[Welkom] Ik kijk naar je ogen achter het masker...

Gestart door adriaan, 31 mei 2024, 21:29:10

Vorige topic - Volgende topic

Nelson Mandela[729]

Citaat van: Lauaki Mamoe[729] op  6 juni 2024, 21:34:20
Ik ben het met Alexander eens. Jij en Cleopatra delen overduidelijk een board ;D
XD XD

sssst  :-X

Cleopatra[729]

jullie zijn startgoedjes, dus dan ga ik er gewoon voor met rolclaims. XD Ik denk dat het vrij handig is om te weten hoe je mij kan inzetten in het spel. Als iemand van ons sneuvelt en we trekken per ongeluk een slechtje aan, dan heb ik hoogstens nog een doodsdrankje over maar dat wil slecht dan misschien juist gebruiken om mij mee te manipuleren. Ik zie dus niet meteen gevaar.

@Nelson, ik denk dat het handig is om eventueel te faken dat wij na mijn dt-berichtje toch nog PMcontact hebben gehad achter de schermen. Mocht ik je nog moeten redden, dan komt mijn verdediging niet helemaal uit het niets.

Nelson Mandela[729]

Dat is prima, ik wil je ook wel een pm sturen zodat je niks hoeft te faken  (A)

Lauaki Mamoe[729]

Het is jullie trouwens verboden komend uur offline te gaan :p

Als Cleo en Indira ook op Alexander stemmen komt Alexander ook op 4.
Dan hebben George en Alexander allebei 4 stemmen, als dat zo blijft hoef ik geen lastminute wissel te doen, want gaat Alexander gewoon dood als die wolf is.

Stel er stemt nog iemand over op Alexander, dus hij komt per ongeluk op 5 en George blijft op 4, dan kan ik denk ik het beste een lastminute wijziging doen naar George of niet?

Nelson Mandela[729]

Jij stond al op George toch, probeer daar zo lang mogelijk op te blijven. Als er dan geen stemwissels meer zijn, hoef je niet weer 10sec voor deadline te switchen.

maar indien het wel gebeurd, gewoon doen. Je bent er al 1x mee weg gekomen, wat is een 2e.  :D

Lauaki Mamoe[729]

Oh George stemt op Napoleon, dus best kans dat hij dan op Alexander stemt om zichzelf te redden.

Cleopatra[729]

Hoewel ik Alexander's redeneerlijn krom vind, wil dat nog niet automatisch zeggen dat hij wolf is. Hij is wel oprecht zoekende. Ik weet niet of hij een wolf is.

Nelson Mandela[729]

Daarom moeten we een spreiding hebben, de extra adel stemmen gelden alleen als hij wolf is.

Lauaki Mamoe[729]

Citaat van: Nelson Mandela[729] op  6 juni 2024, 21:40:36
Jij stond al op George toch, probeer daar zo lang mogelijk op te blijven. Als er dan geen stemwissels meer zijn, hoef je niet weer 10sec voor deadline te switchen.

maar indien het wel gebeurd, gewoon doen. Je bent er al 1x mee weg gekomen, wat is een 2e.  :D

Nee ik stem op Oda op dit moment

Lauaki Mamoe[729]

En inderdaad we moeten het weer zo voor elkaar krijgen dat waar wij op staan enkel gelyncht wordt als diegene wolf is.

Nelson Mandela[729]

Dan zou je dus ook nog mee kunnen gaan op Oda ipv Alexander, maar dan heb ik wel nog wat stemmen nodig volgens mij.

Lauaki Mamoe[729]

Lauaki Mamoe[729]

Alexander heeft twee stemmen (jij en Lili)
Dzjengis heeft twee stemmen (Alexander en Oda)
Napoleon heeft één stem (George)
Oda heeft één stem (ik)
George heeft vier stemmen (Elizabeth, Amina, Dzjengis, Napoleon)

Niet gestemd: Indira, Cleopatra, Pedro

Nelson Mandela[729]

Dan moet Indira op de ene en Cleo op de ander, en verder geen stemwissels.

Indira krijg ik niet overgehaald, die is nog steeds een beetje lastig sinds ik haar wou lynchen de nacht hiervoor.  :"(

Nelson Mandela[729]