[Welkom] Je lichaam wordt snel verteerd in deze warmte

Gestart door adriaan, 6 oktober 2024, 14:31:46

Vorige topic - Volgende topic

Simile

Citaat van: RoodHapje op 16 oktober 2024, 23:28:57
Heeft Marijke het woord Incriminerend een hype gemaakt?

Je snapt dat ik dit als achievement zie 8)

Mexicanobroeder

Citaat van: Falsifica op 16 oktober 2024, 21:23:28
Ja gelukkig. Ik gun slecht de winst wel, maar met minder spelers. XD Vind het te vroeg voor die winst al.

Ik had bij de meeste slechtjes wel door dat ze slecht waren, alleen dacht ik ook aan 2 of 3 meelopers Dat viel, ja, tegen.

Citaat van: Williambz op 16 oktober 2024, 23:24:50
Citaat van: Simile op 16 oktober 2024, 21:20:53
En zelfs William heeft nu zijn stem weer teruggezet :P

Haha, omdat ik vrijwel iedereen verdacht die op mex stemde. Daar zat ik dus wel aardig goed mee, maar holy shit wat veel slechtjes  :o

Tsja alle neutralen kiezen slecht, dan kun je zeggen trek ze naar goed maar dat is uiteindelijk ook een keuze van de spelers. Ramp kiest bijna standaard slecht bijv als neutrale.

Het IH kopen van Shaddow wint slecht hier definitief het spel, want als Simile succesvol een hulpje beult is Castiel niet langer makkelijk converteerbaar en mogelijk besluiten de neutralen dan geen slecht te kiezen. Al zal de grafrover nog wel conversie roven en dat is ook killing. Is dat IH kopen nou gewoon een gelukje geweest of hadden ze al bedacht dat Shaddow gebeuld kon gaan worden? Ik denk het laatste, geen idee of ze überhaupt weten of Shaddow slecht is.

Falsifica

De goedjes die nu nog overblijven zijn de spelers die erg moeilijk deden informatie te delen merkte ik. Dus de informatie die ze nu hebben na zoveel nachten verwacht ik ook erg weinig van.

Dus ja, de grootste vraag die de overgebleven goedjes nu moeten stellen is: Waarom gaat het spel nog verder? En dan kun je concluderen dat er nog andere factors meedoen (g/s koppel en 2 lijken). Maar ze moeten eig al weten dat voor hun dit spel verloren is.
Ik hoop gewoon dat GeneralGrievous sterft zodat zijn lijk kan beginnen met moorden.
"You can always trust a dishonest man, to be dishonest. It is the honest man you should not trust, for you never know when he would be dishonest."
- Captain Jack Sparrow

Simile

Slecht hoopte wel dat Shad gebeuld ging worden nadat hij zijn IH had gekocht ja voor zover ik begrepen heb :P

Falsifica

Mex, waarom kwam je niet buiten als Yeti? Vooral met zoveel spelers, heb je nacht 2 en 3 een heerlijke chaos factor. En had je veel makkelijker nu rol kunnen claimen later in het spel.
"You can always trust a dishonest man, to be dishonest. It is the honest man you should not trust, for you never know when he would be dishonest."
- Captain Jack Sparrow

123berber

We hadden roodhapje geconverteerd omdat die mij ging bekijken. Toen kwam ik bij Simile en Castiel en RH in een goedjes app terecht waar Simile heel graag in wilde beulen.

Ze vroeg iedereen 3 namen op te geven en ik wist dat Kevin en Shaddow IH hadden gekocht, er was tenslotte al contact met Shaddow. Zodoende zelf 3 namen genoemd die IH hadden om te beulen, en veel van ons groepje noemde op dat moment Kevindemen en Shaddow als beste beulopties. Dus helemaal top dacht ik zelf.

Roodhapje had namelijk beul geclaimd bij ze, want dat was hij voor conversie. We moesten dus zo snel mogelijk zorgen dat hij veilig was door de rest uit te schakelen. Gelukkig had ik contact met Ramp en hem naar slecht gekregen. We hadden een plan opgezet. Waarbij we de jager van Kevin bij ons wilde raddraaien, en dan zouden de slechtjes stil blijven terwijl RH veilig kon claimen geraddraaid te zijn. Maar tegen de tijd dat het zover was, was iedereen die wist dat RH beul was al dood of geconverteerd en was het dus niet meer nodig.

WCeend!! Zomerspelen 2014

123berber

Dat jij binnen bleef maakte het voor ons wel heel makkelijk inderdaad Mex. We hadden praktisch vrij spel alle nachten.

Mexicanobroeder

Citaat van: 123berber op 17 oktober 2024, 09:57:54
Dat jij binnen bleef maakte het voor ons wel heel makkelijk inderdaad Mex. We hadden praktisch vrij spel alle nachten.

Tsja, als ik N1 buiten kom dan heb ik kans om de visioenen te verstoren en in een landenspel is het essentieel voor goed om zsm info te krijgen dus heb ik de gok genomen om N2 hetzelfde te doen. Toen hoorde ik dag 3 van een dorpsgek dus kon ik ook niet echt gaan wandelen. Ik weet niet of Castiel vooraf al wist van zijn conversie maar hij vond ook dat ik binnen moest blijven.

Achteraf had ik nacht 2 moeten gaan wandelen en 3 eigenlijk ook, maar in beide gevallen had dat ook heel anders kunnen uitpakken. Als ik N2 al geweten had van dorpsgek visioen had ik wel gelopen nacht 2.

Mexicanobroeder

Citaat van: Falsifica op 17 oktober 2024, 09:53:28
De goedjes die nu nog overblijven zijn de spelers die erg moeilijk deden informatie te delen merkte ik. Dus de informatie die ze nu hebben na zoveel nachten verwacht ik ook erg weinig van.

Dus ja, de grootste vraag die de overgebleven goedjes nu moeten stellen is: Waarom gaat het spel nog verder? En dan kun je concluderen dat er nog andere factors meedoen (g/s koppel en 2 lijken). Maar ze moeten eig al weten dat voor hun dit spel verloren is.
Ik hoop gewoon dat GeneralGrievous sterft zodat zijn lijk kan beginnen met moorden.

Enige "gevaar" is het koppel nog, maar met zoveel slechtjes moet dat ook geen probleem zijn.

adriaan

Ze gaan deze nacht het eerste lijk lynchen en thelight gaat zijn geliefde converteren door omegawolfkrachten te kopen in Tasmanië. Dus echt spannend is het niet meer :P

Inderdaad heeft het niet buitenkomen van de yeti in nacht 2 echt heel veel verschil gemaakt; dan was Angelique gelijk dood geweest en was misschien de cruciale conversie op RoodHapje ook niet gelukt. Dan was het allemaal behoorlijk richting goed gegaan en hadden de neutraaltjes waarschijnlijk ook niet allemaal slecht gekozen.

Maar er zullen vast nog wel mensen klagen over de rolverdeling :D ondanks dat goed een ziener, een dorpsgek, een beul en twee zielsverwantkoppels had, en diverse landmogelijkheden voor visioenen

Falsifica

Ik vind de rolverdeling best okay juist, en vooral met zo'n groot spel is een 100% balanced rolverdeling praktisch onmogelijk, vooral in een landenspel.

Dat alle neutraaltjes slecht kiezen, is gewoon een normale optie. Vooral als er slechts 1 slechtje dood is, is dat niet meer dan logisch.

Dus imo Adriaan, heb je een goede verdeling gemaakt! Mag je best trots op zijn.
(geef je de complimenten alvast, voordat de negatieve berichten komen hahaha)
- Captain Jack Sparrow

himan

Kut rolverdeling, ik heb niet gewonnen. :P  :D

Denk dat de analyse hierboven wel oke is. Te weinig slechtjes dood in het begin. En dus alle neutraaltjes slecht en dan is het zo afgelopen.

Mexicanobroeder

Citaat van: Falsifica op 17 oktober 2024, 12:02:36
Ik vind de rolverdeling best okay juist, en vooral met zo'n groot spel is een 100% balanced rolverdeling praktisch onmogelijk, vooral in een landenspel.

Dat alle neutraaltjes slecht kiezen, is gewoon een normale optie. Vooral als er slechts 1 slechtje dood is, is dat niet meer dan logisch.

Dus imo Adriaan, heb je een goede verdeling gemaakt! Mag je best trots op zijn.
(geef je de complimenten alvast, voordat de negatieve berichten komen hahaha)

Als je een gebalanceerde verdeling wil hebben dan moet je gewoon alleen burgers en weerwolven erin pleuren, maar dat is ook zo saai hè.

Typisch zo'n geval waar het net is hoe het valt. Soms hoor je dan dat een kant geen kans heeft, maar dat is hoe het spel loopt. Goed heeft hier geen kans gehad. Maar dat is door hoe het spel is gelopen (soms kwaliteit, soms geluk), niet door de verdeling.

123berber

De conversie van RH had sowieso doorgegaan als Mex N2 was buiten gekomen, want ik was vervloekt door shaddow! <3

adriaan

Citaat van: 123berber op 17 oktober 2024, 12:51:43
De conversie van RH had sowieso doorgegaan als Mex N2 was buiten gekomen, want ik was vervloekt door shaddow! <3
Oh ja, dat is wel waar. Daar was wel goed over nagedacht!
Maar goed, als Angelique die nacht de pijp uit was gegaan dan had slecht er wel veel minder voor gestaan