[Discussietopic] Overleg hier over het spel

Gestart door 123berber, 23 november 2024, 07:54:45

Vorige topic - Volgende topic

thelight288

Dan heb ik niet goed op de timing gelet zal nog ff checken. Ik heb altijd voorkeur voor goed, maar ik snap als mensen niet op mij stemmen. Maar ik hoop jullie niet teleur te stellen

thelight288

Ja oeps Maarten had gelijk 13:33 had hij pas mn neutraal claim ik zag zn stem pas later

CarnageRazor

Wopla, zijn we weer. Alles flex iedereen? Mogen de beste winnen. Stemmen doe ik deze keer op de heer boefjes bert.
Tijdens zijn afwezigheid heb ik 'm wel gemist! Eigenlijk heb ik zelf ook wel best zin om burgemeester te worden. Redelijk beschaamd vanwege mijn laxe houding in vorige potjes, dat wil ik dit spel weer goed zien te maken, stem daarom vooral op mij, want we gaan wolvenkoppen doen rollen!

Once is by chance,
Twice is a coïncidence,
Three is a pattern.

RoodHapje

Waarom word er gestemd op iemand die slecht claimt? Het argument grapje vind ik toch niet voldoende na vorig potje.

CarnageRazor

Citaat van: RoodHapje op 23 november 2024, 20:42:20
Waarom word er gestemd op iemand die slecht claimt? Het argument grapje vind ik toch niet voldoende na vorig potje.

Ik vindt Simile haar tactiek uitermate amusant. Kan gewoon niet missen.

Once is by chance,
Twice is a coïncidence,
Three is a pattern.

bert-boefjes

Ik zou zeggen, gewoon beter nu op  mij stemmen dan in een latere ronde! Dat zou dan wel een heel slecht idee zijn  ^-^ O0

Mijn stem gaat ook naar Dragonfly. In potjes die ik met haar gespeeld heb, vindt ik haar (mits ze goed is) altijd een sterke speler! Dus als we dan geen slechte BM mogen hebben, dan maar een sterke!  :D
Winnaar bij de forumawards van sportiefste speler en aardigste wvw'er. En beste outfit!

RoodHapje

Ik interpreteer je bericht nu ook pas goed. Sorry. Het was vrij duidelijk een verhulde goed claim.

Simile

Citaat van: bert-boefjes op 23 november 2024, 21:06:32

Ik zou zeggen, gewoon beter nu op  mij stemmen dan in een latere ronde! Dat zou dan wel een heel slecht idee zijn  ^-^ O0

Mijn stem gaat ook naar Dragonfly. In potjes die ik met haar gespeeld heb, vindt ik haar (mits ze goed is) altijd een sterke speler! Dus als we dan geen slechte BM mogen hebben, dan maar een sterke!  :D

Ik kan redelijk wat taalfouten hebben maar dit gaat te ver :-\

#stemwissel

bert-boefjes

Citaat van: Simile op 23 november 2024, 22:08:19

#stemwissel

Vindt je dat niet goed? xD Sorry ik kon het niet laten. En die eerdere heb ik waarschijnlijk helemaal overheen gelezen xD
Winnaar bij de forumawards van sportiefste speler en aardigste wvw'er. En beste outfit!

CarnageRazor

Citaat van: Simile op 23 november 2024, 22:08:19

#stemwissel

Vondt je dat nu zo extreem erg?

Once is by chance,
Twice is a coïncidence,
Three is a pattern.

RoodHapje

Simile

thelight288

Ik bedacht me net dat ik zelf nog niet gestemd had

Dragonfly

Ja, komt goed! ;) ik kies voor Bert, die kwam in prive wel goed over. :) en ik vind t leuk dat hij weer eens mee doet!

Dragonfly

Bedankt voor het vertrouwen! :D ik ga wat whatsappen, voel je vrij ook om mij te benaderen. :) Kijken of we wie CNR opgegeten heeft :( kunnen ophangen.