[Discussie] Woef, grauw, hihah, of geluidloos

Gestart door adriaan, 7 september 2024, 15:10:16

Vorige topic - Volgende topic

[743]Toekan

Ik denk dat het 3 tegen 3 is op dit moment, wat dus betekend dat olifant/schorpioen/tijger slecht zijn, Leeuw als BM goed moet zijn en ik kan voor koala en mijzelf instaan.

Doe met deze informatie wat jullie willen, maar dit is mijn zekerheid.

[743]Leeuw

Citaat van: [743]Toekan op 17 september 2024, 12:27:40
Ik denk dat het 3 tegen 3 is op dit moment, wat dus betekend dat olifant/schorpioen/tijger slecht zijn, Leeuw als BM goed moet zijn en ik kan voor koala en mijzelf instaan.

Doe met deze informatie wat jullie willen, maar dit is mijn zekerheid.

Dit zegt mij dat dit jullie eindspel is, het is mij wel duidelijk hoe de kaarten geschud zijn nu. Ik heb jou al vanaf dag 2 als wolf staan en dat je nu opeens Hz of Ziener claimt of je zo voor doet zegt mij genoeg. Mijn stem gaat op jou.

[743]Leeuw

Oke wat een bullshit. Ik stop met WvW... Echt mensen dit is echt niet te geloven gewoon.

[743]Leeuw

[743]Toekan

Ik wil Tijger enorm bedanken voor de stemwissel! Want Leeuw is het laatste slechtje.

Voor de beeldvorming; ik ben heks en ik heb koala nacht 3 gered en schorpioen vannacht vermoord. Aangezien ik goed heb gekozen, en koala ook nog leeft, betekent dit dus dat koala ook geen onboard kan zijn, en ook geen welp die later opgroeide, aangezien deze dan met de laatste lynch mee zou hebben moeten sterven (opgroeien gebeurt na lynch)

Wat mij dus brengt bij het laatste volbloed slechtje Leeuw. Ik heb enorm genoten van dit spel ondanks dat ik zelf, zeker in de beginfase, niet al te actief was en daar neem ik mijn verantwoordelijkheid voor. Ik ben voor een versnelling van de DL.
@[743]Koala @[743]Leeuw jullie ook in voor een versnelling als @adriaan dat ook wil?

[743]Leeuw

Als Olifant gewoon actief is laatste speeldag winnen we gewoon.... Ik ben hier echt goed klaar mee. We hadden de winst in de zak en dan ga je ff lekker inactief zijn... Als er een goede reden voor is, alvast excuses maar ben momenteel echt pissed off

[743]Olifant

Als het bekend is wie ik ben dan mag je me contacteren om te vragen waarom ik inactief was prive.