Nieuws:

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Hoofdmenu

[Welkom] Ik kijk naar je ogen achter het masker...

Gestart door adriaan, 31 mei 2024, 21:29:10

Vorige topic - Volgende topic

Nelson Mandela[729]

Ik kan eens voorzichtig aan onze bm vragen of die een spreiding wil doen?  XD

Cleopatra[729]

Het probleem is ook dat de slechtjes sowieso snel kunnen achterhalen wie er adel zouden kunnen zijn, maar verder ben ik voor dit plan. Dit worden interessante 34 minuten.

Hoe denk je dat Wakkerdam gaat reageren als dit inactiefje net voor de deadline stemt? ::) Ik snap dat mensen dat irritant vinden, maar als IEMAND daar een reden voor heeft dan is het de adel wel.

Nelson Mandela[729]

No risk no gain hahaha  XD  zien we na de nacht wel

Lauaki Mamoe[729]

Ik ben bang dat er nog wat lastminute stemwissels gaan gebeuren.

Want in theorie, als Cleo op Alexander stemt, komt hij op 5 uit als hij wolf is.
Als Indira dan op Dzjengis zou willen stemmen, en ik daar lastminute op over stem, zou die ook op 5 uitkomen als hij wolf is.

Maar nogmaals, ik vind George zelf, Pedro, maar ook Napoleon en Dzjengis heel erg lastig te voorspellen.

Cleopatra[729]

Citaat van: Nelson Mandela[729] op  6 juni 2024, 21:58:46

Ik wil graag dit spel levend afmaken :P

Lauaki Mamoe[729]

Citaat van: Nelson Mandela[729] op  6 juni 2024, 21:56:29
Ik kan eens voorzichtig aan onze bm vragen of die een spreiding wil doen?  XD

Dat zou ik eerlijk gezegd niet doen. Tot nu toe neig ik nog naar oké, maar ik denk dat we niemand erop moeten wijzen dat wij hier een spreiding proberen te creëren.

Lauaki Mamoe[729]

Citaat van: Cleopatra[729] op  6 juni 2024, 21:59:51
Citaat van: Nelson Mandela[729] op  6 juni 2024, 21:58:46

Ik wil graag dit spel levend afmaken :P

Ah joh, een stemwissel 10 seconden voor de deadline vinden mensen best oké, ik spreek uit ervaring :')

Nelson Mandela[729]

Lauaki Mamoe[729]

Ik ben zeker bereid weer lastminute te wisselen. Maar we moeten wel echt even goed tellen, zeker omdat we nu met drie zijn.

Citaat van: Lauaki Mamoe[729] op  6 juni 2024, 21:59:24
Want in theorie, als Cleo op Alexander stemt, komt hij op 5 uit als hij wolf is.
Als Indira dan op Dzjengis zou willen stemmen, en ik daar lastminute op over stem, zou die ook op 5 uitkomen als hij wolf is.

Op dit moment zou dit voor de mooiste spreiding zorgen. Maar ik denk echt dat er nog meer wissels gaan plaatsvinden en dat de spreiding verpest gaat worden.

Nelson Mandela[729]

dan kunnen we beter risico nemen en wel met minstens 2 op alexander stemmen.
Cleo, kan jij Indira meekrijgen op Alexander?

Cleopatra[729]

Ik ga een poging wagen, maar mijn banden zijn nog niet heel warm

Lauaki Mamoe[729]

Maar als Indira ook op Alexander stemt dan heeft Alexander 5 stemmen heh, dan wint hij het van George. Of wil je dan dat ik toch de 5e stem op George maak?
Al kan het natuurlijk dat Alexander dan overstemt van Dzjengis naar George, dan hoef ik überhaupt niks te doen, wat mss ook geen ramp is :')

Nelson Mandela[729]

Lauaki Mamoe[729]

Oh wacht nu tel ik zelf verkeerd. Cleo maakt natuurlijk 4, niet 5. Dus dan gaat het nog goed tenzij er iemand wisselt.

Cleopatra[729]

Er gaat sowieso iemand wisselen daar kan je vergif op innemen (see what I did there?)