[Discussie] Maar ik zag hem net sterven!

Gestart door adriaan, 15 maart 2024, 13:04:53

Vorige topic - Volgende topic

yasu

Ik begrijp sws niet helemaal hoe iedereen denkt dat die speciale rollen er maar 1 malig in kunnen zitten, wie zegt dat we niet nog een magiër hebben of nog een Zombietovenaar?

Chaosimsystem_

Citaat van: yasu op 21 maart 2024, 22:17:54
Ik begrijp sws niet helemaal hoe iedereen denkt dat die speciale rollen er maar 1 malig in kunnen zitten, wie zegt dat we niet nog een magiër hebben of nog een Zombietovenaar?

Zeg toch ook al van begin dat veel neutraal rollen kan zijn door de variant (dubbele rollen?). Zekerheid heb ik nog niet, maar als er één aasgier is kan er ook nog een tweede zijn als er echt een grafdelver in zit (wat Simile ook al zei) dan moet je wel wat meer rollen erin zetten om doden te beperken. Ik kan niet kijken in Adriaan zijn hoofd, maar heb gevoel dat dit spel belangen na nog niet begonnen is.

Rich

Citaat van: yasu op 21 maart 2024, 22:16:35
Citaat van: Semi-Sjamaan op 21 maart 2024, 22:11:29
yasu kan alleen tot leven gewekt zijn door necrowolf. Weer niet zo scherp van je thelight.

lees sws de rollenpagina even door, we hebben een Magier, zombietovenaar, Necrowolf en de bijrol: Necrofiel

Joh. Ik ging alleen niet uit van magiër of necrofiel omdat die dan op jou gegokt moeten hebben als lunch. En ik ga er wel vanuit dat Shaddow Zombietovenaar was, en zo niet moet die geloof ik ook gokken.

Citaat van: Simile op 21 maart 2024, 22:15:34
Wat yasu zegt is in theorie mogelijk. Ik haal mijn stem eraf als de beul aan de gang is geweest :P

Verder, als dat dan al 2 nachten op rij is, dan gok ik Dragonfly of thelight van je eerste visioen als beul. Want waarom anders al 2 nachten jou targeten?
En dan weten we ook meteen wie te lynchen.

Ik wacht in spanning af.

Hoe zou thelight of dragonfly moeten weten dat yasu orakel was en hun bekeken had?

yasu

Citaat van: Semi-Sjamaan op 21 maart 2024, 22:24:15
Joh. Ik ging alleen niet uit van magiër of necrofiel omdat die dan op jou gegokt moeten hebben als lunch. En ik ga er wel vanuit dat Shaddow Zombietovenaar was, en zo niet moet die geloof ik ook gokken.

I know I know :P maar zo stellig brengen dat er maar 1 mogelijkheid is zou ik nooit doen, het is misschien het meest voor de hand liggend, maar enige mogelijk slaat wel gelijk andere potentiele scenario's weg die er toch altijd wel zijn.. en ja zo kom ik altijd tot mijn imago als twijfelaar.. maar ik hou gewoon altijd toch alle scenario's open :')

Thelight288

Das jammer aangezien ik niet met r kon winnen dacht ik grote kans wolf. Maarja ik heb Yasu tot leven gebracht dus niet de necrowolf

Thelight288

Ik zag geen heil in een slechtje terughalen. Iedereen had Yasu op goed dus verwachte m mogelijk als lunch t was sowieso n gok. Plus ik ben vorige 2 spellen met m koppel geweest dus vond wel grappig

Chaosimsystem_

Oke dat slankt de boel wel een heel deel op:

Dus Thelight is beul +necrofiel dan necrofiel koppel met Yasu Orakel

Dan Bloodwolf is beul

Dan Simile denken we  Aasgier of misschien toch Blood and gehad met Fals, maar snap het gehelp van haar dan niet.

Redeast vermoede Simile dat Grafdelver of Heks is?

Ik had een vermoeden dat Thelight slecht was samen met Semi-sjamaan, maar hij blijft nu toch wel verdacht. Waarom: hij verplaatst alleen gesprekken voegt niets toe. Bij William zie je ook veel citaten voorkomen.

Dus nu is de vraag wie kunnen we nog vertrouwen. Want Berber heeft nog Neutraal geclaimed waarvan we nog geen rol vermoeden van? Of iemand wel een vermoeden wat Berber kan zijn?

Want hebben als we op informatie uitgaan: twee zombie tovenaars dood

Één welp en een magiër dood.

Thelight288

Aangezien ik gelijk Yasu verdedigde en hij gelijk oen kaart speelde dacht ik ook ik beul nu want mogelijk is er idd toch een onzekere welp en hoopte die mogelijk voor te zijn. Wilde anders de dag iets langer aankijken, maar dat df niet goed was was wel waar ik nu meest zeker van was

BloodWolf14

Okay dit gooit de boel weer even op z'n kop.

Wat betreft rollen die ik nu heb kunnen er weinig spelers echt startwolf zijn. ALS ik iedereen kan geloven blijven alleen Waterwork, William en Castiel over als mogelijke wolven.

Berber en Semi ook, maar daar verwacht ik het minder snel.

Ik ga dan denk ik toch op Waterwork stemmen nu.

Thelight288

Ik heb vogeltje dat castiel verhullende wolf is. Mijn stem is duidelijk.

Chaosimsystem_

Citaat van: thelight288 op 21 maart 2024, 23:26:08
Ik heb vogeltje dat castiel verhullende wolf is. Mijn stem is duidelijk.

Castiel stond inderdaad ook hoog op mijn radar al wou ik eerst de kat uit de boom kijken om te zien hoe hij reageerde op dingen omdat ik niet zeker was. Nu dit komt kan ik niet anders dan mijn onderbuik gevoel volgen. Je kan nog wel met argumenten komen, maar vind dat je al heel spel met weinig komt.

redeast

Citaat van: thelight288 op 21 maart 2024, 22:43:41
Das jammer aangezien ik niet met r kon winnen dacht ik grote kans wolf. Maarja ik heb Yasu tot leven gebracht dus niet de necrowolf
Jemig, jullie willen wel heel graag samen koppel zijn XD Maar ik geloof je, is niet echt een reden om het niet te geloven.

Ik neem aan dat een zombiemeester hetzelfde is als zombietovenaar? Maar dan krijg ik mijn twijfels bij het Orakel visioen want dan klopt iets niet.

redeast

Ah ik heb verkeerd gelezen, het visioen zou wel gewoon kloppen.

Simile

@thelight288 en @BloodWolf14

Hebben jullie beide goede redenen om het vogeltje te vertrouwen, oftewel, komt die uit t niets gevlogen of heeft het ook voor de rest van t spel een goed verhaal?

Ik geloof op zich wel dat Castiel slecht is, maar ik heb mijn bedenkingen bij een rolverdeling met een orakel, ziener en 2 beulen aan de goede kant.
Voor mij riekt het een beetje naar een yolo-actie van een gs koppel.

Ik vraag het jullie 2 omdat ik niet verwacht dat jullie allebei stiekem toch een andere alliantie aanhangen (ggs-koppel (thelight) of gs/geconverteerd (BW)).
Als jullie 2 het oneens zijn is het wel interessant namelijk :P

Thelight288

Ja wie weet is t gewoon n g/s, maar Lynch is nu niet verhult ofzo. Zie nu geen reden om eraan te twijfelen. Bw had van deze speler ook een controlerende claim. Dat dit miss een medewolf van castiel die g/s is kan ik niet uitsluiten, maar gezien alles zie ik de kans niet heel groot