[Welkom] Ik kijk naar je ogen achter het masker...

Gestart door adriaan, 31 mei 2024, 21:29:10

Vorige topic - Volgende topic

Nelson Mandela[729]

Niet echt paranoide, meer van: wat vind ik grappiger. Dat via via een g/s orc koppel nacht 1 sterft of dat ik erbij word genaaid.
Nu dat niet het geval is, vertrouw ik je meer. G/s koppels maken mij altijd een beetje zenuwachtig. Je kan het nog steeds zijn, maar de kans is kleiner dat je mij nu gaat vermoorden. Misschien later, voor een g/s koppel moeten zowel goede als slechte spelers geleidelijk sterven.

Maar door dit te doen, kunnen we makkelijker een spreiding veroorzaken want we hebben al een persoon die zich moet verdedigen nu.

En kreeg per direct een pm van Liliʻuokalani (staat op ctr+v, die naam, dit is beter) waarin die Stalker claimt, die zich voordoet als een Pyromaan. En dat Amina pushed om slecht te worden. Kijk is aan, gelijk leuk dit. Nu even handjes van het toetsenbord en kijken hoe dit escaleert.  O0

Lauaki Mamoe[729]

Dan denk je, je bent adel, is er iig 1 iemand die je vertrouwt, maar nee hoor. Mijn mede-adel vertrouwde me wsl zelfs het minst  :"(

Ik vind wel nog steeds dat je je rol hier niet had moeten claimen. Maar oké.

Wel leuke info al op dag 1 zeg. Ben benieuwd hoe dat gaat lopen. Zou ook wel top zijn als er op die manier gelijk een slechte uit gaat :')

Nelson Mandela[729]

Hahaha oeps  XD

Dat was ik even vergeten. Oeps.  XD XD

Nelson Mandela[729]

Ik krijg Amina's versie via pm nu:

Ze claimt dat ze veel contact heeft gehad met Lil. En dat ze als grapje had gezegd wel slecht te willen kiezen.
Dat er al snel neutraal claims volgden (waarin Lili' slotenmaker claimde en Amina pyromaan) en dat Lili' aangaf dat Amina gelijk haar kracht moest inzetten.

Vervolgens heeft ze willekeurig mijn naam gepakt om reactie uit te lokken omdat Lil' zei al een rolclaim van mij te hebben (kan kloppen, heb burger geclaimt, dat is uiteraard bullshit maar met een anoniem spel kan niemand inschatten in hoeverre ik ervaring heb).

En uiteraard claimt Amina nu dat Lili' slecht is.

XD Ehm, beiden verhalen kunnen kloppen. Het is nu wellus-nietus. Dus ik blijf even uit de discussie en laat ze elkaar uitspelen.  :D

Lauaki Mamoe[729]

Leuk al die neutraal claims om mensen uit te lokken. Nu is het inderdaad welles nietus en is het de vraag of er überhaupt een slechte tussen zit, maar ik denk dat het genoeg stof gaat doen opwaaien om een interessante eerste lynch te veroorzaken.

Je bent niet per ongeluk gewelpt? :p

Nelson Mandela[729]

Nee helaas. Jij wel?  :( Want als dat zo was, hing Lili' nu hoe dan ook.

Lauaki Mamoe[729]

Lil is hier trouwens degene die liegt toch? Want hij zei tegen jou dat hij stalker is die zich voordoet als pyromaan, maar zegt nu weer dat hij zich heeft voorgedaan als slotenmaker?

Nelson Mandela[729]

Naja wat is liegen in dit spel. Ik claim burger wat ook gelogen is.

Lili' claimt Slotenmaker, maar tegen mij Stalker. En zegt zich voor te doen als neutraaltje naar Amina.
Amina claimt Pyromaan en dat ze 'voor de grap' Lili' vertelde slecht te moeten kiezen.
Dus wie claimt slecht te moeten kiezen is bevestigd, dat was Amina.

Lili' claimt dat Amina gelijk actie moet uitvoeren zonder doelwit, en vroeg Amina naar het doelwit.
Amina koos per willekeur voor mij, waarop Lili' verhaal kwam halen bij mij, dacht dat ik mogelijk slechts burger was om dan haar te pushen zich te bewijzen door mij af te fikken.

Als je de verhalen naast elkaar legt, zou ik Lili' eerder geloven hierin dan Amina. Want hoewel Lili' niet echt lekker speelt (veel te hectisch nu al), zijn Amina's woorden verdachter.

Maar zowel Amina als Lili' heb ik gezegd dat ze beiden hetzelfde verhaal sturen en dat ze dit maar moeten uitvechten openbaar.
(Want als een van hun wolf is, gaat de discussie al snel op het goedje denk ik zo  ::) )

Lauaki Mamoe[729]

Citaat van: Nelson Mandela[729] op  2 juni 2024, 23:23:40
En kreeg per direct een pm van Liliʻuokalani (staat op ctr+v, die naam, dit is beter) waarin die Stalker claimt, die zich voordoet als een Pyromaan. En dat Amina pushed om slecht te worden. Kijk is aan, gelijk leuk dit. Nu even handjes van het toetsenbord en kijken hoe dit escaleert.  O0

Ik bedoelde dit, hij zei eerst dat hij zich voordeed als pyromaan, en nu dat hij zich voordeed als slotenmaker. Als het erom gaat dat je iemand uitlokt met een neppe neutraal claim, waarom verander je die claim dan?

Nelson Mandela[729]

Ik mag geen directe pms kopieren maar ben even gaan terug lezen. Dus ik ga het even in andere woorden zetten, zodat je wel begrijpt dat die verkeerde claim een misverstand is omdat Lili' niet kan typen.

Lili' schreef mij 'Ik claim stalker en pyromaan die wil dat ik slecht wordt. Mijn actie vannacht is mislukt.'
Wat Lili' bedoelde is dat ze een claim had van een pyromaan, wat in de vervolg pm duidelijk werd.

Het enige wat in deze zin Lili' benadeeld, is dat ze zenuwachtig lijkt te typen. Ik kan niet inschatten of dat is omdat ze zich betrapt voelt of omdat ze niet opkan tegen mijn dtopic post (ik gok zelf eig het 2e). Amina die kalmte uitstraalt, geeft mij alweer Lili' in deze zin voordeel van de twijfel.
Maar kan het mishebben natuurlijk.

Lauaki Mamoe[729]

Ah oké dan snap ik het.

Maar waarom zou Lili vervolgens direct een goedjesclaim bij jou neerleggen? Ik bedoel er zal sowieso wel een welp in zitten. Toch is stalker wel een belangrijk genoege rol dat je die wel het voordeel van de twijfel zou willen geven, dus wel een slimme claim. Ik vind Lil dus toch ook niet heel positief over komen nog hoor. Jij hebt hem natuurlijk gigantisch voor het blok gegooid zo in dt, en direct zo paniekerig erop reageren..

Nelson Mandela[729]

Eens, dit hele verhaal stinkt.  XD Leuk he!

Daarom is het ook leuk dat dit nu openbaar op tafel ligt.  :D
Op deze manier, kunnen wij zo ook makkelijker spreiden. 

En ik geniet hier van.  8)

Lauaki Mamoe[729]

Haha geweldig

En klopt. Ben benieuwd hoe dit uit gaat pakken. Of dat er een Lil tegen Amina gevecht komt en de rest denkt dit vind ik wel best.