Nieuws:

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Hoofdmenu

[Discussie] Maar ik zag hem net sterven!

Gestart door adriaan, 15 maart 2024, 13:04:53

Vorige topic - Volgende topic

Simile

Waarom Shaddow: necrowolven kunnen alleen goedjes of goed-neutraaltjes tot leven wekken. Dus geen slechtjes. Dus Fals of Carnage waren geen goede targets. We konden alleen niet weten of de lynch zeker een slechtje was dus ik heb van mijn actiePM gemaakt: als Elias de meeste zichtbare stemmen heeft dan Elias, als Shaddow de meeste heeft dan Shaddow en anders Carnage.

En ik zie geen andere logische mogelijkheid hoe een speler die goed was voor de nacht, in de nacht zowel gedood als weer tot leven gewekt kan worden zonder wolf-involvement.
Bovendien is dit een strategie die ik zelf aan Fals geopperd heb.

redeast

Citaat van: Williambz op 21 maart 2024, 21:21:03
Citaat van: redeast op 21 maart 2024, 21:17:30
Citaat van: Williambz op 21 maart 2024, 21:16:44
Ik zie deze lynch eerder als een lynch van een zondebok. Ja goedjes willen de zombietovenaar eruit, maar ik heb het gevoel alsof de slechtjes deze lynch meer probeerde te sturen om de zombietovenaar eruit te werken. Nu kunnen de slechtjes lekker focussen op het uitroeien van de goedjes.
En van wie vind jij dat zij deze lynch gestuurd hebben? Als je A zegt, graag ook B zeggen, anders zegt je post niet veel.
Op degene die ik heb gestemd, namelijk Simile
Dat vind ik een heel bijzondere, aangezien Simile nergens over Shaddow gesproken heeft dat ze hem verdacht vind en ook niet op hem heeft gestemd.

Williambz

Citaat van: redeast op 21 maart 2024, 21:23:28
Ik zie deze lynch eerder als een lynch van een zondebok. Ja goedjes willen de zombietovenaar eruit, maar ik heb het gevoel alsof de slechtjes deze lynch meer probeerde te sturen om de zombietovenaar eruit te werken. Nu kunnen de slechtjes lekker focussen op het uitroeien van de goedjes.
En van wie vind jij dat zij deze lynch gestuurd hebben? Als je A zegt, graag ook B zeggen, anders zegt je post niet veel.
Dat vind ik een heel bijzondere, aangezien Simile nergens over Shaddow gesproken heeft dat ze hem verdacht vind en ook niet op hem heeft gestemd.
Als Shaddow is opgegooid als zondebok, hoeft Simile toch niet zelf erop gestemd te hebben of hem genoemd te hebben

redeast

Citaat van: Williambz op 21 maart 2024, 21:25:10
Als Shaddow is opgegooid als zondebok, hoeft Simile toch niet zelf erop gestemd te hebben of hem genoemd te hebben
Jij zegt dat Simile de lynch gestuurd heeft om de zombietovenaar er uit te halen, welke Shaddow was. Dus je redenering gaat krom.

Thelight288

Dit kan toch ook twijfeltovenaar zijn of iets van necrofiel. Ik ga niet gelijk Niels omleggen omdat die mogelijk nu wolf is. Dan liever andere wolven zoeken toch?

redeast

Citaat van: thelight288 op 21 maart 2024, 21:27:31
Dit kan toch ook twijfeltovenaar zijn of iets van necrofiel. Ik ga niet gelijk Niels omleggen omdat die mogelijk nu wolf is. Dan liever andere wolven zoeken toch?
De Twijfeltovenaar kan het niet zijn, want die voert overdag zijn actie uit. Necrofiel kan, maar dan moet die wel heel goed gokken. Datzelfde geldt voor een eventuele Magiër.

Waterwork

De manier hoe Niels net in de app privé overkwam stem ik op hem.

Simile

Oh en waarom yasu lunch is geworden, en hier begeef ik mij op terrein dat vanuit Fals al speculatie was:
Hij noemde tegen mij al dat hij dacht dat er een gs koppel was. Fals is gek op gskoppels, maar er kan iets inzitten. Als het goedje van het koppel door yasu is gezien en gecontacteerd dan heeft die dat natuurlijk doorgebriefd naar diens wolfmaatje, die yasu op de lunch zette.

Chaosimsystem_

Citaat van: Simile op 21 maart 2024, 21:31:39
Oh en waarom yasu lunch is geworden, en hier begeef ik mij op terrein dat vanuit Fals al speculatie was:
Hij noemde tegen mij al dat hij dacht dat er een gs koppel was. Fals is gek op gskoppels, maar er kan iets inzitten. Als het goedje van het koppel door yasu is gezien en gecontacteerd dan heeft die dat natuurlijk doorgebriefd naar diens wolfmaatje, die yasu op de lunch zette.

Dus kan Bloodwolf die de rol van Yasu wist wel is g/s koppel zij. Wat ik nooit uitgesloten heb, maar voor nu heen enkel toeleiding van had. Maar hij schreeuwt om dt dat hij bewezen is en zo goed als goed, maar ook dat hij dacht als enige Yasu's rol te weten. Als ik dus optel kom ik op het g/s koppel bij hem. Nu is de vraag nog met wie.

Dan Simile je blijft strategieën van jou en Fals opnoemen wat me doet vermoeden dat jullie wel is BB waren, waarom zou je anders zoveel strategieën en ideën delen. Heb nog geen enkel idee van jou gehoord, maar veel van Fals.

Williambz

Citaat van: redeast op 21 maart 2024, 21:27:00
Citaat van: Williambz op 21 maart 2024, 21:25:10
Jij zegt dat Simile de lynch gestuurd heeft om de zombietovenaar er uit te halen, welke Shaddow was. Dus je redenering gaat krom.

Excuses! Ik las: 'van wie denk je dat ze deze lynch gestuurd hebben' (dus van wie af)

yasu

OK, ik ga even zelf een full reset opgooien. Want ik ben wel degelijk tot leven gewekt door een Necrofiel, een necrofiel die al 2 dagen op rij mij probeert tot leven te wekken voor het geval ik zou sterven. Blijkbaar kregen de wolven het toch te heet onder de voeten deze speldag en was dit mijn moment om te gaan (en terug te komen). De Necrofiel in kwestie is een Beul dus zodoende zal ik ook mijn g/g daarmee kunnen bewijzen. Waarom dit op het dt gooien, beter dat de wolven een lunch aan ons moeten verspillen dan dat ik gelyncht wordt wederom als Orakel.. dat zou wat zonde zijn.

Qua Orakelvisioenen:
nacht 1: dragonfly en thelight, kunnen NIET samen winnen.
nacht 2: waterwork en Chaos, is mislukt, ik ga er vanuit dat dit dan komt doordat chaos lunch was en gered is van die lunch om een of andere reden (slotenmaker?)
nacht 3: Castiel en 123berber, ging niet door omdat ik dood was op dat moment.

Geef allemaal lekker jullie mening, maar mijn necrofiel zal deze speldag nog wel gaan beulen om ons te bewijzen en dan mogen de wolven een lunch of elders aan ons gaan verspillen.

Rich

Chaos,
2 dingen: BW is zeer waarschijnlijk geen g/s-koppel, tenzij z'n koppelwolf dood wilde :P Dan had de wolf in het koppel Falsi toch nooit die frame op BW laten doen.
Simile heeft zich al 2 maal bewezen, tenzij de echte aasgier zich stilhoudt, maar waarom zou hij / zij.

yasu kan alleen tot leven gewekt zijn door necrowolf. Weer niet zo scherp van je thelight.

Ik zie idd ook niet hoe Simile deze lynch heeft gestuurd @Williambz ?

Simile

Wat yasu zegt is in theorie mogelijk. Ik haal mijn stem eraf als de beul aan de gang is geweest :P

Verder, als dat dan al 2 nachten op rij is, dan gok ik Dragonfly of thelight van je eerste visioen als beul. Want waarom anders al 2 nachten jou targeten?
En dan weten we ook meteen wie te lynchen.

Ik wacht in spanning af.

yasu

Citaat van: Semi-Sjamaan op 21 maart 2024, 22:11:29
yasu kan alleen tot leven gewekt zijn door necrowolf. Weer niet zo scherp van je thelight.

lees sws de rollenpagina even door, we hebben een Magier, zombietovenaar, Necrowolf en de bijrol: Necrofiel

Waterwork

Net met hem privé gesproken ik geloof hem. Dit kan hij niet faken als slechtje