[Discussie] Ik weet niet wie jij bent, maar dat maakt niet uit, moeten overleven

Gestart door adriaan, 31 mei 2024, 12:42:37

Vorige topic - Volgende topic

Lauaki Mamoe[729]

Deze post is een reactie gewijd aan de post van Oda. Ik heb zijn post opgedeeld in quotes.

Spoiler
Citaat van: Oda Nobunaga[729] op  5 juni 2024, 09:16:28
Er wordt nu ook net gedaan alsof we niet op uitleg willen wachten, voor wat ik begrepen heb kan ik nog tot morgen 22:29:59 mijn stem van jou afhalen en heb daardoor genoeg tijd om te wachten op uitleg.
Daardoor vind ik het ook lekker makkelijk om te roepen dat de wolven een gemakkelijk slachtoffer hebben gevonden.
[close]
Als jij stemt voor er een uitleg komt, klinkt dat inderdaad als niet op uitleg willen wachten. Het klopt zeker dat je nog tot 22:29:59 hebt om je stem te wijzigen (al moet ik zeggen dat het toch aardiger is om het maximaal 10 seconden voor de deadline te doen zodat we er nog op kunnen reageren :D), maar dus ook om je stem te plaatsen. Jij zegt dit:

Spoiler
Citaat van: Oda Nobunaga[729] op  4 juni 2024, 22:59:21
Tenzij er nog een goede uitleg komt. Voor nu neig ik dan ook naar een van die twee.
[close]

Je zegt ik neig naar en plaatst direct je stem. Ik vind gelijk stemmen heel erg voorbarig, en dus inderdaad pushen richting een wat jij ziet als makkelijk slachtoffer.

Spoiler
Ik vind je reden om Indira te redden ook wat magertjes. je vond haar verdacht, samen met dus nog een paar anderen, daardoor had ze gewoon stemmen om lynch te worden, maar koos er liever voor om het aan meerdere kanten gelijk te trekken. Kijkende naar mijzelf vond ik het ook wat lastig om te bepalen hoeveel stemmen nu op wie stonden tot na de nacht en kan het ook zo zijn dat Indira dat ook niet door had.
[close]

Volgens mij stemt iedereen openbaar, dus het is niet zo moeilijk om stemmen te tellen. Dat jij claimt dat je het dus lastig vond om te bepalen hoeveel stemmen op wie stonden, lijkt me een slap excuus om me zogenaamd nog verdachter te maken door net te doen of we dat niet allemaal hadden kunnen tellen. Ik vond Indira verdacht ja, maar zoals ik al zei vond ik haar beter meedoen dan Pericles (die alleen maar vaag deed en chaos probeerde te schoppen) en wilde ik haar dus nog een kans geven. Zeker omdat ze zichzelf niet redde, wat ik een goedjesactie vind.

Spoiler
Ik heb voornamelijk moeite met waarom het 10 seconden voor tijd moet, de laatste 20 minuten gebeurde er weinig, je had het gewoon 5 minuten voor tijd kunnen doen en dan juist kunnen peilen welke massamigratie er nog plaats zou vinden, dat zegt volgens mij veel meer dan wat spelers die reageren op je specifieke wissel. Want slechtjes weten dat je goed bent, dus zullen juist goedjes het werk laten doen om je dan op de lynch te laten gooien, want geef eerlijk toe dat je actie gewoon gigantisch wolfs is.
[close]

Omdat als ik het 5 minuten voor tijd had gedaan er nog mensen toch over hadden kunnen stemmen op Indira. Ik had al gezegd dat de actie was om haar te redden, omdat ik het gevoel kreeg dat ze toch niet slecht was door de stemming. Als er na mij iemand, of meerdere mensen, hadden overgestemd naar Indira, en Indira als goedje gelyncht was, had daar geen haan naar gekraaid. Sterker nog, waarschijnlijk had jij dan nog steeds mij verdacht genoemd, want dan was ik natuurlijk het slechtje geweest die wist dat Indira goed was dus zich niet wilde branden :')

Spoiler
Citaat van: Lauaki Mamoe[729] op  4 juni 2024, 23:42:48
Ik zou alleen niet weten waarom ik, iemand die redelijk onder de radar vloog, een medewolf zou redden als die bewuste medewolf ook prima in staat was geweest om zichzelf te redden met een lastminute stemwissel.
Mogelijk ben je een hulpje bekend met slecht of een matige wolf en indira is een sterke wolf zoals conversiewolf of verhullende wolf. Indira kan ook nog slecht beschikbaar zijn geweest of niet meer hebben gereageerd en je daarom hand in eigen boezem hebben gestoken.
[close]

Oké, dus nu doen we even net of Indira en ik beiden slecht zijn, for the sake of argument. Jij denkt dus dat Indira en ik samen slecht zijn, ik in paniek raakte omdat Indira niet meer reageerde (die hier gewoon een half uur voor de deadline nog gepost heeft) en Indira daarom zelf maar redde omdat Indira de sterkere rol heeft, right? In dat geval heb ik een vraag voor jou. Waarom stem jij op mij? Als jij denkt dat Indira de sterke slechte rol heeft, en ik mogelijks maar een hulpje ben, waarom stem je dan op degene waarvan jij denkt dat het 'maar' een hulpje is?
En in het verlengde daarvan, waarom krijg ik hier het gevoel dat jij heel erg baalt dat er een sjamaan uit is in plaats van een andere speler die nog steeds mogelijk gewoon goed is?

Spoiler
Ik denk dat er betere opties waren om mensen te peilen dan dit en ik denk dat je op dit moment ook de verkeerde conclusies er juist aan vast plakt als je even kijkt hoe je als wolf juist hier op in zou spelen.
[close]
Dat denk ik niet. Voordat ik überhaupt de kans had om te posten hebben er al 3 mensen op mij gestemd. Ik denk dat tussen die 3 mensen minstens 1 wolf zit, en jij bent de grootste kanshebber.

Liliʻuokalani[729]

Het enige wat ik nu wil inbrengen: we spelen Weerwolven van Wakkerdam, niet Luilakken van Wakkerdam. Ik eis vroeg stemmen en kleur bekennen, anders ben je wat mij betreft definitief verdachter. Een stem kan aangepast worden als de vroeg wordt uitgebracht. Een stem kan niet meer aangepast worden als je de kat uit de boom kijkt.

Oda Nobunaga[729]

Oh wat lief, een hele post gewijdt aan mij.

Citaat van: Lauaki Mamoe[729] op  5 juni 2024, 18:52:35
Spoiler
Citaat van: Oda Nobunaga[729] op  4 juni 2024, 22:59:21
Tenzij er nog een goede uitleg komt. Voor nu neig ik dan ook naar een van die twee.
[close]

Je zegt ik neig naar en plaatst direct je stem. Ik vind gelijk stemmen heel erg voorbarig, en dus inderdaad pushen richting een wat jij ziet als makkelijk slachtoffer.
Ik denk wel dat hier exact hetzelfde op te reageren is als je eigen uitleg voor je late stem, misschien wilde ik wel kijken wie heerlijk met mij mee gingen op jou en eens kijken wat daar uit te halen zou zijn. Helaas niet, ik kan wel roepen dat ik alles om die reden zou hebben gedaan, maar ik blijf het gewoon enorm wolfs vinden om zo last minute je stem weg te halen van de persoon die een meerderheid heeft, waar je nota bene zelf op gestemd hebt en die persoon tot op dat moment verdacht vond, naar een persoon die niet meer zichtbaar is geweest dit spel, maar dan wel met de weet pericles de dood in te jagen.

Spoiler
Ik heb voornamelijk moeite met waarom het 10 seconden voor tijd moet, de laatste 20 minuten gebeurde er weinig, je had het gewoon 5 minuten voor tijd kunnen doen en dan juist kunnen peilen welke massamigratie er nog plaats zou vinden, dat zegt volgens mij veel meer dan wat spelers die reageren op je specifieke wissel. Want slechtjes weten dat je goed bent, dus zullen juist goedjes het werk laten doen om je dan op de lynch te laten gooien, want geef eerlijk toe dat je actie gewoon gigantisch wolfs is.
[close]

Omdat als ik het 5 minuten voor tijd had gedaan er nog mensen toch over hadden kunnen stemmen op Indira. Ik had al gezegd dat de actie was om haar te redden, omdat ik het gevoel kreeg dat ze toch niet slecht was door de stemming. Als er na mij iemand, of meerdere mensen, hadden overgestemd naar Indira, en Indira als goedje gelyncht was, had daar geen haan naar gekraaid. Sterker nog, waarschijnlijk had jij dan nog steeds mij verdacht genoemd, want dan was ik natuurlijk het slechtje geweest die wist dat Indira goed was dus zich niet wilde branden :')

Nee en hier zit je dus mis, nu heb jij persoonlijk nog even 10 seconden voor tijd de lynch bepaald, als je niks had gedaan hadden 4 spelers de lynch op indira bepaald en had je over 4 spelers iets kunnen roepen. Als je eerder je stem had gewijzigd hadden inderdaad spelers nog massaal kunnen wisselen. Graag, juist die massa migratie had informatie gegeven, wisselen er nog mensen om Pericles te redden of gebeurt er niks en weten we daardoor meer over de spelers in de spreiding. Zou pericles zichzelf nog redden en zo ja op wie. Nu is het enige wat we eraan hadden dat jij informatie hebt, en mocht er adel aanwezig zijn zij meer informatie hebben, maar verder iedereen in het duister tast. Als je ergens gewisseld had in de tijd dat goedjes/slechtjes nog hadden kunnen reageren hadden we naar mijn inziens meer informatie gehad.

Spoiler
Citaat van: Lauaki Mamoe[729] op  4 juni 2024, 23:42:48
Ik zou alleen niet weten waarom ik, iemand die redelijk onder de radar vloog, een medewolf zou redden als die bewuste medewolf ook prima in staat was geweest om zichzelf te redden met een lastminute stemwissel.
Mogelijk ben je een hulpje bekend met slecht of een matige wolf en indira is een sterke wolf zoals conversiewolf of verhullende wolf. Indira kan ook nog slecht beschikbaar zijn geweest of niet meer hebben gereageerd en je daarom hand in eigen boezem hebben gestoken.
[close]

Oké, dus nu doen we even net of Indira en ik beiden slecht zijn, for the sake of argument. Jij denkt dus dat Indira en ik samen slecht zijn, ik in paniek raakte omdat Indira niet meer reageerde (die hier gewoon een half uur voor de deadline nog gepost heeft) en Indira daarom zelf maar redde omdat Indira de sterkere rol heeft, right? In dat geval heb ik een vraag voor jou. Waarom stem jij op mij? Als jij denkt dat Indira de sterke slechte rol heeft, en ik mogelijks maar een hulpje ben, waarom stem je dan op degene waarvan jij denkt dat het 'maar' een hulpje is?
En in het verlengde daarvan, waarom krijg ik hier het gevoel dat jij heel erg baalt dat er een sjamaan uit is in plaats van een andere speler die nog steeds mogelijk gewoon goed is?
Ik noemde het een kans, vind ik die kans erg aanwezig, nee. En ik heb dit ook al privé besproken met spelers, ik denk ook niet dat jullie beide slecht zijn en de kans gewoon groot is dat jullie beide goed zijn, ik vind gewoon de actie an sich een showstopper en enorm wolfs, ook als je een goedje bent. De kans dat je slecht bent is klein en de kans dat jullie beide slecht zijn enorm klein. Waarom ik op jou stemde en niet op Indira, jij deed de actie, in mijn hoofd in die paar minuten na de deadline was dat toen de emotie bij mij die zorgde voor de stem op jou. Kon ik daar beter over nadenken? waarschijnlijk wel, want ja, je maakt een punt dat de kans groter is dat je een hulpje bent dan volbloed slecht, als je al slecht bent.

Spoiler
Ik denk dat er betere opties waren om mensen te peilen dan dit en ik denk dat je op dit moment ook de verkeerde conclusies er juist aan vast plakt als je even kijkt hoe je als wolf juist hier op in zou spelen.
[close]
Dat denk ik niet. Voordat ik überhaupt de kans had om te posten hebben er al 3 mensen op mij gestemd. Ik denk dat tussen die 3 mensen minstens 1 wolf zit, en jij bent de grootste kanshebber.
Ik refereer terug naar boven dat wij nu over niemand iets kunnen roepen, waar we anders over meer spelers iets konden roepen, ookal was er een goedje gestorven. En ik ben benieuwd waarom ik de grootste kanshebber ben, mij vielen juist de spelers op die volgden, waarbij bijvoorbeeld Amina juist wel hard in je richting bewoog, maar dan wel der stem nog afhoudt, wat zorgt voor een typisch gevoel van sturen zonder jezelf alvast schuld te geven. Napoleon die het op dezelfde beredenering gooit als je eigen late stemwissel "eens zien wat er gebeurt na dat ik stem".

Liliʻuokalani[729]

Lauaki Mamoe[729]

Dit is nogmaals een reactie op jou, maar ik ga het ditmaal zonder quotes doen want nu wordt het helemaal onoverzichtelijk :') Als je iets niet snapt laat het maar weten.

Klopt ik haal mijn stem weg van de persoon die een meerderheid had, sterker nog, een meerderheid die ik ook nog eens zelf veroorzaakt had. Ik was de vierde stem op Indira. Als wij beiden wolf zouden zijn, waarom zou ik een medewolf gedurende een eerste lynch dan überhaupt dat risico laten lopen? Dan had ik beter gelijk op Cleo kunnen stemmen en kunnen kijken wat er zou gebeuren. Tot op ongeveer 5 minuten voor de deadline, vond ik Indira ook het meest verdacht. Toen kreeg ik het vermoeden dat ze zichzelf niet ging redden en verplaatste dat naar Pericles. Ik vind het niet erg dat hij dood is, jij hebt niet gereageerd op de vraag/beschuldiging waarom jij het wel erg lijkt te vinden.

Ik ga ervanuit dat Indira goed is. Als Indira gelyncht was, had je dus helemaal niks over die 4 spelers kunnen roepen. Ja je had ze kunnen verwijten dat ze een goedje gelyncht hadden, maar dat maakt ze geen wolf. Sterker nog, de meeste goedjes zullen op goedjes gestemd hebben. Dat die goedjes toevallig niet dood gegaan zijn is meer geluk dan wijsheid. Ik vind het wel heel interessant hoe er op mijn stemwissel gereageerd wordt. En niet alleen hoe er wél op gereageerd wordt, maar ook hoe er niet op gereageerd wordt. We hebben nog een dag, maar we hebben nog lang niet iedereen hierover gehoord. Als dat zo blijft zijn ook daar mooie conclusies aan te verbinden en kan het best dat zo'n persoon hoog op mijn verdachtenlijstje komt te staan.

Ik vind het wel leuk dat je nu dus een beetje terugkrabbelt nu ik je erom aanval. Je gaat van 'de actie is zo goed als nooit vanuit een goedje' naar 'de kans dat je slecht bent is klein'. Ik vind dat wel een grote ommezwaai.

Ik heb voor nu alleen gekeken naar de mensen die op mij stemden. Van die drie ben jij de grootste kanshebber. Echter is de dag nog lang en hebben we lang niet iedereen gehoord, daarvoor verwijs ik ook terug naar eerder in mijn bericht.

Nelson Mandela[729]

Ik twijfel enorm tussen een stem op Pedro of Amina.

Pedro omdat hij op mij stemde met een onzin reden en tot op heden niet op mij reageert, of uberhaupt zich laat zien hier. En in mijn ogen is dat ontzettend verdacht. Waar blijf je?

En Amina, omdat ik niet meer die voordeel van de twijfel bij haar heb.
Het zit mij niet lekker dat:
- Ze slecht claimde.
- Ze als eerste mijn foute naamkeus op dtopic gooide, alwel met het zeggen van 'dat dit een foutje van mij was'. Maar zo ook de ingang gaf voor 3 stemmen op mij.
- Ze gisteren met olie gooide maar geen stem gaf aan Lauaki.

Ik heb een beetje het idee alsof ze het hele spel al spelers aan het sturen is, en er zelf mee weg komt. Ook bevalt het me totaal niet dat de verdediging naar haar van meerdere spelers is, dat ze met mooie woorden ermee weg komt. Mooie woorden heb ik niks aan, tot nu toe heb ik totaal niet het idee dat je voor Goed speelt.
Claimde je neutraal? En zoja, wat claim je nu?

George Washington[729]

Dus, ik merk dat ik een antwoord probeer te vinden op mijn vragen, maar eigenlijk zijn de hoofdrolspelers in PM best wel defensief naar me. Ik verwacht een gekke sleutelmaker claim of zoiets naar me, maar uiteindelijk moet ik het zelf maar uitzoeken. Dan gaat het op basis van gevoel en dat zegt uiteindelijk helemaal niets, want mijn gevoel is net zo vaak goed als een stilstaande klok. Twee keer per dag, helaas zijn die twee keer vandaag mogelijk al geweest.

Vooralsnog heb ik deze dag gezien dat er heel snel een trio aan stemmen op Lauaki is geweest, omdat hij op het laatste moment zijn stem wisselde. Mijn eerste gevoel zei dat het in ieder geval niet een pure slechtjes aanval is, want dan zouden we bijna meteen alle wolven zo op kunnen noemen, dus dat zou niet handig zijn. Dus toen kwam mijn volgende conclusie, kan het zo zijn dat ze alle drie goed zijn en mogelijk iets weten of door iemand onder druk zijn gezet om dit te doen. Maar ja, daarna word ik eigenlijk zelfs zonder hint van het kastje naar de muur gestuurd, dus nu ga ik denk ik maar op Lauaki stemmen en testen of dat een goede keuze is. Ook om een tegenbeweging of een meebeweging uit te lokken en zo dan maar informatie in te winnen.

Lauaki Mamoe[729]

Heb jij het dt van vandaag überhaupt gelezen? Of vind je dat de moeite niet waard?

Napoleon Bonaparte[729]

Citaat van: George Washington[729] op  5 juni 2024, 20:29:10
Dus, ik merk dat ik een antwoord probeer te vinden op mijn vragen, maar eigenlijk zijn de hoofdrolspelers in PM best wel defensief naar me. Ik verwacht een gekke sleutelmaker claim of zoiets naar me, maar uiteindelijk moet ik het zelf maar uitzoeken. Dan gaat het op basis van gevoel en dat zegt uiteindelijk helemaal niets, want mijn gevoel is net zo vaak goed als een stilstaande klok. Twee keer per dag, helaas zijn die twee keer vandaag mogelijk al geweest.

Vooralsnog heb ik deze dag gezien dat er heel snel een trio aan stemmen op Lauaki is geweest, omdat hij op het laatste moment zijn stem wisselde. Mijn eerste gevoel zei dat het in ieder geval niet een pure slechtjes aanval is, want dan zouden we bijna meteen alle wolven zo op kunnen noemen, dus dat zou niet handig zijn. Dus toen kwam mijn volgende conclusie, kan het zo zijn dat ze alle drie goed zijn en mogelijk iets weten of door iemand onder druk zijn gezet om dit te doen. Maar ja, daarna word ik eigenlijk zelfs zonder hint van het kastje naar de muur gestuurd, dus nu ga ik denk ik maar op Lauaki stemmen en testen of dat een goede keuze is. Ook om een tegenbeweging of een meebeweging uit te lokken en zo dan maar informatie in te winnen.

Ik vind dit zo'n zwevende post tussen alles door, en daar krijg ik dan weer een wolfs gevoel bij. Daarom zet ik 'm stem voorlopig op jou.

George Washington[729]

Ik claim met liefde nu een trio aan mogelijke rollen

ik ben burger, jager of weerhamster, hierdoor kan ik nooit in een soort netwerk komen, tenzij ik gezien wordt of gewisseld, dat maakt het ingewikkeld om tot conclusies te komen, gewoon omdat ik geen flauw idee heb in welke richting ik moet denken.

De volgende dag zal ik mijn rol echt claimen. Ik heb echt geen flauw idee en ik probeer echt serieus alleen maar met mijn stem iets uit te lokken. De laatste post van Napoleon voelt voor mij als een, eens kijken of we een spreiding op twee goedjes kunnen krijgen, met één simpele reden. Dat is de reden dat ik nu ga wisselen en op hem ga.

Nelson Mandela[729]

Citaat van: George Washington[729] op  5 juni 2024, 22:10:23

ik ben burger, jager of weerhamster, hierdoor kan ik nooit in een soort netwerk komen, tenzij ik gezien wordt of gewisseld, dat maakt het ingewikkeld om tot conclusies te komen, gewoon omdat ik geen flauw idee heb in welke richting ik moet denken.

De volgende dag zal ik mijn rol echt claimen. Ik heb echt geen flauw idee en ik probeer echt serieus alleen maar met mijn stem iets uit te lokken. De laatste post van Napoleon voelt voor mij als een, eens kijken of we een spreiding op twee goedjes kunnen krijgen, met één simpele reden. Dat is de reden dat ik nu ga wisselen en op hem ga.

Wauw, how-to jezelf verdacht maken in 2 posts.
Waarom claim je bij de eerste tegenslag je rol?  >:( Doe maar gewoon niet, we weten niet of er een welp rondloopt.

In plaats van geen flauw idee te hebben, stel ik voor dat je eens de posts gaat lezen die sinds deze speldag gemaakt zijn.

Napoleon Bonaparte[729]

Citaat van: George Washington[729] op  5 juni 2024, 22:10:23

Waarom zou ik voor een spreiding willen gaan George?
Waaruit leidt je dat af? Ik stel alleen vast dat jou post echt overal tussen zweeft. Nu kan ik snappen dat je zonder actieve rol het lastiger hebt met netwerken. Maar stem om stem met een vage reden als "hij wil spreiden" gebaseerd op ???. Ik snap je niet.

Amina van Zazzau[729]

Citaat van: Oda Nobunaga[729] op  5 juni 2024, 19:23:39
...

Ik refereer terug naar boven dat wij nu over niemand iets kunnen roepen, waar we anders over meer spelers iets konden roepen, ookal was er een goedje gestorven. En ik ben benieuwd waarom ik de grootste kanshebber ben, mij vielen juist de spelers op die volgden, waarbij bijvoorbeeld Amina juist wel hard in je richting bewoog, maar dan wel der stem nog afhoudt, wat zorgt voor een typisch gevoel van sturen zonder jezelf alvast schuld te geven. Napoleon die het op dezelfde beredenering gooit als je eigen late stemwissel "eens zien wat er gebeurt na dat ik stem".

Citaat van: Nelson Mandela[729] op  5 juni 2024, 20:08:14
Ik twijfel enorm tussen een stem op Pedro of Amina.

Pedro omdat hij op mij stemde met een onzin reden en tot op heden niet op mij reageert, of uberhaupt zich laat zien hier. En in mijn ogen is dat ontzettend verdacht. Waar blijf je?

En Amina, omdat ik niet meer die voordeel van de twijfel bij haar heb.
Het zit mij niet lekker dat:
- Ze slecht claimde.
- Ze als eerste mijn foute naamkeus op dtopic gooide, alwel met het zeggen van 'dat dit een foutje van mij was'. Maar zo ook de ingang gaf voor 3 stemmen op mij.
- Ze gisteren met olie gooide maar geen stem gaf aan Lauaki.

Ik heb een beetje het idee alsof ze het hele spel al spelers aan het sturen is, en er zelf mee weg komt. Ook bevalt het me totaal niet dat de verdediging naar haar van meerdere spelers is, dat ze met mooie woorden ermee weg komt. Mooie woorden heb ik niks aan, tot nu toe heb ik totaal niet het idee dat je voor Goed speelt.
Claimde je neutraal? En zoja, wat claim je nu?

Ik ga hier toch ook even een publieke reactie op gooien, want ik ben oprecht benieuwd waar dit vandaan komt. Mijn eigen post is de volgende:
Citaat van: Amina van Zazzau[729] op  4 juni 2024, 23:03:13
Dank voor het overzichtje Lili, die is handig.
Die stemwissel was niet alleen zomaar een stemwissel, het was er ook eentje 10 seconden voor de deadline zie ik, dus ik ben zeker wel benieuwd naar de uitleg daar, want dat komt over alsof het gepland was als zodanig.

Hoe ga ik hier precies 'hard' tegen Lauaki? Ik heb geen verdere informatie, dus ik vraag om een verklaring. Verder doe ik niet eens een waarde-oordeel, ik zeg enkel dat het over komt als gepland, dus ik verwacht een doordachte reactie binnen een relatief kort tijdsbestek. Dat heeft Lauaki overigens gedaan en ik heb in zijn verdediging geen grote gaten kunnen ontdekken. Ik ga dus nu alvast wel stellen dat ik sowieso niet op Lauaki ga stemmen en dat ik zijn wisselactie beschouw als een actie van een goede speler. Ik kan straks nog wel een post wijden aan mijn precieze beredering hierachter, maar mijn posts zijn al lang zat volgens mij, dus die sla ik hier heel even over.

Overigens heb ik niets tegen vroeg stemmen en het kan zelfs een prima druk-middel zijn. Daar zag ik zelf met de stemmen die er al stonden geen reden toe, druk was er al voldoende.

Op wie ik dan wel ga stemmen: mijn hoofdverdachte is momenteel George en dat is niet vanwege zijn laatste stemwissel of schaap-actie richting Lauaki op zich (al tellen ze wel op). Ik heb via PM met iedereen in dit spel contact gehad (ja, ook Adriaan) en waar het merendeel van de spelers meespeelt, verdenkingen deelt (ook hier telt natuurlijk mee) en op zoek is, houdt George continu de boot af, komt met allerhande vage statements terwijl hij nergens een naam noemt. Hij negeert mijn vragen wanneer ze specifiek gaan over zijn gedachten rondom wat er speelt (bijv de stemwissel van afgelopen nacht) en komt alleszins niet over als iemand die op zoek is. Tegelijkertijd stelt hij wel dat hij op zoek is, maar antwoord vervolgens weer niet op de vraag 'hoe dan?'.

Gecombineerd met de verdenkingen die afgelopen speldag al zijn geuit (bijv. hier) is dat voor nu genoeg voor een stem.

George Washington[729]

Denken jullie allemaal nu echt dat ik als wolf zoveel risico op dit moment neem? Als ik een wolf was, zou ik rustig afwachten en gewoon op het einde een keertje stemmen, ik stond bij lange na nog niet op een mogelijke lynch, dus waarom het risico nemen? En ik claim 3 rollen, zodat een welp moet gokken en ik de volgende dag rustig mijn rol claim. Als die er überhaupt al in zit, want ik heb nog niks daarover gehoord.

Ik vind het persoonlijk totaal niet logisch dat ik slecht ben eerlijk gezegd en mijn rolclaim, een weinig wetend goedje, veel logischer. Ik bedoel, ga je gedachtegang na, mijn antwoord: "Ik heb geen flauw idee, ik doe maar wat." Is wat mij betreft veel eerlijker dan te zeggen, ik verdenk die en die en wel hierom. Ik heb/had namelijk echt geen flauw idee.  ::)

Nelson Mandela[729]

Ik heb ook geen flauw idee, maar op basis van het lezen van dtopic kan ik conclusies trekken, die kunnen fout zijn, maar ik doe tenminste de moeite nemen te zoeken naar wolven.

Dat is het stukje wat ik hier mis. Door niet te lezen en gewoon maar te roepen 'ik heb geen flauw idee' geef je aan dat je geen moeite doet te zoeken naar de wolven.
Wat is daar niet verdacht aan? Enkel een wolf is niet op zoek naar de wolven.