[Discussie] Komt hij nou net uit de buidel van die kangoeroe?

Gestart door adriaan, 5 oktober 2024, 21:45:04

Vorige topic - Volgende topic

fannieklm

ik vind dat Mex op dit moment rare sprongen maakt door ineens niet meer te weten dat hij gezien heeft dat Shaddow IH gekocht heeft.
Shaddow is heel open over hoe en wat alles gelopen is. En zoekt naar mogelijkheden om dit nog duidelijker te maken bij mensen waar eventueel nog vragen leven.

Al met al geeft me dat een beter gevoel bij Shaddow dan bij Mex.
Ik ga dan ook stemmen op Mex

Williambz

Citaat van: RoodHapje op 14 oktober 2024, 20:06:04
Berrie heeft dus Himan en of Rampposi in laten vliegen. Mijn bron ziet Himan hier als grootste kans maar ik was dus benieuwd of mensen iets van die laatste 2 weten? Van deze 2 weet ik vrijwel niks. Hier zit wél zeer waarschijnlijk een slechtje tussen.
Wie zegt dat berrie ze heeft laten invliegen? Wie weet hebben ze niet eens contact gehad met berrie en zelf de keuze gemaakt. Ik vind dit framing om niks.

Citaat van: Dragonfly op 15 oktober 2024, 09:19:08
Nu vraag ik me echter af... Is Himan/rampposi slecht? Want waarom zou Berber terug komen als hij niet kans zag te omegaen. Zou hij een van hen gezegd hebben daar te komen om zo te kunnen omegaen. Ik zou dan eerder denken himan omdat het minder logisch is rampposi een dag te laten wachten daar.

Ik weet het niet zeker, maar ik blijf met de vraag zitten, waarom zou Berber teruggaan zonder kans te omegaen? Dat is gewoon niet logisch voor mij. Wat vinden jullie? En ik heb geprobeerd in prive dit uit te vogelen, maar krijg niet altijd reactie. Rampposi heeft t heel druk en Himan reageert de ene x wel andere x niet.
Had jij met berrie afgesproken dag 3 terug te keren? Lijkt mij van wel zo te lezen. Als berrie dan niet terugkeert is dat toch mega opvallend? Bovendien wordt er ook een muntje opgegooid als alleen jij en berrie daar waren (er vanuit gaande dat jij goed bent), want dan was het 1/1. Ik vind de aanname dat himan of rampposi slecht moet zijn dus vrij bijzonder hoor.

Citaat van: RoodHapje op 15 oktober 2024, 15:48:05
Feit is dat ze met elkaar in een Whatsappgroepje zitten, nog steeds, en ze stiekem alle 3 weten dat er nog een slechtje tussen hun moet zitten. Ramp en Himan hielden gewoon hun mond, wat niet positief voor ze staat. DF heeft dit op een nette, zoekende manier met me gecommuniceerd. Himan begint hier dus om zich heen te slaan (Dat DF geconverteerd zou kunnen zijn) nadat het verhaal naar buiten komt, en trekt dat op Whatsapp weer in. Dit geeft me meer het gevoel dat hij zichzelf wil redden dan daadwerkelijk gezocht heeft en bij DF uitkomt. Zeker omdat Ramp neutraal en druk claimt, en daarom voor goed heeft gekozen. Daar heb ik ook nog vraagtekens bij, maar dat Himan met deze info juist DF hier probeert te 'exposen' vind ik heel erg verdacht en daarom ontvangt hij mijn stem.
'Moet' zitten? Wederom waarom is dit zo zeker? Volgens jou is, nu himan goed bleek, rampposi dus slecht? En waarom kab hij niet neutraal zijn?

Citaat van: Kevindemen op 15 oktober 2024, 17:55:22
Ik ben het eens dat Himan verdachtte sprongen maakt, maar als er concrete informatie is dat Shaddow óf Mexicanobroeder slecht is, dan is deze koerswijziging toch helemaal niet handig? Ik vind het veel logischer als we dan Mex of Shaddow op gaan knopen, want dat leverd informatie op, toch?
Ik ben het eens met deze post en vind het dan ook onverstandig dat himan is gebeuld. Er is niet eens iets gezegd door circle over himan en ook niet over de situatie mexicano/shaddow. Ik vind dit dus echt wel in het nadeel spreken van circle en ben dan ook wel benieuwd of iemand haar heeft aangespoord om te beulen.

Citaat van: RoodHapje op 15 oktober 2024, 19:58:57
Ik ben bang dat ik dezelfde keuze zou hebben gemaakt, in die zin ben ik een soort van blij dat de schade in ieder geval beperkt is gebleven. Ik blijf er ook bij dat ik vind dat Himan dit heel vaag heeft aangepakt, in die zin zou ik mijn steun voor Gerdi dus willen uitspreken, waar me dat ook brengt.

Vragen die bij me blijven liggen:
- Was er inderdaad een 2e slechtje in de priesterlocatie of heeft Berrie het er toch op gegokt dat hij Rampposi naar slecht kon trekken?
- Is de orakelactie bij Mex en Shaddow goed gelopen of heeft hier iemand lopen saboteren? (en zouden jullie mee kunnen puzzelen op wat voor manier dat wel/niet kan zijn geweest)?
Mijn beeld van jou is ook niet heel positief eerlijk gezegd. Ik heb her en der gehoord dat jij volgens mij wel semi bewezen was in het begin door een visioen, maar het zou mij niet verbazen als jij bent geconverteerd. Eerst leg je een verdenking op himan en as hij een goedje blijkt, trek je daarna meteen het orakelvisioen in twijfel, waar bijna niks mis aan KAN zijn (hoogstens een wolventovenaar of een liegende bron, al lijkt mij dat laatste onwaarschijnlijk).

RoodHapje

Citaat van: Kevindemen op 15 oktober 2024, 22:29:37
Dat kan kloppen. Ik werk van 07.00 tot een uur of 22.00 en heb geen idee wat er allemaal is gebeurd dat we nu deze weg inslaan?

Waar reageer je precies op?

Castiel.

Oke mensen, ik heb er een nachtje over geslapen maar snap nog steeds niet waarom er opeens gebeuld is. Ik denk ook serieus dat daar slechtjes aan t werk zijn geweest.

Wat betreft de stemming nu. Het gaat tussen Mexi en Shaddow en ik snap niet waarom dit een vraagstuk is eigenlijk...
Your value does not decrease based on someones inability to see your worth.

thelight288

Citaat van: Mexicanobroeder op 15 oktober 2024, 09:08:31
Ah, je was daar dus dag 3. Jeetje, wat toevallig, precies voordat je wist dat je gebeuld zou worden nog even IH gekocht. Nadat je door iemand anders toevallig daarheen was gestuurd, waarschijnlijk.

Nee, dit valt teveel op hoor. Hier is gewoon een vuil spelletje gespeeld.

Citaat van: Rampposi op 15 oktober 2024, 21:17:11
Citaat van: thelight288 op 15 oktober 2024, 19:15:11
Citaat van: Kevindemen op 15 oktober 2024, 17:55:22
Ik ben het eens dat Himan verdachtte sprongen maakt, maar als er concrete informatie is dat Shaddow óf Mexicanobroeder slecht is, dan is deze koerswijziging toch helemaal niet handig? Ik vind het veel logischer als we dan Mex of Shaddow op gaan knopen, want dat leverd informatie op, toch?

Eens begin nu wel beetje te twijfelen of shaddow of Mex is, shaddow probeert nu wel en Mex geeft een argument wat naar wat ik hoor niet heel sterk is en hij er misschien vanuit gaat dat stemmen op shaddow wel genoeg zijn
Thelight, ik zie heel veel argumenten van jou waarin staan 'ik hoor' of 'ik heb gehoord' of 'volgens anderen'. Maar wat denk jíj? Wat is jouw mening?

Het valt mij op dat je heel vaak pas een post maakt met een gedachtegang als dezelfde gedachte al 3x daarvoor is gezegd.

Ik had het prive met aantal mensen over, dat mijn mening overlap heeft met wat al door een aantal (deels) genoemd is betekend niet dat het niet mijn mening is, ik mocht gisteren eindelijk naar huis vanuit het ziekenhuis dus had ook weinig aandacht voor spel. Ik zal nu even wat uitgebreider uitleggen. Ik doelde ook op deze post hierboven van Mex. Hij zet hier shaddow incriminerend neer, maar ik vraag me af shaddow had dag ervoor nog amper stemmen hoe zou hij moeten weten dat hij mogelijk gebeuld zou worden. Ook had shaddow best wat stemmen dus vraag me sws nog af waarom simile het risico om te beulen nam terwijl hij ook zo Lynch had kunnen zijn. Het was vrij out of nowhere. Verder heb ik twijfels bij circle, ik weet niet hoe t gegaan is, maar ik neem aan dat hoe Adriaan de beulsactie poste het een landkrscht is? Het was een 50/50 tussen shaddow en Mex, waarom is Mex niet gebeuld dan? Dan wisten we nu zeker dat er een slechtje uit zou gaan. Ik zie ook de mogelijkheid dat circle en Mex samen slecht zijn was dit mooi moment om nog even himan eruit te werken. En daarom Mex niet gebeuld is

Williambz

Ik ga ook wisselen naar Mexi. Ik heb het nog op een rijtje gezet en ik denk dat we echt te makkelijk meegaan op wat er wordt gezet. Als ik dan gewoon naar dt kijk vind ik shaddow veel beter overkomen dan mexi. En eerlijk gezegd zou ik zelf niet kunnen ontkennen dat ik geen ijzeren hein zou kopen. Met potentiele jagers en beulen snap ik die bescherming goed.

Mexicanobroeder

Ja, je gaat inderdaad te makkelijk mee op wat Shaddow zegt. Ik heb geen landenacties uitgevoerd, ik heb slechts bekeken wat er was in verschillende landen. Dat kunnen levende spelers bevestigen. Maar ik ben dan "niet transparant" ofzo? 

Nouja, als jullie willen dat er nog een goedje sterft, so be it. Het gaat immers al zo lekker. En ik vermoed dat er inderdaad een slechtje achter de beulsactie hangt die mij niet dood wilde hebben, immers wordt dan Shaddow gelyncht want ik zou gestorven zijn als goedje en met mij lynchen en nog een goedje dood zijn er twee potentiële goedjes weg.

GeneralGrievous

Deze beulsactie voelt een beetje alsof slecht dacht ''we hebben nog een extra dag nodig om iets te doen''
Iets hierin zou bijvoorbeeld het coördineren van mensen kunnen zijn, of het overhalen van toch meer mensen om op een bepaalde manier te stemmen.
Niet per definitie dat Circle slecht is, maar ik vraag me wel de keuze af. Waarom Himan en niet Shaddow of Mexi, die veel meer in de spotlight stonden?

Mexicanobroeder

Shaddow kon niet, die heeft IJzeren Hein. Dan was Circle nogal dood. Het was dus ik of iemand anders.

GeneralGrievous

Ohja nvm dat is ook zo  :P  (dit is wat weinig slaap doet met een mens XD)

Dan blijft de vraag, als je b.w.v. Mexi had gebeuld en hij was goed, dan weet je dat dat Shaddow in principe slecht moet zijn. En stel Mexi was slecht, dan weet je dat Shaddow in principe goed moet zijn.

@Circle , vanwaar de keuze voor Himan? Ik lees dat je dat met een aantal anderen (de ''we'') had besproken. Hoe zijn jullie tot die conclusie gekomen?

yasu

Ik snap nog steeds niet waarom mensen voor mexicanobroeder willen gaan.. oprecht niet.. hoe goed shaddow ook over zou mogen komen.

1) hij kocht hein en mexicano niet, die had het als slechtje natuurlijk ook gewoon meteen gekocht
2) hij heeft tegen afspraak in om tegen niemand te praten over het startland waarmee de bm is gestopt meteen dag 2 alles tegen fals doorgegeven
    - Dat niet alleen, hij heeft het ook zo gebracht dat mensen dachten dat er maar 2 spelers aanwezig waren, hij en ww.
    - Dat niet alleen, hij heeft het ook zo gebracht dat mensen dachten dat Waterwork enorm moeilijk heeft gedaan over het opgeven van de BM schap, wat gewoonweg niet waar is.
    - Dat niet alleen, hij heeft in ons groepje het zo laten overkomen dat hij niet degene was die heeft zitten lullen, maar puur waterwork.
        - Ja waterwork heeft het ook vertelt, nadat fals volgens hem hem begon te dwingen erover, wat mij het gevoel geeft dat fals het al wist van shaddow voor hij bij waterwork aanklopte.
3) Constant als shaddow nu op de lynch dreigt te komen gebeurt er iets om het nog aan te passen, mensen komen bij je spreken om toch maar op mex te gaan, of hey, toch is himan ineens verdacht....

Shaddow

Citaat van: yasu op 16 oktober 2024, 10:47:26
Ik snap nog steeds niet waarom mensen voor mexicanobroeder willen gaan.. oprecht niet.. hoe goed shaddow ook over zou mogen komen.

1) hij kocht hein en mexicano niet, die had het als slechtje natuurlijk ook gewoon meteen gekocht
2) hij heeft tegen afspraak in om tegen niemand te praten over het startland waarmee de bm is gestopt meteen dag 2 alles tegen fals doorgegeven
    - Dat niet alleen, hij heeft het ook zo gebracht dat mensen dachten dat er maar 2 spelers aanwezig waren, hij en ww.
    - Dat niet alleen, hij heeft het ook zo gebracht dat mensen dachten dat Waterwork enorm moeilijk heeft gedaan over het opgeven van de BM schap, wat gewoonweg niet waar is.
    - Dat niet alleen, hij heeft in ons groepje het zo laten overkomen dat hij niet degene was die heeft zitten lullen, maar puur waterwork.
        - Ja waterwork heeft het ook vertelt, nadat fals volgens hem hem begon te dwingen erover, wat mij het gevoel geeft dat fals het al wist van shaddow voor hij bij waterwork aanklopte.
3) Constant als shaddow nu op de lynch dreigt te komen gebeurt er iets om het nog aan te passen, mensen komen bij je spreken om toch maar op mex te gaan, of hey, toch is himan ineens verdacht....

Mooie post :)

1) Waarom zou Mexicanobroeder dit volgens jou gelijk kopen, en zou het in jouw beleefwereld kunnen dat Mexicanobroeder dit als slechtje bewust niet gekocht heeft, omdat hij als slechtje zich bewuster is van hoe dit over kan komen?

2)
In mijn beleefwereld was die afspraak er dus niet, maar was dit informatie die later openbaar gemaakt zou worden.
- Dit is nooit bij mij gecheckt en dit heb ik ook nooit op zo'n manier gebracht. Ik heb simpelweg gezegd dat ik geen uitspraak kon doen over wei er precies aanwezig waren, waarmee ik wel gehint heb dat er meer mensen aanwezig waren dan alleen ik en Waterwork (anders kon ik die uitspraak natuurlijk wel doen).
- Ook dit is niet waar. Ik heb aangegeven dat Waterwork wat langer twijfelde omdat hij van zichzelf wist dat hij goed was, waar voor hem de focus op lag.
- Hiervoor heb ik even je hulp nodig in het app-groepje, in mijn belevenis is het er namelijk helemaal niet om gegaan en heb ik gelijk toen het relevant werd aangegeven dat ik de persoon was die met Falsifica had gepraat.
- - in mijn gesprek met Falsifica had ik het idee dat hij het al van Waterwork wist, daarom kon ik ook wel bevestigen dat waterwork er was geweest.

3) Vorige lynch is er een conversiewolf gedood. Dat lijkt mij een vrij positieve ontwikkeling ten opzichte van het lynchen van een goedje, maar daar kijk jij anders tegenaan?
Lijkt mij verder ook logisch dat een discussietopic gewoon verder gaat met de volgende verdachten, we kunnen moeiljk 3 dagen stil blijven (al heeft dat schijnbaar wel de voorkeur van de meeste mensen).

Ik vraag mij persoonlijk af wat jij vind van de opmerkingen van Mexicanobroeder betreffende het IH-land. (En ook van de rest overigens). Voor mij is dat namelijk het punt waarop Mexicanobroeder door de mand valt.

Mexicanobroeder

Maar hey, jongens, Shaddow is absoluut niet bezig met mij zwart te maken. Om dingen die ik nota bene niet heb gezegd, want mensen denken blijkbaar dat ik Shaddow IH heb zien kopen. Zo interpreteer ik dat tenminste van Fannie. Dat is pertinent niet waar. Ik ben namelijk eerder in dat land geweest dan Shaddow. Ik heb nota bene gezegd dat ik hem daar niet heb gezien.

Ik begreep ook pas later dat hij dus in hetzelfde land was als Kevin op dag 3. Ik dacht eerst dat hij het heel ergens anders had gekocht, mede omdat hij niet in het gebied met dat land was gestart. Ik had niet verwacht dat iemand zou vliegen naar een land daar, om vervolgens ook nog IH te kopen. Misschien naïef, maar dat het wordt gebruikt om te zeggen dat ik slecht MOET zijn en door anderen ook geloofd wordt is zeer wonderlijk.

yasu

Citaat van: Shaddow op 16 oktober 2024, 11:39:06
Mooie post :)

Dank :p

1) Waarom zou Mexicanobroeder dit volgens jou gelijk kopen, en zou het in jouw beleefwereld kunnen dat Mexicanobroeder dit als slechtje bewust niet gekocht heeft, omdat hij als slechtje zich bewuster is van hoe dit over kan komen?

Kevin had het al gedaan, dus ik zou als slechtje ook denken "joh... prima" want je kan het bij elk argument gooien op "kevin deed het ook, dus waarom mag ik het niet doen?" maar misschien denk ik daar te gemakkelijk over. ik vind dit ook een minder belangrijk punt tbh.

2)
In mijn beleefwereld was die afspraak er dus niet, maar was dit informatie die later openbaar gemaakt zou worden.
- Dit is nooit bij mij gecheckt en dit heb ik ook nooit op zo'n manier gebracht. Ik heb simpelweg gezegd dat ik geen uitspraak kon doen over wei er precies aanwezig waren, waarmee ik wel gehint heb dat er meer mensen aanwezig waren dan alleen ik en Waterwork (anders kon ik die uitspraak natuurlijk wel doen).
- Ook dit is niet waar. Ik heb aangegeven dat Waterwork wat langer twijfelde omdat hij van zichzelf wist dat hij goed was, waar voor hem de focus op lag.
- Hiervoor heb ik even je hulp nodig in het app-groepje, in mijn belevenis is het er namelijk helemaal niet om gegaan en heb ik gelijk toen het relevant werd aangegeven dat ik de persoon was die met Falsifica had gepraat.
- - in mijn gesprek met Falsifica had ik het idee dat hij het al van Waterwork wist, daarom kon ik ook wel bevestigen dat waterwork er was geweest.

De afspraak is volgens mij voornamelijk besproken tussen jou en sunny als een "gaan we het nu wel of niet delen" en daar kwam toen een "niet delen, allemaal akkoord" achtig gesprek uit. Voor mijn gevoel, maarja dat ben ik dan, wasd ie afspraak redelijk duidelijk en bondig gemaakt.
- mogelijk, maar fals en consorten (ja ik pak jullie even samen) leken vrij overtuigd te zijn dat je het over 2 man had, kan een interpretatiefout zijn, maar blijkbaar is het zo overgekomen in het gesprek
- mogelijk, maar lees hierboven, zo is het blijkbaar niet aangekomen, want van iedereen hoorde ik dat waterwork "enorm moeilijk deed wat enorm wolfs is"
- misschien bracht ik het te zwart wit, maar ww was aan het verzuipen in verdenkingen die dus niet alleen op hem sloegen, maar ook op jou, en een aantal uur had je voor mijn gevoel iets kunnen opgooien als "sorry.. ik deed het ook" en dan was dit punt helemaal verdwenen voor me.
- - Ja dat kan ik niet weten.. ik weet alleen van ww dat er meerdere mensen bij hem kwamen "dwingen" om de info, wat mij persoonlijk het gevoel geeft dat ze het al wisten, want bij mij is niemand komen dwingen om informatie, dus dat is meer een "waarom zouden ze dat anders doen"

3) Vorige lynch is er een conversiewolf gedood. Dat lijkt mij een vrij positieve ontwikkeling ten opzichte van het lynchen van een goedje, maar daar kijk jij anders tegenaan?
Lijkt mij verder ook logisch dat een discussietopic gewoon verder gaat met de volgende verdachten, we kunnen moeiljk 3 dagen stil blijven (al heeft dat schijnbaar wel de voorkeur van de meeste mensen).

Mee eens hoor, en zelf zit ik al het hele spel op berrie en angelique (die wat mij betreft nog steeds slecht is) dus ik werd er niet rouwig om, maar het valt wel op. Ik zie namelijk nu niet hoe een "mexicanobroeder vs shaddow" met gewoon rolinfo dat het 1 van de 2 moet zijn naar een "mexicanobroeder vs shaddow vs himan" en dat direct himan ook maar gebeuld word zonder dat er slechtjes op de achtergrond chaos aan het maken zijn door extra namen op te gooien of de shaddow vs mexicanobroeder lekker grijs te maken en ons te laten twijfelen als goedjes of we toch niet de ander moeten hebben. tbh hoe meer mensen tegen me lullen met zo veel mogelijk argumenten waarom jij goed moet zijn, hoe meer ik overtuigd raak dat ik juist goed zit en je slecht bent :') Niemand is het namelijk voor mex aan het opnemen tegen me, maar alleen tegen mex, maar wel een aantal willen het voor jou opnemen.

Ik vraag mij persoonlijk af wat jij vind van de opmerkingen van Mexicanobroeder betreffende het IH-land. (En ook van de rest overigens). Voor mij is dat namelijk het punt waarop Mexicanobroeder door de mand valt.

Ik vind dat zijn argumenten enorm goed aansluit op een "gewoon" spel, misschien minder op het landenspel, maar de argumenten zijn gewoon echt niet gek. Ik ben zelf in het land geweest en had ook gewoon jager kunnen kopen. Mex had ook jager kunnen kopen, dan kwam hij ook altijd goed over. Nu heb ik mex prive niet gesproken, dus ik ga het niet opnemen voor hem. Hij kan slecht zijn, al acht ik de kans dan wel het grootste dat hij schaapswolf is, maar in dat geval zouden jullie beide slecht zijn. Mijn tweede punt van mijn lijstje is ook voor mij persoonlijk de hoofdreden waarom jij mijn verdachte van de twee bent, want jij bent altijd iemand geweest die enorm zich aan zijn woord houdt en aan de afspraken, en als je ooit daar vanaf wil wijken dan kom je nog liever bij mij om toestemming vragen, ookal weet je dat het je in een slecht daglicht zet, dan dat je het gewoon doet. dat je dat dit spel niet hebt gedaan is voor mij gewoon dat ik denk dat jij slecht bent. Sorry, mocht het fout zijn heb je mijn excuses, maar ik ben gewoon anders gewend.

Shaddow

Citaat van: yasu op 16 oktober 2024, 12:22:56
2)

De afspraak is volgens mij voornamelijk besproken tussen jou en sunny als een "gaan we het nu wel of niet delen" en daar kwam toen een "niet delen, allemaal akkoord" achtig gesprek uit. Voor mijn gevoel, maarja dat ben ik dan, wasd ie afspraak redelijk duidelijk en bondig gemaakt.
Voor mijn gevoel was de conclusie dat we het later op die speeldag zouden claimen.

- mogelijk, maar fals en consorten (ja ik pak jullie even samen) leken vrij overtuigd te zijn dat je het over 2 man had, kan een interpretatiefout zijn, maar blijkbaar is het zo overgekomen in het gesprek
- mogelijk, maar lees hierboven, zo is het blijkbaar niet aangekomen, want van iedereen hoorde ik dat waterwork "enorm moeilijk deed wat enorm wolfs is"
Als er aannames gemaakt worden aan de hand van wat ik heb gezegd zonder dat dit met mij gecheckt wordt, ligt dit echt bij de mensen die de aannames maken. Sorry, ik kan je na het spel het gesprek met Falsifica laten zien en dan kan je zelf bepalen hoe je dat zou moeten interpreteren, maar zeker dat alleen wij twee er zouden zijn kan je daar wat mij betreft niet uit halen. Dat Simile dat wel zo begrepen heeft van Falsifica, ligt meer aan Falsifica dan aan mij denk ik.

- misschien bracht ik het te zwart wit, maar ww was aan het verzuipen in verdenkingen die dus niet alleen op hem sloegen, maar ook op jou, en een aantal uur had je voor mijn gevoel iets kunnen opgooien als "sorry.. ik deed het ook" en dan was dit punt helemaal verdwenen voor me.
- - Ja dat kan ik niet weten.. ik weet alleen van ww dat er meerdere mensen bij hem kwamen "dwingen" om de info, wat mij persoonlijk het gevoel geeft dat ze het al wisten, want bij mij is niemand komen dwingen om informatie, dus dat is meer een "waarom zouden ze dat anders doen"
Denk dat als je dat app-gesprek nog eens teruglees je ook ziet dat ik mij niet heel lekker voelde en meerdere malen heb aangegeven dat ik het allemaal niet zo goed kon volgen.

Mee eens hoor, en zelf zit ik al het hele spel op berrie en angelique (die wat mij betreft nog steeds slecht is) dus ik werd er niet rouwig om, maar het valt wel op. Ik zie namelijk nu niet hoe een "mexicanobroeder vs shaddow" met gewoon rolinfo dat het 1 van de 2 moet zijn naar een "mexicanobroeder vs shaddow vs himan" en dat direct himan ook maar gebeuld word zonder dat er slechtjes op de achtergrond chaos aan het maken zijn door extra namen op te gooien of de shaddow vs mexicanobroeder lekker grijs te maken en ons te laten twijfelen als goedjes of we toch niet de ander moeten hebben. tbh hoe meer mensen tegen me lullen met zo veel mogelijk argumenten waarom jij goed moet zijn, hoe meer ik overtuigd raak dat ik juist goed zit en je slecht bent :') Niemand is het namelijk voor mex aan het opnemen tegen me, maar alleen tegen mex, maar wel een aantal willen het voor jou opnemen.
Overhaaste beulsacties als dit ben ik ook geen groot fan van, en ik vraag mij ook zeker af waarom 123Berber dan niet gebeuld is, als het schijnbaar twee keer achter elkaar kan. Het feit dat er tot nu toe twee goedjes zijn gebeuld, maakt mij wel blij dat ik toch IJzeren Hein heb gekocht, zoals mij aan het begin van het spel werd aanbevelen.

Op dit moment staan er ook heel weinig stemmen op Mex, dus dan is het logisch dat mensen het niet veel voor hem opnemen lijkt mij.

Ik vind dat zijn argumenten enorm goed aansluit op een "gewoon" spel, misschien minder op het landenspel, maar de argumenten zijn gewoon echt niet gek. Ik ben zelf in het land geweest en had ook gewoon jager kunnen kopen. Mex had ook jager kunnen kopen, dan kwam hij ook altijd goed over. Nu heb ik mex prive niet gesproken, dus ik ga het niet opnemen voor hem. Hij kan slecht zijn, al acht ik de kans dan wel het grootste dat hij schaapswolf is, maar in dat geval zouden jullie beide slecht zijn. Mijn tweede punt van mijn lijstje is ook voor mij persoonlijk de hoofdreden waarom jij mijn verdachte van de twee bent, want jij bent altijd iemand geweest die enorm zich aan zijn woord houdt en aan de afspraken, en als je ooit daar vanaf wil wijken dan kom je nog liever bij mij om toestemming vragen, ookal weet je dat het je in een slecht daglicht zet, dan dat je het gewoon doet. dat je dat dit spel niet hebt gedaan is voor mij gewoon dat ik denk dat jij slecht bent. Sorry, mocht het fout zijn heb je mijn excuses, maar ik ben gewoon anders gewend.
Ik denk dat dat juist voor mij spreekt. Zoals je zegt - als ik zelf het idee heb dat ik mijn woord verbreek, kom ik graag daarvoor in de lucht. Echter - ik had het idee dat de informatie later gedeeld zou worden, en dat ik dus niet mijn woord aan het verbreken was. Alsnog heb ik Falsifica eerst gevraagd of hij het voor zich kon houden voorlopig, wat hij mij beloofd heeft, en welk woord hij verbroken heeft. Dat is een les voor mij voor de volgende spellen, en dat spijt mij ook.

Citaat van: Mexicanobroeder op 16 oktober 2024, 12:16:27
Maar hey, jongens, Shaddow is absoluut niet bezig met mij zwart te maken. Om dingen die ik nota bene niet heb gezegd, want mensen denken blijkbaar dat ik Shaddow IH heb zien kopen. Zo interpreteer ik dat tenminste van Fannie. Dat is pertinent niet waar. Ik ben namelijk eerder in dat land geweest dan Shaddow. Ik heb nota bene gezegd dat ik hem daar niet heb gezien.

Ik begreep ook pas later dat hij dus in hetzelfde land was als Kevin op dag 3. Ik dacht eerst dat hij het heel ergens anders had gekocht, mede omdat hij niet in het gebied met dat land was gestart. Ik had niet verwacht dat iemand zou vliegen naar een land daar, om vervolgens ook nog IH te kopen. Misschien naïef, maar dat het wordt gebruikt om te zeggen dat ik slecht MOET zijn en door anderen ook geloofd wordt is zeer wonderlijk.
Ik weet ook niet hoe Fannie tot die conclusie is gekomen; en het is inderdaad niet waar. Je hebt wel gezien dat iemand voor ons jager gekocht heeft.

Ik kan hier verder niet makkelijk in het openbaar op reageren zonder de locatie van het land duidelijk te maken. Voorop staat wel dat ik tijdens het reizen naar dit land niet wist dat ik er IH kon kopen - ik had gewoon de hoop dat er een goede kracht te vinden was.