon in vertrouwen genomen, en deelde daarbij dat hij helderziende is en naar de alliantie van Elias wil gaan kijken. Maar ook dat hij Beertje niet vertrouwde omdat Beertje zo snel van mening veranderde in het begin.

Voor de context: Dit was voordat Elias zijn beulactie had uitgevoerd. Begrijp me niet verkeerd. Ik vond dit geen slecht plan. Vandaar dat ik als reactie hierop bevestiging gaf.

Ondertussen houd je zelf nog steeds actief cruciale info achter omdat je iemand niet voor de bus wil gooien. Sorry hoor, maar dat is zeker geen open spel. Dat is toneel. En blijkbaar ben ik de enige die daar geen zin in heeft.

Dus als jij ook een open spel wil, Master-Guy: gooi die naam erin. En anders: stop met vage insinuaties en loze beschuldigingen.

LustigeWolf

Citaat van: Master-Guy op 20 juli 2025, 20:16:40
Citaat van: LustigeWolf op 20 juli 2025, 20:02:43[die lange aanval die nergens op is gebaseerd zal ik maar negeren]

Daarnaast zou ik het kunnen waarderen als je geen citaten verandert van tekst, om misverstanden te voorkomen

Falsifica

Oproep aan de yeti: Kom svp buiten vannacht!
"You can always trust a dishonest man, to be dishonest. It is the honest man you should not trust, for you never know when he would be dishonest."
- Captain Jack Sparrow

123berber

Oh wat grappig, Master-Guy claimde bij mij juist vriend. Dus weet niet wat jij voor onzin loopt te verkondigen.

WCeend!! Zomerspelen 2014

CarnageRazor

Citaat van: LustigeWolf op 20 juli 2025, 20:48:47Nou Falsifica, geniet jij maar lekker van je "EXTRA lange time out"

Citaat van: Master-Guy op 20 juli 2025, 20:16:40maar ik ga niet zomaar delen dat jij die DM hebt verspreid tegen de forumregels in..

Wat je daar precies mee probeert te insinueren weet ik niet, maar het komt neer op een beschuldiging van vals spel. En dat vind ik behoorlijk laag. Voor de duidelijkheid: Ik heb niets doorgestuurd. Niks gekopieerd. En niks tegen de regels gedaan. Wat jij precies naar wie stuurt, daar ga ik niet over.

Schijnbaar is een open spel delen wat er in de DM's gebeurt. Dus bij deze dan:
Master-Guy had mij in een DM als willekeurig persoon in vertrouwen genomen, en deelde daarbij dat hij helderziende is en naar de alliantie van Elias wil gaan kijken. Maar ook dat hij Beertje niet vertrouwde omdat Beertje zo snel van mening veranderde in het begin.

Voor de context: Dit was voordat Elias zijn beulactie had uitgevoerd. Begrijp me niet verkeerd. Ik vond dit geen slecht plan. Vandaar dat ik als reactie hierop bevestiging gaf.

Ondertussen houd je zelf nog steeds actief cruciale info achter omdat je iemand niet voor de bus wil gooien. Sorry hoor, maar dat is zeker geen open spel. Dat is toneel. En blijkbaar ben ik de enige die daar geen zin in heeft.

Dus als jij ook een open spel wil, Master-Guy: gooi die naam erin. En anders: stop met vage insinuaties en loze beschuldigingen.

Jij gooit iemand z'n rol op de topic tijdens de burgemeester ronde?

Meen je dit nou?!

Once is by chance,
Twice is a coïncidence,
Three is a pattern.