Nieuws:

Je vindt onze discordserver hier!

Hoofdmenu

Discussietopic

Gestart door redeast, 19 juli 2025, 12:31:36

Vorige topic - Volgende topic

HenkPatat

Citaat van: Falsifica op 20 juli 2025, 13:03:23Ik pak een timeout voor de rest van deze speldag. Meer reageren hier gaat niet leuker worden voor iedereen.

Wie met mij wil netwerken mag mij pmen.

Laten we proberen ondanks de emoties, dit niet het spel te laten verzieken.  :

Volgens mij ben jij de persoon die van alles en nogwat loopt rond te blaaten.

Volgens mij ben je gewoon overgeprikkeld en ben jij een baddie. Mijn lynch blijft staan op jou.

Ik gun je een langere timeout

Beulgemeester

Als we allemaal ervoor kiezen vandaag niets meer te zeggen, dan kunnen we net zo goed vannacht gewoon alsnog de eerste nacht te doen.  XD

Ik kan eigenlijk ondanks de toon het gesprek en de interactie hier wel waarderen, dus ik hoop dat we dit draadje gewoon lekker voortzetten.

Het verbaast me dat er maar zo weinig mensen switchen naar Eliasthebeast als BM. Ongeacht wat je vind van de Beul actie zelf, is het wel iemand waar je nu spelinhoudelijk iets van weet. Voor mij een goed objectief argument om je stem te herzien.

Wesp in Glas

Natuurlijk, hier is een passende en licht dramatische **In Memoriam** voor Adriaan de Heks:

---

In Memoriam: Adriaan de Heks

Gebeult, maar nooit gebroken

In de nachtelijke duisternis van Wakkerdam, waar het geritsel van wolvenpoten en het fluisteren van verdachten nooit ophoudt, is één ziel stilletjes van ons heengegaan.

Adriaan de Heks
Spreker van geen woorden.
Bewaker van geheimen.
Slachtoffer van de beul.

Hoewel Adriaan het hele potje geen enkel woord sprak — geen beschuldiging, geen verdediging, geen spreuk — laat zijn plotselinge executie een leegte achter die zelfs de zon niet lijkt te kunnen vullen. Zijn stilte sprak boekdelen. Zijn aanwezigheid was voelbaar, zelfs in zijn afwezigheid.

De beul hief zijn bijl, de dorpsbewoners keken toe, en zonder pardon verdween Adriaan uit het spel... en uit ons hart nog lang niet.

We weten niet wat Adriaan had kunnen betekenen. Een redding? Een vergissing? Misschien was hij de sleutel tot de overwinning. Wat we wel weten, is dat Wakkerdam een stukje kouder is geworden sinds zijn vertrek.

Rust zacht, Adriaan de Heks.
Moge je potjes in het hiernamaals gevuld zijn met logica, empathie en mensen die niet meteen op de stille stemmen mikken.

noicreC

Ik vraag me af wat hier allemaal gebeurd. Wat is die beulsactie, maar ook, wat zijn de reacties?

Het spijt me. Maar iedereen die nu roept dat Adriaan goed had kunnen kiezen, waar is dit op gebaseerd? Op de vorige potjes waar hij nu anders in zou spelen omdat we nu met 20+ man zitten?

Adriaan zou zeker misschien vanavond actief kunnen zijn, maar ik ken hem als inacvtieve speler, die op het einde toch eventjes net aan actief word.

Ik speel natuurlijk even advocaat van de duivel hier, want ik keur dit zeker niet goed. Maar ik zie dat men hier het spel gaan spelen, niet op de rollen, maar op de man. En dat vind ik een stukje erger.

Wat als Adriaan nu bij elias achter de schermen heeft gehint dat hij voor slecht wilt kiezen? Of dat elias vernomen heeft dat er snel een drankje op hem gegooid zou worden? Misschien was het ook gewoon een klote actie.
Punt is, we weten het niet.

Dus houd dit gezeik eventjes voor je, en gooi al je frustraties even open na het spel.

LustigeWolf

"Ik neem een time-out" is blijkbaar de nieuwe "ik loop met de bal naar de middenstip en ga daar liggen tot ik een penalty krijg".
Zeker na een eerste dag waar de helft van de spelers al amper wat postte, is dat echt een top-signaal. Maar goed, misschien is het ook lastig typen met de armen over elkaar.

Citaat van: Beulgemeester op 20 juli 2025, 13:13:46Als we allemaal ervoor kiezen vandaag niets meer te zeggen, dan kunnen we net zo goed vannacht gewoon alsnog de eerste nacht te doen.  XD

Ik kan eigenlijk ondanks de toon het gesprek en de interactie hier wel waarderen, dus ik hoop dat we dit draadje gewoon lekker voortzetten.

Het verbaast me dat er maar zo weinig mensen switchen naar Eliasthebeast als BM. Ongeacht wat je vind van de Beul actie zelf, is het wel iemand waar je nu spelinhoudelijk iets van weet. Voor mij een goed objectief argument om je stem te herzien.

Eens. Elias heeft in elk geval íéts van kleur bekend en heeft het niet geschuwd om een keuze te maken. Misschien niet de populairste keuze, maar wel eentje waar we op kunnen bouwen.
Als mensen liever een burgemeester hebben die stilletjes glimlacht in een hoekje tot dag 3, dan moeten ze dat vooral lekker doen.

BM-stem blijft dus bij Elias. Hij speelt. De rest speelt verstoppertje.

Beertje

dit forumpotje is het equivalent van een ontspoorde NS-intercity zonder conducteur. Niemand weet waar we heen gaan, maar iedereen heeft een mening over wie er moet uitstappen.
I love Elias

JarJarBling

Citaat van: Master-Guy op 20 juli 2025, 12:01:59Blijft helaas wel wat stilletjes vandaag, denk dat de meeste al hebben gezegd wat ze wilden zeggen.

Citaat van: JarJarBling op 20 juli 2025, 08:38:41Heey mijn lieverds,

ik wil eerst en vooral al bedanken voor al die berichtjes! Er was 1 iemand, (die liever anoniem wou blijven.) die me best grondig heeft overtuigt van men stem op berber te zetten. (niet dat dit nu het grote verschil gaat maken.)

maar ben je 1 van de gene die me nog niet heeft gestuurd en wil je dat nog steeds! kan natuurlijk altijd. ik ben zeer makkelijk beïnvloedbaar. (wel een drukke agenda vandaag, dus hopelijk zie ik jullie verleiding op tijd).

veel liefst,
jullie kleine dondersteen,
Jarne.

JarJar, weet niet of je echt zoveel berichtjes hebt gehad, en als het er al zo veel zijn of het dan ook van zoveel verschillende spelers afkomt, maar als je al zoveel informatie hebt vind ik het bijzonder dat je nog niet meer hebt gezegd daarover, al is het maar of je bronnen elkaars informatie bevestigen of niet.

Heb enkel gezegt dat ik berichtjes heb gekregen. Niet dat er veel informatie uit te halen valt. Zeker nu er nog niet heel veel is gebeurt. Vandaag een drukke dag dus ook niet veel online. Maar ik ga eventjes de geïnteresseerde toeschouwer spelen om te zien wat er gebeurt.  (A)  :D

BloodWolf14

Citaat van: Aintgotrhythm op 19 juli 2025, 21:08:56Hi Zuna, we hebben zelfs verschillende welpen, ze groeien uiteindelijk allemaal op tot weerwolf. Met raden van een rol van een speler kunnen ze s'nachts idd andere vermoorden.
Deze dame heeft de slechtjesrollenlijst in ieder geval niet doorgenomen. Heeele lichte clear op basis daarvan. Ik verwacht dat je met een slechtjesrol anders dan 'Weerwolf' even checkt wat de regels ervan ook alweer zijn :)

BloodWolf14

Zo, en toen was ik ook bijgelezen over de beulsactie.

Dat cleart Elias dus voor nu als slechtje. Conversie kan altijd. Misschien handig dat een Wijze Burger het aantal conversiewolven opvraagt. Dan zijn we zeker van of Elias nu bewezen goed is of niet.

Wat hij wel heeft gedaan is zichzelf een groot doelwit maken voor zowel lunch, conversie als andere rolacties. In alle gevallen denk ik dat hij zijn eigen lot dit spel met deze actie al bezegeld heeft xD (Ps: Welpen op Beul kan niet meer, want de rol is openbaar bekend gemaakt)

Ik zou trouwens nergens dat de nacht opgeschoven is? Kwam dit volgens mij tijdens het lezen tegen, maar de DL staat voor zover ik zie gewoon op vanavond.

Ik moet verder zeggen dat ik in de discussie na de beulsactie niets ben tegengekomen dat mij iemand richting goed of slecht zou zetten.

Voor nu blijf ik dus bij Master-Guy en AintgotRythm als afgestreepten voor de lynch morgen.

@EliasTheBest gaat jouw lynchstem straks ook naar Kid? En waarom niet de Beul daar laten vallen? Kid heeft ook nog niets gezegd voor zover ik weet. Ik ben heel benieuwd wat Adriaan verder voor jou betekent boven andere spelers voor de beulsactie.

Wesp in Glas

Citaat van: BloodWolf14 op 20 juli 2025, 14:34:46Zo, en toen was ik ook bijgelezen over de beulsactie.

Dat cleart Elias dus voor nu als slechtje. Conversie kan altijd. Misschien handig dat een Wijze Burger het aantal conversiewolven opvraagt. Dan zijn we zeker van of Elias nu bewezen goed is of niet.

Wat hij wel heeft gedaan is zichzelf een groot doelwit maken voor zowel lunch, conversie als andere rolacties. In alle gevallen denk ik dat hij zijn eigen lot dit spel met deze actie al bezegeld heeft xD (Ps: Welpen op Beul kan niet meer, want de rol is openbaar bekend gemaakt)

Ik zou trouwens nergens dat de nacht opgeschoven is? Kwam dit volgens mij tijdens het lezen tegen, maar de DL staat voor zover ik zie gewoon op vanavond.

Ik moet verder zeggen dat ik in de discussie na de beulsactie niets ben tegengekomen dat mij iemand richting goed of slecht zou zetten.

Voor nu blijf ik dus bij Master-Guy en AintgotRythm als afgestreepten voor de lynch morgen.

@EliasTheBest gaat jouw lynchstem straks ook naar Kid? En waarom niet de Beul daar laten vallen? Kid heeft ook nog niets gezegd voor zover ik weet. Ik ben heel benieuwd wat Adriaan verder voor jou betekent boven andere spelers voor de beulsactie.

In het infotopic staat ook nog niet dat Adriaan dood is. Dus zo raar vind ik het niet dat het DL topic niet up to date is.

Master-Guy

Citaat van: BloodWolf14 op 20 juli 2025, 14:34:46(Ps: Welpen op Beul kan niet meer, want de rol is openbaar bekend gemaakt)

Dit was ik even vergeten, helder, tnx.

Voor nu is het enige wat ik zeker weet dat Beertje ergens volledig het vertrouwen heeft van tenminste één andere speler. Of dit is door DM of op een andere manier weet ik niet, wel dat ik nog steeds een zeer slecht gevoel krijg. Hoe weeet ik dit? Omdat hij de DM tekst die ik aan iemand anders heb gestuurd, 1 op 1 heeft gekopiëerd..

Mijn BM stem zal niet veranderen, te veel onzekerheden en gevaren

Wesp in Glas

Citaat van: Master-Guy op 20 juli 2025, 15:02:10
Citaat van: BloodWolf14 op 20 juli 2025, 14:34:46(Ps: Welpen op Beul kan niet meer, want de rol is openbaar bekend gemaakt)

Dit was ik even vergeten, helder, tnx.

Voor nu is het enige wat ik zeker weet dat Beertje ergens volledig het vertrouwen heeft van tenminste één andere speler. Of dit is door DM of op een andere manier weet ik niet, wel dat ik nog steeds een zeer slecht gevoel krijg. Hoe weeet ik dit? Omdat hij de DM tekst die ik aan iemand anders heb gestuurd, 1 op 1 heeft gekopiëerd..

Mijn BM stem zal niet veranderen, te veel onzekerheden en gevaren

Mag dat uberhaupt?

BloodWolf14

Citeren of screenen van privégesprekken is niet toegestaan ;) Maar zie niet in waarom we dit willen gaan bespreken.

Ik bespreek liever waarom @Beertje informatie doorspeelt? En naar wie was dit?

LustigeWolf

Als ik het goed begrijp heeft Beertje juist informatie van iemand anders ontvangen.

Wat ik me afvraag is waarom master guy nu niet weet of niet wil zeggen welke speler dit heeft doorgestuurd.

BloodWolf14

Ohja ik las het verkeerd idd. Dan zijn mijn vragen aan die speler gericht :)