Nieuws:

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Hoofdmenu

[Welkom] Je lichaam wordt snel verteerd in deze warmte

Gestart door adriaan, 6 oktober 2024, 14:31:46

Vorige topic - Volgende topic

Falsifica

Arme Chaosimsystem_ die moet onderhand gek worden, het aantal spelers dat claimt ineens slecht te zijn.
En allemaal elkaar aanvallen.

Echt dit toneelspel van slecht nu nog even, ze weten dat ze klaar zijn.
Zou ergens willen dat er ineens een Beul opdook, maar nee. :(
"You can always trust a dishonest man, to be dishonest. It is the honest man you should not trust, for you never know when he would be dishonest."
- Captain Jack Sparrow

123berber

Ik vond dit grapje van Shaddow in de wolvenapp heel leuk!

CiteerIk heb leuk nieuws! Ik mag van team slecht iemand een conversie aanbieden!

Wat moet je doen om deze conversie te winnen?

- stem op Ingrid voor de Lynch
- schrijf in het didcussietopic waarom jij verdient om dit spel te winnen
- (optioneel) maak een tekening van jezelf als wolf!

WCeend!! Zomerspelen 2014

Falsifica

Citaat van: RoodHapje op 18 oktober 2024, 15:14:26
We moeten erg ons best doen met zijn allen!
Er lijkt anders nog weinig hoop voor goed.
Even de juiste dingen doen, misschien hebben we dan nog kans.
Ruzies even uit de weg gaan,
Water bij de wijn,
Ook de schouders er even onder,
Lekker samenwerken!
Ff doorzeggen nog jongens, we kunnen het!
!

Hahahaha
"You can always trust a dishonest man, to be dishonest. It is the honest man you should not trust, for you never know when he would be dishonest."
- Captain Jack Sparrow

Simile

Het klopt dat ze een gruwelijke meerderheid hebben, en weten wie de lijken zijn. Maar vziw hebben ze het koppel nog helemaal niet in beeld, en ook nog geen strategie over hoe te dealen met dat scenario. Zolang dat er niet is zou ik ze lekker door laten spelen XD

Falsifica

Jawel, Yasu wordt ge-omega'd. Het is echt klaar.
- Captain Jack Sparrow

Simile

adriaan

Ja er wordt een omegawolfactie gekocht in Tasmanië en 1 van de 2 lijken wordt gelyncht. Ze gaan de volgende dag sowieso het andere lijk lynchen dus ik denk dat we daar niet meer doorheen hoeven en ik het spel al ga stoppen vanavond.
Weliswaar is er nog steeds geen duidelijk contact met Kevin als slechtje maar ze zullen hem niet gaan lunchen dus uiteindelijk wint hij toch wel mee.

Falsifica

Ik denk ook voor het spelplezier van de niet-slechte overige spelers het een goed idee is het spel te stoppen na vannacht. Het is klaar en kan me voorstellen dat het niet heel leuk meer voor de overige spelers is. ;)
- Captain Jack Sparrow

adriaan

Mexicanobroeder

Jeetje, als ik snel tel zijn er nog maar 11 goedjes over in totaal, verder delvers, lijken en heel veel slechtjes. Wel met 4 conversies natuurlijk. Het aantal startslechtjes valt best mee.

Kevindemen

Citaat van: adriaan op 13 oktober 2024, 18:25:59
Even stond GeneralGrievous op de lunch. Dan had het lijk mogen gaan moorden. XD
Helaas is de lunch nu weer aangepast naar Ingrid. Ze hebben het in hun hoofd gehaald dat één van die twee de dorpsgek is, maar waarom ze dat nou denken is mij onduidelijk.
Er is letterlijk een post geweest die de suggestie wekte dat de Dorpsgek zijn eigen rol niet begreep (dus vermoeden nieuwe speler?) Ik vermoedde ook al zoiets los van het wolvenboard.
Wie van jullie kan door zich zorgen te maken ook maar één dag aan zijn levensduur toevoegen? Matteüs 6:27.

adriaan

Op zich wel slim om zo de slechtjes op een dwaalspoor te brengen op zoek naar de dorpsgek

RoodHapje

Hierop terugkomend: Toen Castiel nog goed was heeft hij gezegd dat 1 van de nieuwtjes dorpsgek was.