Nieuws:

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Hoofdmenu

[Discussie] Ik weet niet wie jij bent, maar dat maakt niet uit, moeten overleven

Gestart door adriaan, 31 mei 2024, 12:42:37

Vorige topic - Volgende topic

Queen Elizabeth I[729]

@ mijn lijk. Als je een wolf wil vermoorden straks, zou ik Lauaki kiezen. Daarna heb je imo de meeste kans met Alexander / Indira. Succes :-*

Dzjengis Khan[729]

Zucht, daar gaan we weer.
Ok dan moet het maar, ik was de start wisselaar en er zijn 2 wissels mislukt. Op The Queen en op Lauaki.
Doe er je voordeel mee.
En kijk vooral heel goed naar wie mij er steeds uit willen wippen.

Queen Elizabeth I[729]

Hoor net van Nelson dat er geswitcht gaat worden naar Dzjengis. Maar denk niet dat hij slecht is, dus een oproep aan alle goedjes: stem op Lauaki.

PedroII van Brazilië[729]

Liliʻuokalani[729]

Ik vind wel dat we Djzengis nu met rust moeten laten, maar in 3 minuten hebben we geen kans meer een beter alternatief te zoeken.

adriaan

(ik heb nog wel een kwartiertje nodig om de nacht te verwerken want nu pas thuis, dus zet gerust een kopje thee voordat je weer begint met F5en)

Dzjengis Khan[729]

Omdat ik hoorde dat mensen lange posts lastig vinden en dit er waarschijnlijk zo een wordt even een mededeling:

*GOEDJES lees dit bericht wel aandachtig!*

Ik heb begrepen dat slecht alsnog gaat proberen mij op de lynch te krijgen door te proberen gaten te schieten in mijn claim de originele Wisselaar te zijn.

Toen ik Lauaki vroeg waarom hij niet wisselbaar is, kreeg ik geen antwoord. Hij vroeg mij waarom IK überhaupt Wisselaar zou zijn?  ??? Waarom niet?
Ik weet dat hij slecht is, dat bleek gisteren al toen hij ineens mij als Wolf afschilderde en daar blijft hij nu mee doorgaan.
En het is ok, want ik ben geen Wisselaar meer en als ze op deze manier er proberen achter te komen wie mij gaat verdedigen dan moet ik ze teleurstellen, dat gaat niet gebeuren.

Amina doet heel erg haar best mij haar te laten vertrouwen. Ik zei haar dat ik niemand vertrouw die met Lauaki samenwerkt en toen zei ze dat ze dan niet alles aan Lauaki zou vertellen, maar die was daar blijkbaar niet van op de hoogte. XD

Het is ook gemakkelijk om te proberen gaten in mijn claim te schieten, aangezien de Wisselaar weinig succesvol is geweest.
N1 is gelukt, N2 op QE niet. Het is duidelijk waarom en de vraag is waarom we een neutraal wilden wisselen. Die vraag is natuurlijk terecht en het antwoord is eigenlijk te stom. We waren beiden heel druk en hebben gewoon niet goed opgelet. Vlak voor de DL besloten we dan maar de BM te testen en hebben er niet op gelet dat die al neutraal had geclaimd. Dus ja gemiste kans.

N3 is Lauaki dus onsuccesvol gewisseld. Hij is slecht. Dat werd mij gisteren al duidelijk toen hij wederom met een heel boekwerk aankwam waarom ik slecht moest zijn en LM op mij stemde. Amina vertelde mij trouwens dat dat door haar werd geïnitieerd, die LM trein op mij. Ze excuseerde zich nog, aardig he? Zelf stemde ze op QE, net op tijd mijn post gezien vermoed ik.
Amina is niet te vertrouwen! Ze claimt een goedjesnetwerk te hebben, maar deze samenwerking kan alleen vanuit een wolvenbord komen zoals ik het nu zie. Ze geeft aan met een paar mensen alles te bespreken en dan opdrachtjes uit te delen aan anderen. Goh, wie zouden die paar mensen dan zijn? Lauaki in ieder geval en Indira, zie hieronder.

Dan hebben we nog n4 en die wissel is ook mislukt. Maar aangezien er een rol claimt daarvoor verantwoordelijk te kunnen zijn is dat dus behoorlijk balen. (Wanneer ik echter merk dat deze persoon ook op mij gaat stemmen dan zal ik de naam nog voor de DL met jullie delen.)
En dus ja, gaat het voor slecht heel gemakkelijk zijn om mensen op mij te laten stemmen. Maar Goed, laat je geen zand in de ogen strooien met lange boekwerken of "je kunt mij vertrouwen".
Als er al een netwerk is dan is die zo lek als een mandje.

Dan is er nog Indira die mij een PB stuurde op de DL of ik al gewisseld had? Ik vroeg waarom ze dat wilde weten en zei dat ze de wissels vreemd vond en ik had iets verdachts gezegd? Op mijn vraag om verdere uitleg komt geen antwoord. Maar die heeft dus duidelijk ook contacten op een board om zo snel dit besproken te kunnen hebben (dat gaat m.i. niet zo snel per PB), waarbij ik jullie verwijs naar d2 waar Indira op de lynch leek te komen nadat ze was gered door Lauaki(!) en ineens George en ik hele goede opties werden voor de lynch. Een lynch waar George uiteindelijk slachtoffer werd en Alexander en ik werden "gered". (Door wederom... Lauaki)

Na de battle tussen Alexander en mijzelf heb ik hem en de anderen die op mij stemden een PB gestuurd. Ik heb ze gevraagd waarom ze nu eigenlijk op mij stemden. 3 spelers hebben daarop geantwoord en we hebben het uitgepraat. Alleen Cleopatra liet niets horen. Ze had ook zonder enige vorm van uitleg op mij meegestemd, dus wat ik daarvan moet denken weet ik niet. Het komt niet goed over in ieder geval.
Ik kan me goed voorstellen dat ik sowieso lunch ga zijn, maar ik zeg Goed nu alvast let op wie mij er wèèr uit willen stemmen.

Indira Gandhi[729]

Sorry, maar bedoel je met "we" Amina en jezelf, want je tekst is even niet duidelijk?
Want je tekst schreeuwt niet veel goeds uit.

Zoals je zou samen met iemand de burgemeester getest hebben? Ze had duidelijk van begin Neutraal geclaimd.
Net zoals het verhaal dat ik je wissels raar vond? Je hebt me nooit iets willen zeggen, je was direct aan het sturen van; Waarom wil je dat weten?
Ik vond dit gewoon een vriendelijke vraag om niet zomaar te switchen van stem naar je als je echt goed bent.

Het is raar dat de wissel niet door is gegaan of Lauaki als die al echt is gebeurd, want je wilt hier weer onrust stoken, met een wissel niet te willen vertellen en die persoon alleen op dt te willen gooien als je eruit zou gaan, dit klinkt wel als changtage.

PedroII van Brazilië[729]

Citaat van: Indira Gandhi[729] op  9 juni 2024, 19:18:06
Sorry, maar bedoel je met "we" Amina en jezelf, want je tekst is even niet duidelijk?
Want je tekst schreeuwt niet veel goeds uit.

Zoals je zou samen met iemand de burgemeester getest hebben? Ze had duidelijk van begin Neutraal geclaimd.
Net zoals het verhaal dat ik je wissels raar vond? Je hebt me nooit iets willen zeggen, je was direct aan het sturen van; Waarom wil je dat weten?
Ik vond dit gewoon een vriendelijke vraag om niet zomaar te switchen van stem naar je als je echt goed bent.

Het is raar dat de wissel niet door is gegaan of Lauaki als die al echt is gebeurd, want je wilt hier weer onrust stoken, met een wissel niet te willen vertellen en die persoon alleen op dt te willen gooien als je eruit zou gaan, dit klinkt wel als changtage.

Eum... degene met wie hij gewisseld heeft op nacht 1. Volgens mij is dat wel duidelijk als nacht 1 de wissel gelukt is en dan de twee volgende niet, dat je dan ook geen bevestiging krijgt met wie of met wat er gewisseld is aangezien deze dan nog wisselaar is.

Lauaki Mamoe[729]

Ik had beloofd om geen boekwerken meer te schrijven, dus ik ga het zo kort mogelijk houden.

Dus als ik het goed begrijp ben ik wolf, samen met Amina, Indira, mogelijks Cleopatra en ook misschien wel degene die claimt waarom de wissel van N4 mislukt is. Dan staat goed er toch mooi slecht voor :')

Het klopt dat ik jou nog steeds niet vertrouw. Ik weet alleen niet of het jou lijk of wolf maakt, dit is volgens mij allebei mogelijk.

Allereerst waarom ik niks loslaat in mijn pb contact met jou, dat lijkt me nogal duidelijk. Je verhaal zit vol gaten. Je wilt serieus beweren dat twee mensen vergeten waren dat de BM openlijk neutraal had geclaimd? Voor iemand met zo'n belangrijke/sterke rol, is dat wel heel dom. En ook lekker makkelijk/veilig om zo een mislukte wissel te claimen.
Dan kom je na deze nacht dwingend naar me toe waarom ik niet wisselbaar ben. Als je dit al 48h wist, waarom vraag je dan nu pas om uitleg? Als jij toch niet meer de startwisselaar bent zoals je zegt, had je mij dit 48h geleden ook prima kunnen vragen. Sterker nog, je had zelfs niet hoeven zeggen dat je me had proberen wisselen, je hebt überhaupt niet geprobeerd met me te communiceren. Had je dat wel gedaan hadden we een ander gesprek gehad. Het feit dat jij dit niet gedaan hebt, bewijst voor mij dat dit een wanhoopsactie was om in ieder geval afgelopen lynch te overleven. Met dat mooie 1-2tje van Elizabeth die haar lijk opriep om mij te vermoorden 'want grootste kans op wolf', maakt dat je nu makkelijk mij naar voor kan schuiven als lynchslachtoffer. Ik werd tenslotte toch al verdacht door mijn stemwijzigingen.

Dan wil ik Dzjengis nog één ding vragen, naar aanleiding van deze post.

Spoiler
Citaat van: Dzjengis Khan[729] op  8 juni 2024, 07:49:43
Weten jullie nog dat PB-tje waar ik het over had die ik had gestuurd aan iemand waarin ik vroeg of hij/zij me wilde redden door een stemwissel?
Ik heb niet aangegeven naar wie, maar wel gevraagd of ie me wilde redden.
Ja dat was Lauaki. Want hij had een stem staan die niets veranderde aan de stemming en we hadden inderdaad goed PB contact, dus durfde ik dat wel aan.
En ik herhaal, als ik al wist dat George een leugenstem op zich had, waarom zou ik dan 1. wisselen van stem en 2. bij Lauaki vragen om me te redden?
Fijn dat Lauaki mij als zo'n goede speler bestempelt dat ik dit allemaal zo goed gepland zou hebben, maar het is te veel eer.

Ik ben bang dat je nu ook je hand hebt overspeelt, want dit verhaal is pure speculatie en wat QE1 ook zegt, vooral de aandacht van jezelf proberen weg te praten.
Ik was anders van plan, maar mijn stem gaat nu wel naar jou.
[close]

Hier had ik namelijk wel degelijk nog op terug willen komen, maar er gebeurde zoveel dat het erbij ingeschoten is. Het klopt dat jij mij gepbt hebt om je te redden. Waarom laat jij echter achterwege op welk tijdstip jij mij dit vroeg en hoe de stemming op dat moment was?
Ik zal het uittekenen. Jij vroeg mij om je te redden om 22h23. Op dat moment was de (zichtbare) stemming als volgt:
Alexander: Nelson, Lili, Indira, Cleopatra (4)
Dzjengis: Alexander, Oda, Napoleon (3)
George: Amina, Elizabeth, Dzjengis (3)
Oda: Lauaki (1)
ZICHTBAAR zou jij dus helemaal geen lynch zijn geworden. Waarom vraag jij mij jou te redden als 1. Jij zichtbaar helemaal niet op lynch staat en 2. Als je al bang was voor een lastminute wissel je jezelf ook veilig had kunnen stellen door op dat moment al over te stemmen naar Alexander.

Oda Nobunaga[729]

Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar wie verdachten zijn bij pedro.
Pedro doet al het hele spel alsof hij heel onwetend is, maar ik zie wel hier en daar een post langskomen, waardoor wel genoeg lijkt dat hij meeleest, maar weinig kleur of namen, wie vind je verdacht? want ik heb heel eerlijk het gevoel dat je alleen onwetend speelt, en ik zie een goedje dat niet doen en heb een beetje een gevoel alsof je te gemakkelijk onder de radar vliegt.

Indira heb ik ook nog mijn twijfels bij, die is na dag 2 ergens van de verdachtenlijst verdwenen, en ik heb eigenlijk nog niet echt gezien waarom, maar wordt wel gevraagd om stemmen te plaatsen op spelers en lijkt verder eigenlijk weinig aan te vullen waar anderen iets mee kunnen. misschien nu een verdenking op Dzjengis? again? lees ik dat goed? (verbeter me als ik het zie als verdenking en het dat niet is)

Cleopatra lijkt inactief te gaan sterven of is zo enorm inactief dat ik het lullig voor team slecht zou vinden als zij onderdeel is ervan.
Lauaki komt op mij nog steeds over als een goedje dat gewoon in teveel tunnels duikt, al ben ik ook nog wel benieuwd naar waardoor de wissel mislukt is, er zijn in de basislijst niet zo enorm veel mogelijkheden.

Als ik kijk naar de rollen van de gestorven spelers, mijn eigen rol en een onderbuikgevoel naar wat er nog in het spel zal zitten vind ik een wisselaar niet enorm gek. Zoals hij zelf ook zegt is de wissel wel al een keer gelukt, mocht het nodig zijn dan hoor ik uiteindelijk graag wie of wat en dan merken we vanzelf wel of we gewoon 2 slechtjes op een dienblad hebben gekregen of niet. Nu heb ik geen claims verder van spelers dus is dit wel volledig op mijn eigen gevoel gebaseerd, maar voor mij voelt het nog niet als gek.