Nieuws:

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Hoofdmenu

Discussie

Gestart door Mexicanobroeder, 17 januari 2025, 19:32:10

Vorige topic - Volgende topic

Simile

Citaat van: Aintgotrhythm op 17 januari 2025, 21:17:50
Citaat van: Simile op 17 januari 2025, 21:09:25
Ik ben goed dit spel en wisselbaar dus uiteraard mag ik BM worden. Ik verwacht dat jullie allemaal op mij stemmen.

Hoi! Waarom gaat jouw stem naar Igneel terwijl hij zich nog niet eens verkiesbaar gesteld heeft?

Omdat ik de BM wil natuurlijk XD
En ik het oprecht ok vind als hij BM wordt, want ik zie hem wel vaak scherp bijdragen aan de discussie.

Aintgotrhythm

Citaat van: Simile op 17 januari 2025, 21:20:45
Ik ben goed dit spel en wisselbaar dus uiteraard mag ik BM worden. Ik verwacht dat jullie allemaal op mij stemmen.

Hoi! Waarom gaat jouw stem naar Igneel terwijl hij zich nog niet eens verkiesbaar gesteld heeft?

En ik het oprecht ok vind als hij BM wordt, want ik zie hem wel vaak scherp bijdragen aan de discussie.

Hmm, heeft ie prive een alliantie geclaimd bij jou dan? Bij mij doet ie het nog niet nadat ik hem verteld heb dat ik liever goed kies. Dus ik vind dit gewoon nu al vreemd.

Simile

Nee ik heb m nog niet aangesproken inderdaad

BloodWolf14

Hoi! Ik bied mij ook aan om BM te worden want waarom niet. Ik ben zelf neutraal dit spel.

Als slecht mij alvast even benadert kan ik een nette keuze maken voor nacht 3 :)

igneel

Citaat van: Aintgotrhythm op 17 januari 2025, 21:26:59

Hmm, heeft ie prive een alliantie geclaimd bij jou dan? Bij mij doet ie het nog niet nadat ik hem verteld heb dat ik liever goed kies. Dus ik vind dit gewoon nu al vreemd.

rustig aan check je app ik kan niet alles te gelijk. ik ben goed trouwens ik vin dat er nu al best veel neutraal claims zijn ik heb er al zeker 3 ge telt

en ik vin het ook niet erg om BM te worden.

CarnageRazor

Neutraaltjes ik zeg het maar een keer:

Kies goed!
Of sterf schijtend.

Ik heb hepatitis AH bessen en ik ben niet bang ze te gebruiken!

Once is by chance,
Twice is a coïncidence,
Three is a pattern.

Aintgotrhythm

Citaat van: igneel op 17 januari 2025, 21:58:19
Citaat van: Aintgotrhythm op 17 januari 2025, 21:26:59

rustig aan check je app ik kan niet alles te gelijk. ik ben goed trouwens ik vin dat er nu al best veel neutraal claims zijn ik heb er al zeker 3 ge telt

en ik vin het ook niet erg om BM te worden.

Oke, oke, staat genoteerd: Ik moet geduldiger zijn.

Castiel.

Ik stel me beschikbaar als BM. Denk serieus dat ik de juiste persoon voor de hoed ben dit spel.

Mijn stem kan je verdienen door actief met me te netwerken :)
Your value does not decrease based on someones inability to see your worth.

Simile

Ik heb de bot als eerst gemeld dus ik ben supergeschikt als BM.

Stem de forum principal :D

Damon

Ik heb eigenlijk zin om eens mensen BM te zien worden, die het anders doorgaans nooit worden.

Wie wil BM worden én is het nog nooit of al heel lang niet meer geweest?

CarnageRazor

Bij mij is het geleden van voor Fannie is geboren.
Dus kies mij!

Once is by chance,
Twice is a coïncidence,
Three is a pattern.

RoodHapje

Citaat van: CarnageRazor op 18 januari 2025, 14:39:57
Dus kies mij!

Wat?

CarnageRazor

Citaat van: RoodHapje op 18 januari 2025, 15:05:59
Citaat van: CarnageRazor op 18 januari 2025, 14:39:57
Dus kies mij!

Wat?

Dat ik BM ben geweest doh

Once is by chance,
Twice is a coïncidence,
Three is a pattern.

Waterwork

Ik hoef geen bm te zijn, ik geef mijn stem aan de eerste die mij een berichtje stuurt

Dragonfly

Het gaat een beetje tussen Chaos en CNR. Ik gun m wel aan Chaos en maak het gelijk. :)