[Discussie] Woef, grauw, hihah, of geluidloos

Gestart door adriaan, 7 september 2024, 15:10:16

Vorige topic - Volgende topic

[743]Stokstaartje

Citaat van: [743]Toekan op 11 september 2024, 21:36:13
Zo te zien is er veel gebeurd en ik heb zelf nog weinig tijd gehad om alles op een rijtje te zetten. Iets met de vogelgriep en geen ziekenhuis waar ik naar Toe-kan.

Hoe dan ook, sluit ik mij wel aan bij Uil. Stel, het was Luiaard gelukt om de wisselaar op hem te krijgen, dan is de kans enorm dat de lunch daarop zou komen OF dat hij een dag extra zou leven als slechtje, de wissel mislukt echter nogmaals

Ik heb deze post denk ik verkeerd geïnterpreteerd. Mijn fout

[743]Stokstaartje

Hoe meer kleine panda zegt hoe meer ik denk dat die slecht kan zijn. Ook nu deze verdachten zijn heel sturend en niet op veel gebasseerd. Ook zie ik niet in waarom olifant of schorpioen niet genoemd worden. Schorpioen heb ik vooral naar info zie vragen en zelf weinig mening laten horen. Ik vind nog vrij lastig te peilen omdat vier mensen inactief waren.

[743]Uil

Citaat van: [743]Kleine Panda op 12 september 2024, 18:55:29
Dan Pinguïn. Pinguïn speelt dit spel heel sneaky en is daarom een hele gevaarlijke wolf. Hij probeert spreiding en onzekerheid te creëren, iets wat we niet moeten willen. We zijn nu nog met 7 goed en 3 slecht, ruim voldoende nog om dit spel te winnen als we een beetje eensgezind blijven. Spreiding is nu alleen in het voordeel van slecht.

panda hoe weet jij zo zeker dat er 3 slecht zijn??? heb jij info die wij niet hebben?

[743]Kleine Panda

Citaat van: [743]Stokstaartje op 12 september 2024, 20:41:03
Hoe meer kleine panda zegt hoe meer ik denk dat die slecht kan zijn. Ook nu deze verdachten zijn heel sturend en niet op veel gebasseerd. Ook zie ik niet in waarom olifant of schorpioen niet genoemd worden. Schorpioen heb ik vooral naar info zie vragen en zelf weinig mening laten horen. Ik vind nog vrij lastig te peilen omdat vier mensen inactief waren.

Ik dacht dat m´n post wel lang genoeg was, aangezien ik er al commentaar op had gehad. Aangezien ik van 2 mensen nou toch 99,99% zeker ben en daar nog 2 anderen eventueel bij passen, vond ik het voor nu daarom niet nodig om aan te geven waarom ik Olifant of Schorpioen niét in het rijtje vind passen.

Citaat van: [743]Uil op 12 september 2024, 21:02:32
panda hoe weet jij zo zeker dat er 3 slecht zijn??? heb jij info die wij niet hebben?

Dat is een gokje. Twee slechtjes+welp is te weinig op 12 spelers, drie volle slechtjes+welp teveel. Ik denk dus dat we nog 2 volle slechtjes en een hulpje zoeken, wat ook past bij jij+pinguin+stokstaartje/toekan slecht :)

[743]Koala

Ik geloof panda wel, eigenlijk ben ik ervan overtuigd dat Uil slecht is maar waarschijnlijk een hulpje is. Ik moet nog even nadenken over mijn stem maar ik streep mijn huidige stem door.

[743]Olifant

Citaat van: [743]Kleine Panda op 12 september 2024, 18:55:29


Waarom is Uil slecht? Natuurlijk vanwege zijn reden om op Luiaard te stemmen. Wat ik al gezegd had waarover ik viel, was dat toen hij nog dacht dat hij neutraal was vond hij het geen stem waard, toen Luiaard goed en wisselbaar claimde opeens wel.

Ik snap eigenlijk niet waarom dit hem slecht maakt, als er een wissel mislukt op een neutraaltje is dit idd geen stem waard. Maar als er een wissel mislukt op een goedclaimer die dan vervolgens zegt nogmaals gewisseld te worden is dit wel een goede reden om op te stemmen. Je maakt jezelf namelijk target voor lunch in de hoop een wisselaar eruit te werken.


Citaat van: [743]Kleine Panda op 12 september 2024, 18:55:29
Klopt, ik heb de aanzet gegeven, maar ik blijf erbij dat ik niet had kunnen weten dat er zoveel niet stemmers zouden zijn, en als die er niet waren geweest had Luiaard het op zeker overleefd en was jij dood geweest.

Je meld een mislukte wissel bij dolfijn halverwege de speldag om vervolgens 5 uur ongeveer voor de deadline te zeggen oh jongens het was een play. Voor sommige mensen te weinig tijd om hun stem te veranderen (mensen hebben een leven buiten wvw) of om deftig lezen. Dus ja jij bent hier de veroorzaker van luiaard eruit te werken.


Ik vind ook nog steeds te stemwissel van Tijger vreemd, zou me niet verbazen dat Kleine panda en Tijger samen slecht zijn, want eerst hoort Kleine panda hem uit en dan zet hij/zij tijger op goed. Waarom?




[743]Olifant

ik laat in ieder geval mijn stem op Tijger staan.

[743]Leeuw

Momenteel kan ik me aardig vinden in de lezing van Kleine Panda. Ik vind Pinguïn momenteel erg sturend overkomen en vooral bewijslast bedenken tegen bepaalde mensen terwijl hij met dezelfde bewijslast anderen juist op goed zet. Dat is wat mij betreft een enorm wolventrekje, vooral in combinatie met veel lawaai maken wat hij ook doet.

[743]Stokstaartje

Ik kan voor pinguïn instaan die is niet slecht. Ik weet dat ik alles behalve bewezen ben en te laat meekreeg dat t n play was. De andere namen die kleine panda noemt kan best slecht zijn, maar ik weet dat pinguïn en in goed zijn. Aangezien pinguïn vrij inactief is wil ik dit toch even melden. Ik denk dat we in de hoek, schorpioen, koala, kleine panda, leeuw juist moeten zoeken. Want die lijken een front te vormen. Of wel uil dat kan ook nog. Ik heb verder geen info dus blijft giswerk voor mij.

[743]Pinguïn

Ik herhaal het kort nogmaals:
De stemwissel van Tijger verbind hem met Uil. Of samen goed, of samen slecht. Als Uil goed is slaat de stemwissel van Tijger nergens op als die slecht was. Was dan heel onnodig jezelf in de schijnwerpers zetten. Als Tijger goed is zegt zijn stemwissel weinig over Uil. Uils eigen gedrag doet mij in ieder geval geen slechtje vermoeden.

Ik weet ook niet zeker of we nog 3 slechtjes zoeken. In ieder geval 2 volwaardige. Ik moet zeggen dat een Orakel in het spel opzich wel past als we nog 2 wolven en een hulpje zoeken.

Stel, Tijger en Uil zijn dus niet slecht, dan ga ik absoluut kijken naar Kleine Panda, Leeuw en mogelijk Toekan/Olifant.

Stokstaartje spreekt waarheid, Schorpioen komt me goed over en Koala gaat te makkelijk met de meerderheid mee om sturend slecht te zijn.

Dit zijn mijn bevindingen tot zover. Doe ermee wat jullie willen, maar Panda stuurt nu naar mij omdat ik even verder kijk ;)

[743]Kleine Panda

Weet je, ik weiger me hier van mijn stuk te laten brengen :')

Dit is een wanhoopsactie, net als die stem van Stokstaartje nu.

Ik denk dat Pinguin, Uil en Stokstaartje slecht zijn. Dat betekent dat ze bm hebben dus maar 2 mensen nodig hebben die met ze meegaan (Stokstaartje kan natuurlijk nog makkelijk lastminute wisselen of leugenwolf zijn). Vervolgens sterf ik goed, is er een lunch. Dan hebben ze nog maar 1 iemand nodig die verwart genoeg is en meegaat. Ze moeten wel iets, aangezien als Pinguin dood gaat heel team slecht er ook bij is.

Nu deze laatste post van Pinguin ook weer.

Citaat van: [743]Pinguïn op 13 september 2024, 14:35:15
Ik herhaal het kort nogmaals:
De stemwissel van Tijger verbind hem met Uil. Of samen goed, of samen slecht. Als Uil goed is slaat de stemwissel van Tijger nergens op als die slecht was. Was dan heel onnodig jezelf in de schijnwerpers zetten. Als Tijger goed is zegt zijn stemwissel weinig over Uil. Uils eigen gedrag doet mij in ieder geval geen slechtje vermoeden.

Correct me if I'm wrong, maar wat jij hier dus zegt is: Als Uil goed is, is Tijger goed. Als Uil slecht is, is Tijger slecht. Als Tijger slecht is, is Uil slecht. Als Tijger goed is, weten we niks over Uil. Tóch koos je ervoor om op Tijger te stemmen? Waarom? En wat precies in Uil zijn gedrag doet jou geen slechtje vermoeden? En als dat zo is, waarom stemde je dan überhaupt op Tijger tot ik liet blijken dat ik niet dacht dat hij slecht is? Want je zegt zelf Uil goed is Tijger goed.

Vervolgens is het oké dan stem ik wel over, en stem je op Leeuw. Nu stemt Leeuw op jou en haal jij je stem van Leeuw af om op mij te stemmen, terwijl in deze post je zegt dat het Leeuw én ik zijn, waarom stem je dan over? Hoop je dat je meer kans maakt op Leeuw overhalen mij te stemmen dan dat je maakte om mij over te halen Leeuw te stemmen?

Oh en als jij denkt dat Uil goed is, en dus Tijger goed is, mag je me nog iets uitleggen. Waarom zou ik dan mezelf in de spotlights hebben gezet in een poging om Luiaard nog van de lynch te krijgen? Als de lynch tussen twee goedjes ging, prima toch?
Waarom zou ik dan nu aangeven dat ik denk dat Tijger goed is en mensen proberen te overtuigen niet op hem te stemmen? Als ik slecht ben en hij goed, prima toch? Lekker makkelijke lynch voor een slechtje, waarom zou ik dan voor hem in de bres springen en mezelf wederom in de spotlights zetten?

Citaat van: [743]Olifant op 13 september 2024, 10:07:34
Ik vind ook nog steeds te stemwissel van Tijger vreemd, zou me niet verbazen dat Kleine panda en Tijger samen slecht zijn, want eerst hoort Kleine panda hem uit en dan zet hij/zij tijger op goed. Waarom?


Ik hoorde hem uit omdat ik het ook een rare stemwissel vond maar ik niet zoals anderen direct op hem wilde springen. Ik wilde hem een kans geven me te overtuigen van het tegendeel, en hij heeft me overtuigd (al moet ik zeggen dat dat ook meer komt doordat ik hem niet gelinkt zie aan Pinguin en Uil)

[743]Uil

Citaat van: [743]Kleine Panda op 13 september 2024, 16:26:19
Oh en als jij denkt dat Uil goed is, en dus Tijger goed is, mag je me nog iets uitleggen. Waarom zou ik dan mezelf in de spotlights hebben gezet in een poging om Luiaard nog van de lynch te krijgen? Als de lynch tussen twee goedjes ging, prima toch?
Waarom zou ik dan nu aangeven dat ik denk dat Tijger goed is en mensen proberen te overtuigen niet op hem te stemmen? Als ik slecht ben en hij goed, prima toch? Lekker makkelijke lynch voor een slechtje, waarom zou ik dan voor hem in de bres springen en mezelf wederom in de spotlights zetten?

je bent al hele speldag bezig mij alsnog te lynchen, dus je wilt zowel luiaard als mij opruimen dus wat praat je nou precies weer een hele rare post dit. mijn stem staat goed op jou.

[743]Kleine Panda

Heb je gezien waar mijn stem staat of niet? 🥲

[743]Uil

Citaat van: [743]Kleine Panda op 13 september 2024, 16:34:49
Heb je gezien waar mijn stem staat of niet? 🥲

maakt niet uit waar je stem staat je woorden vertellen genoeg

Citaat van: [743]Kleine Panda op 12 september 2024, 00:37:19
Ik blijf er bij dat Uil slecht is.
Citaat van: [743]Kleine Panda op 12 september 2024, 18:55:29
Die schreeuwt ook echt 'ik ben slecht'.
Citaat van: [743]Kleine Panda op 12 september 2024, 21:30:30
Ik denk dus dat we nog 2 volle slechtjes en een hulpje zoeken, wat ook past bij jij+pinguin+stokstaartje/toekan slecht :)

[743]Stokstaartje

Oke gelijk mij slecht noemen omdat ik insta voor pinguïn en niet overwegen dat we beide gewoon goed zijn is voor mij de druppel dat hij of zij toch gewoon slecht is. Ik twijfelde nog en zie schorpioen best wel samen slecht zijn. Ook omdat panda hem niet noemt en ik niet inzien waarom schorpioen wel goed zou zijn