Nieuws:

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Hoofdmenu

[Discussie] Komt hij nou net uit de buidel van die kangoeroe?

Gestart door adriaan, 5 oktober 2024, 21:45:04

Vorige topic - Volgende topic

Thelight288

Citaat van: Chaosimsystem_ op 16 oktober 2024, 22:44:01
Er is een uitslag van de Reneiz actie gekomen. Er zijn vijf namen benoemd waarvan er twee wolven zich schuilhouden ( wolven in schaapskleding)

Ingrid
GeneralGrievous
TheLight
Kevin
Malanaphy

Of heeft een wb dit gecheckt? Anders weet je toch niet zeker dat het er 2 zijn?

Chaosimsystem_

Ik heb redenen waarom ik dit zeg en deze persoon wist teveel want die is nu dood. Er is heel zeer veel op dt gestuurd naar Mexi terwijl de dag ervoor iedereen gestuurd is naar Shaddow. Jij Luuk was één ervan die opeens helemaal Mexi ging? We gaan echt een tandje moeten bijsteken, want wij slinken en de wolven worden slimmer. Ook het welpeneiland is vermoedelijk door slecht gevonden. Dus als ik volgende nacht er niet meer ben, weten we nog twee namen.

Thelight288

Teminste ga er vanuit dat het hetzelfde werkt als in de vorige landen/doolhof spellen waar Adriaan de omgekeerde ziener actie had

Thelight288

Dan neem ik aan sunny? Doe heeft schaapswolven gezien? Maar je weet niet wie ze bekeken heeft? Waarom is ze daar niet eerder mee gekomen als ze slechtjes had bekeken? Ja het ging heel makkelijk op shaddow en ik vertrouwde dat niet plus Mex zijn reacties vond ik steeds opvallender. Ik werd door oa yasu en roodhapje. Na gesprek met roodhapje zijn we beide gaan twijfelen omdat het ook vrij makkelijk ging op shaddow. Nu moet shaddow wel slecht zijn en ga je ineens op mij?

Thelight288

Shaddow kreeg 10! Stemmen waarvan veel zonder veel uitleg voor Mex (buiten shaddow) een stem kreeg ik vertrouwde dat niet. Uiteindelijk wisselde meer naar Mex dan ik had verwacht, maar ik zou eerder kijken naar de latere wissels

Chaosimsystem_

Citaat van: thelight288 op 16 oktober 2024, 23:16:15
Shaddow kreeg 10! Stemmen waarvan veel zonder veel uitleg voor Mex (buiten shaddow) een stem kreeg ik vertrouwde dat niet. Uiteindelijk wisselde meer naar Mex dan ik had verwacht, maar ik zou eerder kijken naar de latere wissels

Dit is onzin eh Shaddow is nu drie keer gered. Na die beul acties juist voor lynch was ik zo goed als zeker van mexi zijn onschuld zeker met nog twee die bleven sturen op mexi. Dit is een uitslag van een actie dus kun je niet onderuit dat er zeker wolven tussen zitten en weer met ontkennen helpt niet. Sunny en ik hadden nauw contact en zij wist dat ik voor de uitslag ging zien en ik heb ook contact met diegene die het ingestuurd heeft.

Thelight288

Maar de reniez actie werkt zo: je stuurt een rol in zit die erin heeft minstens een van de namen de rol rest is random. Als de rol er niet in zit zijn het 5 random namen en zegt het niks. Tenzij er bewijs is dat er schaapswolven in zitten door een wijze burger kan het zijn dat het niets zegt. Ik snap deze aanval echt niet. Ik bedenk me nu dat dorpsgek schaapswolven niet kan zien dus Sunny kon dat niet weten

Thelight288

Citaat van: thelight288 op 15 oktober 2024, 19:15:11
Citaat van: Kevindemen op 15 oktober 2024, 17:55:22
Ik ben het eens dat Himan verdachtte sprongen maakt, maar als er concrete informatie is dat Shaddow óf Mexicanobroeder slecht is, dan is deze koerswijziging toch helemaal niet handig? Ik vind het veel logischer als we dan Mex of Shaddow op gaan knopen, want dat leverd informatie op, toch?

Eens begin nu wel beetje te twijfelen of shaddow of Mex is, shaddow probeert nu wel en Mex geeft een argument wat naar wat ik hoor niet heel sterk is en hij er misschien vanuit gaat dat stemmen op shaddow wel genoeg zijn

quote author=thelight288 link=topic=35933.msg1064163080#msg1064163080 date=1729065526]
Citaat van: Mexicanobroeder op 15 oktober 2024, 09:08:31
Ah, je was daar dus dag 3. Jeetje, wat toevallig, precies voordat je wist dat je gebeuld zou worden nog even IH gekocht. Nadat je door iemand anders toevallig daarheen was gestuurd, waarschijnlijk.

Nee, dit valt teveel op hoor. Hier is gewoon een vuil spelletje gespeeld.

Citaat van: Rampposi op 15 oktober 2024, 21:17:11
Citaat van: thelight288 op 15 oktober 2024, 19:15:11
Citaat van: Kevindemen op 15 oktober 2024, 17:55:22
Ik ben het eens dat Himan verdachtte sprongen maakt, maar als er concrete informatie is dat Shaddow óf Mexicanobroeder slecht is, dan is deze koerswijziging toch helemaal niet handig? Ik vind het veel logischer als we dan Mex of Shaddow op gaan knopen, want dat leverd informatie op, toch?

Eens begin nu wel beetje te twijfelen of shaddow of Mex is, shaddow probeert nu wel en Mex geeft een argument wat naar wat ik hoor niet heel sterk is en hij er misschien vanuit gaat dat stemmen op shaddow wel genoeg zijn
Thelight, ik zie heel veel argumenten van jou waarin staan 'ik hoor' of 'ik heb gehoord' of 'volgens anderen'. Maar wat denk jíj? Wat is jouw mening?

Het valt mij op dat je heel vaak pas een post maakt met een gedachtegang als dezelfde gedachte al 3x daarvoor is gezegd.

Ik had het prive met aantal mensen over, dat mijn mening overlap heeft met wat al door een aantal (deels) genoemd is betekend niet dat het niet mijn mening is, ik mocht gisteren eindelijk naar huis vanuit het ziekenhuis dus had ook weinig aandacht voor spel. Ik zal nu even wat uitgebreider uitleggen. Ik doelde ook op deze post hierboven van Mex. Hij zet hier shaddow incriminerend neer, maar ik vraag me af shaddow had dag ervoor nog amper stemmen hoe zou hij moeten weten dat hij mogelijk gebeuld zou worden. Ook had shaddow best wat stemmen dus vraag me sws nog af waarom simile het risico om te beulen nam terwijl hij ook zo Lynch had kunnen zijn. Het was vrij out of nowhere. Verder heb ik twijfels bij circle, ik weet niet hoe t gegaan is, maar ik neem aan dat hoe Adriaan de beulsactie poste het een landkrscht is? Het was een 50/50 tussen shaddow en Mex, waarom is Mex niet gebeuld dan? Dan wisten we nu zeker dat er een slechtje uit zou gaan. Ik zie ook de mogelijkheid dat circle en Mex samen slecht zijn was dit mooi moment om nog even himan eruit te werken. En daarom Mex niet gebeuld is
[/quote]

Verder geef ik in deze 2 post al aan dat ik waarschijnlijk naar mexi zou switchen. Daarna komt William met zelfde reden, maar die switchte dan weer terug.

RoodHapje

Heeft Marijke het woord Incriminerend een hype gemaakt?

Awards
2025: Forumkoppel <3 AGR    |    Vunzig pratend lid (+ Carnage & AGR)    |    Niet geniaal meesterplan
2024: Ongeëvenaard verspreker    |    Beste netwerker
[close]

Thelight288

Het quoten ging niet helemaal goed. vond het nog steeds gek dat slecht dan waarschijnlijk Lynch 2 al shaddow opgaf. Domien, fannie, Ingrid stemmen allemaal als schaap op een van de 2, maar omdat mijn naam nu in een lijstje staat val ik ineens op. Ik geef te minste uitleg met de info die ik heb

Thelight288

Oke ik ga nu slapen, maar moest even mijn gedachtes delen, het spel is nog niet voorbij dus dat betekend dat er waarschijnlijk nog een kans is, maar echt bij mij zit je fout chaos.

Kevindemen

Ik kijk terug na een lange dag en kan alleen een drie-letterige niet acceptable afkorting denken die met een w begint. Dit spel slaat nergens op naar mijn beleving. Kunnen we Shaddow opknopen of gaan we weer last minute alle kanten opzwalken?
Gelieve dit account te verwijderen.

Chaosimsystem_

Citaat van: Kevindemen op 17 oktober 2024, 01:26:04
Ik kijk terug na een lange dag en kan alleen een drie-letterige niet acceptable afkorting denken die met een w begint. Dit spel slaat nergens op naar mijn beleving. Kunnen we Shaddow opknopen of gaan we weer last minute alle kanten opzwalken?

Dit is dus mijn hele punt. Nu gaan we weer gestuurd worden naar Shaddow! Ziet niemand die van goed want anders gooi ik de handdoek in de ring hoor. Dit is gewoon weer een truc/plan van slecht. Die hebben hoogstens weer een plan dat Shaddow niet gelynched kan worden weer een nacht verspild.

Dit bewijst eens te meer dat ik goed zit met mijn verdachten uit de Reneiz lijst. Doe ermee wat je wilt, maar ik blijf gaan voor Thelight en Kevin.

Circle

Wat een schokkende uitkomst van afgelopen deadline. Mijn stem gaat nu natuurlijk naar shaddow. Terugkijkend is het bizar dat hij zo lang de dans heeft ontsprongen. Maar daarbij moet ik natuurlijk ook een beetje hand in eigen boezem steken. Mijn excuses daarvoor.

Thelight288

Citaat van: Chaosimsystem_ op 17 oktober 2024, 07:04:51
Citaat van: Kevindemen op 17 oktober 2024, 01:26:04

Dit is dus mijn hele punt. Nu gaan we weer gestuurd worden naar Shaddow! Ziet niemand die van goed want anders gooi ik de handdoek in de ring hoor. Dit is gewoon weer een truc/plan van slecht. Die hebben hoogstens weer een plan dat Shaddow niet gelynched kan worden weer een nacht verspild.

Dit bewijst eens te meer dat ik goed zit met mijn verdachten uit de Reneiz lijst. Doe ermee wat je wilt, maar ik blijf gaan voor Thelight en Kevin.

Dit is echt paranoia, of jij bent slecht of je laat je nu heel erg inpalmen door korte lijntjes, waarom vertrouw je er op dat inderdaad schaapswolven überhaupt is ingestuurd, want dat heb je niet gezien als ik je begrij dat is in ander land ingestuurd? Ik steek al mijn energie die ik overhield afgelopen dagen met na as r huis gaan in het spel. En nu wil jij niet stemmen op een bekend slechtje vanuit de info van sumny. Wie gaat hier shaddow nu redden? Je geloofwaardigheid gaat wel naar beneden. Ik wist echt niet of t shaddow of Mex was en ik vond Mex meer op de achtergrond.