Nieuws:

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Hoofdmenu

[Discussie] Laat je stem horen

Gestart door 123berber, 12 juli 2025, 19:20:54

Vorige topic - Volgende topic

fannieklm

Mijn ogen richten zich steeds meer naar Ingrid.
Haar bericht na de nacht laat bij mij een vreemde smaak achter.
Vervolgens de melding van Rampposi over dat de actie niet mislukt kon zijn.
Er stinkt daar iets...

Ik ben blij dat Roodhapje wat meer over de buhne komt op dit moment, dit geeft wat minder wantrouwen.

Het feit dat Carnage mij nu als 1 van 4 verdenkt en vraagt waarom hij niet op mij (en de rest ook maar daar kan ik weinig over zeggen) moet stemmen voelt echt te makkelijk. Ik spreek hem aan als mijn verdachte, dat vond hij vorige dag al gek, maar nu zelfs als verdacht?!? Jouw gedrag en uitspraken dit spel maken dat ik jou verdacht vond en nog steeds vind. Ik heb niks gevonden waarom ik jou minder verdacht zou moeten vinden.
Dus waarom je niet op mij moet stemmen, geen idee, dat mag je lekker zelf bedenken. Maar ik heb niet het idee dat wij aan dezelfde kant staan. Van mijzelf weet ik dat ik goed ben. Dus vul dat zelf maar in.

Mijn verdachten atm:
Carnage
Ingrid/rampposi
Roodhapje

Ingrid1234

Citaat van: Rampposi op 17 juli 2025, 00:05:39
Citaat van: Ingrid1234 op 15 juli 2025, 22:17:37Het is absoluut mede mijn schuld maar oef, die doet zeer. Ik ben bang dat het voor de goedjes wel heel moeilijk gaat worden zo. Mijn eerdere vraag naar mislukte acties kwam omdat ik zelf een actie had die niet gedaan heeft wat het had moeten doen maar ik krijg dat niet te horen. Over mijn actie van afgelopen nacht weet ik niet of het gelukt is of niet.

Ik dacht dat ik misschien dronken was maar ik denk dat mijn actie dus gewoon mislukt is in nacht 1 want er was nog minimaal 1 iemand anders wiens actie ook mislukt was.

Zal ik dan maar met de deur in huis vallen dat jouw actie niet mislukt kan zijn nacht 1, wat je hier dus nu wel beweerd?

Ik wilde op jouw stemmen, maar raakte toen te erg afgeleid door TL last minute, vond zijn hameringen op "ih dronkaard 50/50 ah" te verdacht, stemde te laat en berrie heeft toen de stem gewijzigd.

Ik wilde even afwachten of je vandaag specifieker hierop terug ging komen (je actie verhaal). Nu je dus beweert dat je actie mislukt is, terwijl dat niet zou kunnen als je een goedje bent, zegt voor mij genoeg. Je liegt of je bent hulpje en bij gebrek aan beter gaat mijn stem dus op jou gezien de huidige stand van zaken.

Ik zal het even iets specificeren voor je, zoals je kan lezen in mijn post beweer ik niks, ik heb gezegd dat ik denk dat mijn actie misschien mislukt is omdat het niet gedaan heeft wat ik dacht dat het zou doen en ik het niet te horen kreeg als het wel mislukt was. Om maar even heel specifiek te worden, als mijn actie gedaan had wat ik dacht dat het zou doen was fals niet dood geweest.

Dus of het nou een mislukte actie was of er is iets met fals gebeurd wat buiten mijn actie om gaat dat weet ik niet. Dat kan ik ook niet weten, vandaar dat ik gemeld heb op het dt dat mijn actie MISSCHIEN mislukt zou kunnen zijn. Fijn dat jij nou zegt dat dat niet kan want dat betekent dat we weten dat Fals waarschijnlijk geen reguliere lunch was.

Daarnaast is er nog steeds kans dat ik dronken ben en dan kan je zegenen wat je wil maar dan mislukt mijn "actie" nog steeds...

Dus jouw theorie is echt niet zo waterdicht als je hem presenteert in jouw post.

Ik weet niet of het slim was om dit te delen maar ik heb geen zin om weer onnodig lynch te worden.

RoodHapje

Ramp kan ook gewoon dronkaard zijn ::)

Ik heb het idee dat Castiel en Carnage redenen zoeken om elkaar te verdedigen, maar ik moet daarvoor nog even hun posts goed teruglezen. Hoop ik op terug te komen.

RoodHapje

Ben ik weer, ik denk niet dat Carnage reden zoekt om Castiel te verdedigen, dat gevoel klopt niet, denk ik.

@Murphy misschien begrijp ik de aankondiging van Berrie in betreffende topic niet goed:
'Ik had vooraf aangegeven dat wolven het met de lunch eens moesten worden via een poll, maar dat is natuurlijk helemaal niet nodig gezien deze vorm van communicatie wel is toegestaan! O0'

Ik had de indruk dat de wolven wel kunnen overleggen.

CarnageRazor

Citaat van: fannieklm op 17 juli 2025, 10:44:09Mijn ogen richten zich steeds meer naar Ingrid.
Er stinkt daar iets...

Ik ben blij dat Roodhapje wat meer over de buhne komt op dit moment, dit geeft wat minder wantrouwen.

Het feit dat Carnage mij nu als 1 van 4 verdenkt en vraagt waarom hij niet op mij (en de rest ook maar daar kan ik weinig over zeggen) moet stemmen voelt echt te makkelijk. Ik spreek hem aan als mijn verdachte, dat vond hij vorige dag al gek, maar nu zelfs als verdacht?!? Jouw gedrag en uitspraken dit spel maken dat ik jou verdacht vond en nog steeds vind. Ik heb niks gevonden waarom ik jou minder verdacht zou moeten vinden.
Dus waarom je niet op mij moet stemmen, geen idee, dat mag je lekker zelf bedenken. Maar ik heb niet het idee dat wij aan dezelfde kant staan. Van mijzelf weet ik dat ik goed ben. Dus vul dat zelf maar in.

Mijn verdachten atm:
Carnage
Ingrid/rampposi
Roodhapje

Waarom stem je dan vorige speeldag uiteindelijk op een inactievere in plaats van op mij? Had je op mij gestemd was ik eruit geweest. Als je zo zeker van je stuk was als goedje?

Je spel voelt anders dan je doorgaans speelt. En gezien jij mn mentor was en ik veel van je speelstijl heb geanalyseerd en geleerd durf ik nu vrij zeker te zeggen dat je slecht bent  :D

Vat het op als compliment, mijn mentor.  ♥️

Once is by chance,
Twice is a coïncidence,
Three is a pattern.

RoodHapje

Citaat van: fannieklm op 17 juli 2025, 10:44:09Mijn ogen richten zich steeds meer naar Ingrid.
Er stinkt daar iets...

Mijn verdachten atm:
Carnage
Ingrid/rampposi
Roodhapje

Dat Carnage jou verdenkt omdat hij je denkt te kennen vind ik heel erg apart. Misschien schiet mijn kennis van Fannie te kort, maar hier boven staan volgensmij al teveel woorden voor een slechte Fannie. En ik deel je gevoel dat zijn verdenking te makkelijk is. Komop, 4 namen noemen, de argumenten er niet bij zetten en vragen waarom aan die 4 waarom niet op hen te stemmen. Ik kan me moeilijk verdedigen tegen alleen het plaatsen van mijn naam: er is geen daadwerkelijke inhoudelijke aanklacht, ook niet tegen de anderen.

Daarbij heeft hij Chaos op lynch gewerkt, wat geen fantastische keuze bleek. Ik vertrouwde Carnage al niet en dit stijgt niet bepaald momenteel. Mijn stem gaat voor nu weer naar hem.

Castiel.

Ok fuck... Ik ben dit spel volledig vergeten. Sorry!

Ik zag iemand zeggen dat ik vaak inactiever ben als slechtje. Nee, absoluut niet. Mijn medeslechtjes houden met actief en ik voel dan ook verplichtingen naar hun toe. Als goedje heb ik deze 2 incentives niet waardoor ik makkelijker inactief word. Jullie weten mijn claim, doe ermee wat je wilt.

Ik denk niet dat Carnage slecht is btw, het past in het plaatje. De inactiviteit van Hans dag 2 lijkt me ook voor hem te spreken. Ik denk nog steeds dat slecht sowieso 1 of 2 sturende spelers heeft en blijf dan bij Murphy uit komen. Zeker na de gebeurtenissen van vorige speeldag. Moet wel zeggen dat mijn verdenkingen op haar dag 1 niet veel hout sneden.
Your value does not decrease based on someones inability to see your worth.

Murphy

Zeg je nu dat je verdenkingen geen hout sneden, je verdenkingen waren oa dat je me sturend vond in al m'n grote posts, maar je verdenkt me nog steeds omdat ik stuur? En welke gebeurtenissen vorige speldag?

Castiel.

Citaat van: Murphy op 17 juli 2025, 20:17:39Zeg je nu dat je verdenkingen geen hout sneden, je verdenkingen waren oa dat je me sturend vond in al m'n grote posts, maar je verdenkt me nog steeds omdat ik stuur? En welke gebeurtenissen vorige speldag?

Ik zit totaal niet goed in t potje, dat geef ik toe. Dus ik ben niet degene die doorslaggevende beslissingen moet maken. Ik ben echter wel goed en het gaat allesbehalve goed met goed. Dus ik heb het idee dat er vanuit slecht aardig aangestuurd wordt.

Momenteel acht ik de kans het grootst dat jij degene bent die dit aanstuurt.

Ingrid1234

@Rampposi heb je nog een reactie op mijn reactie?

Murphy

En wat stuur ik precies aan? Ik heb 4 verdachten genoemd, met onderbouwing. Itt Carnage die 4 verdachten noemt en zegt dat zij maar moeten zeggen waarom hij niet op ze moet stemmen. En dan vind jij hem nu opeens wsl goed?

RoodHapje

Citaat van: Murphy op 17 juli 2025, 20:42:30En wat stuur ik precies aan? Ik heb 4 verdachten genoemd, met onderbouwing. Itt Carnage die 4 verdachten noemt en zegt dat zij maar moeten zeggen waarom hij niet op ze moet stemmen. En dan vind jij hem nu opeens wsl goed?

Echt he. Als jij nu inderdaad slecht bent en Castiel en Carnage niet dan neem ik het mezelf niet eens kwalijk. Dit gaat nergens over XD

Castiel.

Citaat van: RoodHapje op 17 juli 2025, 20:56:14
Citaat van: Murphy op 17 juli 2025, 20:42:30En wat stuur ik precies aan? Ik heb 4 verdachten genoemd, met onderbouwing. Itt Carnage die 4 verdachten noemt en zegt dat zij maar moeten zeggen waarom hij niet op ze moet stemmen. En dan vind jij hem nu opeens wsl goed?

Echt he. Als jij nu inderdaad slecht bent en Castiel en Carnage niet dan neem ik het mezelf niet eens kwalijk. Dit gaat nergens over XD

Lol, als je na mijn claim serieus denkt dat ik slecht ben dan snap je er weinig van Hans. Jij kent mij als geen ander en weet ook dat wat ik zeg over activiteit totaal klopt. Ik zou als slechtje veel actiever zijn en dat weet jij ook.

RoodHapje

Dat is echt onzin. ik heb je vaak vrij inactief gezien als slechtje.

Murphy

Citaat van: Castiel. op 17 juli 2025, 21:01:26
Citaat van: RoodHapje op 17 juli 2025, 20:56:14

Lol, als je na mijn claim serieus denkt dat ik slecht ben dan snap je er weinig van Hans. Jij kent mij als geen ander en weet ook dat wat ik zeg over activiteit totaal klopt. Ik zou als slechtje veel actiever zijn en dat weet jij ook.

Geen reactie op mij?