Nieuws:

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Hoofdmenu

[Welkom] Ik kijk naar je ogen achter het masker...

Gestart door adriaan, 31 mei 2024, 21:29:10

Vorige topic - Volgende topic

Dzjengis Khan[729]

Nee dat was zijn eigen schuld. Hij wilde absoluut heel graag gewisseld worden. Zvw gaan dat uit de weg.

Lauaki Mamoe[729]

Wie weet was dat wel om jou te testen enzo!

Dzjengis Khan[729]

Dzjengis Khan[729]

@Adriaan, hoelang moet Lauaki nog wachten?  XD

Lauaki Mamoe[729]

Haha, hij laat me graag in spanning denk ik om te kijken of ik nog meer paranoïde dagboeken naar hem ga sturen 😝

adriaan

Citaat van: Dzjengis Khan[729] op 13 juni 2024, 16:04:27
@adriaan, hoelang moet Lauaki nog wachten?  XD
Pedro zal toch echt eerst moeten stemmen en akkoord gaan met een vervroegde deadline

Dzjengis Khan[729]

Lauaki Mamoe[729]

Lauaki Mamoe[729]

Mss wil adriaan gewoon duidelijk hebben dat er niks meer gaat veranderen aan onze stemmen :p

Dus aangezien pericles Amina als burger had gezien, maar ze als wisselaar is gestorven, en ze tot haar dood aan de wisselclaim twijfelde, moet ze vlak voor haar dood gewisseld zijn.
Alexander heeft Dzjengis nacht 3 als wisselaar gezien. Aangezien Amina nacht 5 als wisselaar is gestorven en de conversiewolf toen al dood was kan Dzjengis dus absoluut geen wolf zijn nu. De enige mogelijkheid zou zijn, als Dzjengis loog en nacht 4 met bijv. Oda gewisseld had, die daar dan ook weer over gelogen heeft. Het enige gat in dit verhaal is dat de lynch dat Napoleon dood ging hij 3 stemmen had (+1 adelstem). Dzjengis had 2 stemmen (+2 adelstemmen en bm). De leugenwolf had geen valide stem, dus ook geen leugenstem. Aangezien Dzjengis niet dood ging kan hij dus absoluut geen wolf zijn.

Aangezien ik lijk ben blijft dus Pedro over, die dus wel wolf moet zijn omdat
1. Alexander anders dood was gegaan met Indira en niet als nachtdode
2. Hij zonder iets (zichtbaars) te lezen gister op mij stemde, vast een commando vanaf het wolvenboard
3. Hij een foutief fake stalker lijstje postte
4. Als er geen wolf meer was geweest was er vannacht geen lunch geweest.
Pedro is dus geconverteerd tot wolf. Zelfs als hij niét geconverteerd is, maar beginwolf was, is er geen enkele wolvenrol in de beginnerslijst die dit nog zou kunnen omgooien.

Aangezien ik adel ben en mijn stem op Pedro dus dubbel telt maakt het niet uit wat Pedro en Dzjengis stemmen aangezien ik ook bm ben. 

Dzjengis Khan[729]

Yup.
Ik ben ook benieuwd wat Perdro eventueel nog zou kunnen doen om een Lijkwinst tegen te gaan.
Het voelt wat anti climaxing dit, een beetje lijdzaam afwachten voor iets dat al vast staat.
Begrijp me niet verkeerd, ik zou het een fantastische grap vinden wanneer Pedro Beul blijkt, maar vanwege de lunch lijkt me dat onmogelijk.

Lauaki Mamoe[729]

Dzjengis Khan[729]

Ja dat zegt mijn moeder ook altijd.
Maar ze moet er toch altijd wel om lachen  XD