[Welkom] Je lichaam wordt snel verteerd in deze warmte

Gestart door adriaan, 6 oktober 2024, 14:31:46

Vorige topic - Volgende topic

Simile

himan

Ah, mijn dood is vrij eervol zo te zien. XD
Vermoord door een slechte beul, omdat ik zei dat Dragonfly geconverteerd was, zat erg dichtbij... Er klopte gewoon iets niet aan het verhaal.

himan

Er zitten nu dus 11 slechte spelers op 22. Tsja...

Falsifica

Ik zat op je oude locatie speldag 2 Himan, ik gaf je alle hints daarvoor maar je pikte ze niet op. Zo had je kunnen weten dat ik goed was, en dus ook het netwerkje waar ik inzat op dat moment. Maar helaas :(
"You can always trust a dishonest man, to be dishonest. It is the honest man you should not trust, for you never know when he would be dishonest."
- Captain Jack Sparrow

Falsifica

@himan Ik snap ook niet hoe je jezelf verdacht hebt kunnen maken?

Want waarom zou je als slechtje ziener claimen speldag 1 op een niet-lunchbare locatie. Dat is de lunch-baiten. En in mijn ogen was je daarom al 100% goed. Dat je dit argument niet in je verdediging gelijk gegooid hebt snap ik niet.. De slechtjes hebben zo makkelijk kunnen justifyen dat je verdacht was en een goede optie was voor beuls actie. Wat echt onzin is.
"You can always trust a dishonest man, to be dishonest. It is the honest man you should not trust, for you never know when he would be dishonest."
- Captain Jack Sparrow

himan

Citaat van: Falsifica op 16 oktober 2024, 12:20:20

Want waarom zou je als slechtje ziener claimen speldag 1 op een niet-lunchbare locatie. Dat is de lunch-baiten. En in mijn ogen was je daarom al 100% goed. Dat je dit argument niet in je verdediging gelijk gegooid hebt snap ik niet.. De slechtjes hebben zo makkelijk kunnen justifyen dat je verdacht was en een goede optie was voor beuls actie. Wat echt onzin is.
Ik ben ook gebeurd door een slechtje... die willen wel.

Simile

Citaat van: Falsifica op 16 oktober 2024, 12:20:20

Dat feitje had je dan ook best met ons mogen delen want himan heeft ook op mijn beulwishlist gestaan XD

Falsifica

Mex, het valt wel mee die schaapstemmen. Alleen William stemt verkeerd, de rest is ALLEMAAL SLECHT. 🥲
- Captain Jack Sparrow

Simile

En zelfs William heeft nu zijn stem weer teruggezet :P

Falsifica

Ja gelukkig. Ik gun slecht de winst wel, maar met minder spelers. XD Vind het te vroeg voor die winst al.
- Captain Jack Sparrow

Falsifica

- Captain Jack Sparrow

adriaan

Nee, inactief dood is 2x in de eerste 3 dagen of 3x in totaal. Ze is op dag 1 en 2 wel actief geweest en dag 3 en 4 niet, dus nog niet

123berber

Citaat van: Falsifica op 16 oktober 2024, 21:23:28
Ja gelukkig. Ik gun slecht de winst wel, maar met minder spelers. XD Vind het te vroeg voor die winst al.
En het ergste is nog, ik win straks als enige niet mee :(

WCeend!! Zomerspelen 2014

Sunny

Sorry Adriaan.
Zo'n leuke rol en dan verpest ik het.
Heeel erg bedankt voor de tijd en energie die jij hier in stopt, het is eigenlijk te gek.
Slechtjes, gefeliciteerd.

Williambz

Citaat van: Simile op 16 oktober 2024, 21:20:53
En zelfs William heeft nu zijn stem weer teruggezet :P

Haha, omdat ik vrijwel iedereen verdacht die op mex stemde. Daar zat ik dus wel aardig goed mee, maar holy shit wat veel slechtjes  :o