[Welkom] Je lichaam wordt snel verteerd in deze warmte

Gestart door adriaan, 6 oktober 2024, 14:31:46

Vorige topic - Volgende topic

adriaan

BloodWolf14

Oi!

Ik ben heel benieuwd hoe deze rolverdeling voor slecht gaat uitpakken. Wel super interessant om de conversies tot laat te bewaren als het goed loopt :D

Falsifica

Ik ben eigenlijk wel blij dat ik dood ben. En vooral nu ik de rolverdeling zie.

Ik wou dit spel, zeker na hoe de emoties vorig spel hoog opliepen, niet met dezelfde spelers spelen. In eerste instantie had ik Castiel, RH en Simile op afstand gehouden.
Vervolgens klopte ik als eerste aan bij Carnage en Chaos, en vervolgens bij Lynn. Maar vorig spel was duidelijk nog niet over. Want ik had een koud ontvangst.

En toen kwam dat dorpsgek visioen van Castiel, waardoor ik Weer met dezelfde spelers zat. En ik al snel zo super fanatiek begon te spelen als altijd. Burger rol erbij is de kers op de taart, dan ben ik super fanatiek altijd..

Maar hierdoor merkte ik wel dat Lynn al geen enkele poging wou doen samen te werken. Chaosimsystem zich afsloot naar mij. En uiteindelijk ook Waterwork het gevoel gaf dat ik hem pest. En dat doet me wel wat. Ik speel fanatiek, het is nooit bedoeld om iemand te pesten of opzettelijk tegen te zitten.

Als ik dat gevoel geef, is dat oprecht niet mijn bedoeling. Dus tijd voor een spellenstop. Ik blijf even zeker 2 spellen weg. Hopelijk zijn dan de emoties wat gedaald en kunnen we weer met plezier verder..  :(
"You can always trust a dishonest man, to be dishonest. It is the honest man you should not trust, for you never know when he would be dishonest."
- Captain Jack Sparrow

Falsifica

Simile is de enige die goed opgelet heeft. Heel netjes die Beulsactie.

Tot zo he Shaddow ❤️
"You can always trust a dishonest man, to be dishonest. It is the honest man you should not trust, for you never know when he would be dishonest."
- Captain Jack Sparrow

adriaan

Nope, Shaddow heeft eerder vandaag IJzeren Hein gekocht.

Falsifica

- Captain Jack Sparrow

Simile

Citaat van: Falsifica op 12 oktober 2024, 17:37:00

Tot zo he Shaddow ❤️

Helaas pindakaas dus XD

Och, ik heb lol gehad, daar gaat t om :)

Ik dacht trouwens eerder dat Castiel was geconverteerd in ons netwerk en niet RoodHapje. Want Castiel begon ineens veel vager te doen.

Falsifica

Citaat van: Falsifica op 12 oktober 2024, 17:37:00

Tot zo he Shaddow ❤️

Haha ik blijf hierbij, al wel iets later, tot zo Shaddow! ❤️
- Captain Jack Sparrow

adriaan

Falsifica

Tja het alternatief (Kevin) is ook een hulpje.

Dat ze berrie nog niet hebben doorzien verbaasd me het meeste. Het visioen op hem 'is verdwenen' en ze vinden dat niet raar? En zowel Castiel als Dragonfly vonden hem al verdacht..
- Captain Jack Sparrow

Simile

Bedoel je het DG visioen nacht 1? Want die is raar ja.

Als het gaat om het HZ visioen, die was van RoodHapje, die in geconverteerde staat natuurlijk gezegd heeft dat Berrie als goed is gezien.

Simile

Hehe, dat visioen is boven water!

Ik ben nu wel benieuwd hoe het tussen RH en Castiel gaat want die eerste heeft nu wel wat uit te leggen.

Please Castiel, push hem qua beulen en zorg dat anderen weten dat RH zou moeten kunnen beulen...

adriaan

Helaas is Berrie er op één of andere manier in geslaagd om Castiel. ervan te overtuigen dat hij IJzeren Hein is en is er op dit moment geen ander beuldoelwit in beeld. En mogelijk wordt het graf van Berrie geroofd door CarnageRazor en gaat die dan Castiel. converteren

adriaan

Even stond GeneralGrievous op de lunch. Dan had het lijk mogen gaan moorden. XD
Helaas is de lunch nu weer aangepast naar Ingrid. Ze hebben het in hun hoofd gehaald dat één van die twee de dorpsgek is, maar waarom ze dat nou denken is mij onduidelijk.

Falsifica

Maar even de vraag hier, want ik volg het niet, laat Berrie zich nu vrijwillig ophangen of staat er echt een huidenwisselaar op m?
- Captain Jack Sparrow