Nieuws:

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Hoofdmenu

[Discussie] Komt hij nou net uit de buidel van die kangoeroe?

Gestart door adriaan, 5 oktober 2024, 21:45:04

Vorige topic - Volgende topic

Williambz

Citaat van: Castiel. op 10 oktober 2024, 21:23:45
Oeh ik detecteer een reddingsactie.

Van ww of van murphy?

yasu

Citaat van: Murphy op 10 oktober 2024, 21:22:07
Weet je, ik vind dit best. Als ik dood ga kijk naar waterwork en in het verlengde yasu.

Omdat ik vind dat je overdreven moeilijk doet over het geheimhouden van de locatie en wil dat iedereen bij je komt vissen ervoor?
Ja misschien moet waterwork het je vragen, misschien moet je het gewoon publiekelijk neerzetten. Mijn punt blijft dat slecht mogelijk allang van je de locatie nu ontvangen heeft en 50+% van de goedjes vast geen idee heeft en je er ook niet over aangesproken heeft.

Shaddow

Ik heb soms moeite met informatie verwerken, en ik heb eigenlijk alles wat ik daarvan had net al opgemaakt tijdens een vergadering, dus ik hoop dat ik morgen of van het weekend even rustig het disucssietopic wat van kan maken.

Ik heb dus ook met Waterwork in dat land gezeten, en we hebben met zijn allen besloten het niet verder te vertellen.

Ik heb niet het idee dat hij slecht is.

Circle

Ik weet het niet!! Ik ga heel lelijk een stem uitbrengen die er niet toe doet. Domien, omdat hij er niet is.

Circle

Ik ben wederom op zoek naar iemand die zich in Orakel I bevindt. En ik ben ook benieuwd of Orakel III al is gevonden, voor het resultaat van de eerste orakelactie.

Sunny

himan

Mijn afwachtende houding van de vorige keer leidde helemaal nergens naartoe, Als er een ziener/wisselaar is geweest, of iets van zekerheid hoor ik het graag. Anders heb ik het gevoel dat we in een scenario zitten waar Simile en Murphy samen wolf zijn. En deze keer zit ik er niet bij. :"( XD Maar het is volledig op basis van gevoel en lichte statistische analyse en niet op basis van harde feiten, want daar heb ik de rol dus niet voor of de informatie.

Sunny

Citaat van: Simile op 10 oktober 2024, 20:56:03
Ik stem WW omdat hij, naar verluidt, dag 1 in t land zat dat 1x een stemming ongeldig kon verklaren en hij daar, naar verluidt, moeilijk over deed omdat hij op t punt stond BM te worden.

Ik snap dat je BM wil worden maar een lynch ongecontroleerd ongeldig verklaren zodat niemand daar info uit kan halen of een wolf langer landenacties kan uitvoeren is niet ok.

Sunny

Sorry dubbelpost, maar helaas per ongeluk op verkeerde knopje gedrukt.
@Simile van wie heb jij bovenstaande informatie gekregen?

Castiel.

Oke mensen, vorige speeldag heb ik niet mega op de voorgrond gespeeld vanwege verschillende redenen. Dat wil ik wel wat veranderen, en dus kom ik nu met wat informatie over hoe bepaalde zaken in de steel zitten.

Allereerst excuses voor gisteren, het liep totaal niet zoals voorzien waardoor er enorme chaos ontstond. Wat ik hierover kan zeggen is dat ik geen idee heb wie slecht is momenteel. Maar wel enige zekerheid heb over een aantal goedjes. Deze info komt door roltechnische informatie. Het enige wat hierin dus kan wij mij betreft is als er een Illusiewolf actief is geweest (maar hoogst onwaarschijnlijk) of dat er meerdere Schaapswolven in zitten. Dit laatste sluit ik niet uit, maar ondertussen is er ook een Wijze Burger gevonden die het aantal Conversiewolven opgevraagd heeft. Er zitten 2 Conversiewolven in dit spel. Dit doet mij eerder vermoeden dat er niet een hele zooi Schaapswolven in zitten, eventueel wel 1 natuurlijk, maar niet veel meer dan dat.

Ik ga proberen deze speeldag opener te spelen en meer contact te hebben/zoeken met iedereen. Ik denk dat goed hierbij gebaat is en dat het belangrijk is dat we informatie uitwisselen over situaties. Slecht heeft onderling contact en verteld alles aan elkaar, dus ik denk dat het goed is info te delen als dit goed niet schaadt. Denk wel goed na over wat je deelt en met wie uiteraard, maar ik denk wel dat het belangrijk is voor goed dat we dit doen als we een kans willen maken dit spel.

Daarnaast nog een oproep, heeft iemand vannacht een actie van een ander gestolen?

Your value does not decrease based on someones inability to see your worth.

Simile

Citaat van: Sunny op 11 oktober 2024, 10:36:30
Sorry dubbelpost, maar helaas per ongeluk op verkeerde knopje gedrukt.
@Simile van wie heb jij bovenstaande informatie gekregen?

Falsifica, en dat is lekker makkelijk gezegd natuurlijk want die is dood.
Hij had het van een ander gehoord en als ik even terugpuzzel in het dtopic rondom dit onderwerp concludeer ik dat er dus 4 mensen zaten dag 1: Waterwork zelf, jij, yasu en -nog iemand-.
Uit het dtopic meen ik te begrijpen dat jij en yasu dus niet de doorvertellers zijn geweest.

Jij stemde op Murphy met als reden dat het is doorverteld, nu weet ik van Fals dat hij zeker wel contact had met Murphy en dat zij de bron wel kan zijn geweest, maar dat ze, wederom als ik dtopic goed lees, niet 1 van die 4 was.

Dus het moet dan de -nog iemand- zijn geweest die het minstens aan Murphy heeft verteld.

Dus trek je conclusies over wie heeft geluld, jij kan het weten O0

Shaddow

Citaat van: Shaddow op 10 oktober 2024, 21:29:21
Ik heb soms moeite met informatie verwerken, en ik heb eigenlijk alles wat ik daarvan had net al opgemaakt tijdens een vergadering, dus ik hoop dat ik morgen of van het weekend even rustig het disucssietopic wat van kan maken.

Ik heb dus ook met Waterwork in dat land gezeten, en we hebben met zijn allen besloten het niet verder te vertellen.

Het was in de groep vrij chaotisch over of we het nou in het discussietopic zouden plaatsen of niet; ik had het zelf geïnterpreteerd als dat we het in het later in het discussietopic zouden plaatsen en daarom heb ik het met Falsifica gedeeld.

Mea Culpa, maar dan nog steeds was het vrij duidelijk dat Waterwork vooral tegen was omdat hij van zichzelf zeker kon weten dat hij een goedje was, en gewoon het effect van de lynch tegenhouden had onderschat.

Mensen die Waterwork beter kennen hadden gewoon kunnen weten dat dit vanuit hem niet per sé verdacht is en het spijt mij als de informatie die ik naar Falsifica gestuurd heb hierin katalyserend heeft gewerkt, maar ik denk echt dat de waterworkstemmers zelf even ten rade moeten gaan.

Ik hoop van het weekend alles even bij te lezen en een helderder beeld te krijgen van wat er nou precies is gebeurd, en dan kan ik met meer conclusies komen. Ik denk dat we in ieder geval een hoop uit deze lynch kunnen leren.

Simile

Citaat van: Shaddow op 11 oktober 2024, 11:20:19
Citaat van: Shaddow op 10 oktober 2024, 21:29:21

Het was in de groep vrij chaotisch over of we het nou in het discussietopic zouden plaatsen of niet; ik had het zelf geïnterpreteerd als dat we het in het later in het discussietopic zouden plaatsen en daarom heb ik het met Falsifica gedeeld.

Mea Culpa, maar dan nog steeds was het vrij duidelijk dat Waterwork vooral tegen was omdat hij van zichzelf zeker kon weten dat hij een goedje was, en gewoon het effect van de lynch tegenhouden had onderschat.

Mensen die Waterwork beter kennen hadden gewoon kunnen weten dat dit vanuit hem niet per sé verdacht is en het spijt mij als de informatie die ik naar Falsifica gestuurd heb hierin katalyserend heeft gewerkt, maar ik denk echt dat de waterworkstemmers zelf even ten rade moeten gaan.

Ik hoop van het weekend alles even bij te lezen en een helderder beeld te krijgen van wat er nou precies is gebeurd, en dan kan ik met meer conclusies komen. Ik denk dat we in ieder geval een hoop uit deze lynch kunnen leren.

Ah, dus daar is de -nog iemand- als ik het goed begrijp.

Shaddow

Correct, zoals ik de post die ik zelf citeerde heb vermeld.

himan

Maar het gaat niet om de ww stemmers voor mij. Het gaat er vooral om hoe vol ze er voor ging. Dat het via Falsi gaat of wie dan ook, maakt niet uit. Maar Simile zette het relatief duidelijk op het d-topic. Dat is wat mij opvalt, dus daarom stem ik nu op haar. Ik heb overigens een bron die Murphy goed vind, niet dat ik die bron meteen vertrouw, maar ja, ik moet toch wat.