Nieuws:

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Hoofdmenu

[Discussie] Maar ik zag hem net sterven!

Gestart door adriaan, 15 maart 2024, 13:04:53

Vorige topic - Volgende topic

Waterwork

Citaat van: Simile op 25 maart 2024, 07:25:43
William heeft tijd zat gehad om te reageren en hoewel ik WWs verdediging ook niet geweldig vind heeft hij iig voor hem spreken dat hij Shaddow stemde dag 3, van wie ik nu vermoed dat het een slechtje was.

Excuus dat mijn verdediging niet geweldig is, ik heb niks om mezelf te bewijzen behalve dat ik al slechtjes noemde.

Williambz

Citaat van: Chaosimsystem_ op 23 maart 2024, 23:51:17
William die gewoon na een vraag van me over een antwoord dat hij gaf op dt me aanviel alsof hij in een hoekje werdt geduwt. Ik vroeg enkel waarom hij het uittypte van;

Citeerwaarom zou een vogeltje liegen'. Met een verhulling die op de planning stond is dit echter logisch.

En hij begint me ineens ervan te beschuldigen hem schuld in de schoenen te willen schuiven. Vind dit best opvallend voor een goedje dat helemaal niets te verbergen heeft.
Nee, jij geeft nu een heel eenzijdig beeld van hoe het is gegaan. Jij vroeg aan mij hoe wie aan mij hoe ik wist van een verhulactie. Wie had dat mij verteld vroeg je.
Ik antwoordde daarop: 'niemand', maar je kan als vogeltje liegen als je verhuld.
Daarop reageer jij weer hoe ik kan weten van een verhulling als niemand dat heeft gezegd.
Ik antwoord dat ik niet snap uit welke post je dat haalt, omdat ik dat naar mijn mening nooit heb gezged.
-> ik zoek op welke ik DENK dat jij bedoelt. Ik dacht #226, maar toen was falsi al dood.
En dan reageer jij met: 'Waarom moest je dit zo opzoeken
Dat moet toch niet als je een onschuldige uitspraak hebt gedaan?'

Dan zit ik daar van wtf. Jij zit mij eerst te beschuldigen van dat ik wist van een verhulling (wat ik niet wist) en vervolgens probeer ik op te zoeken wat je bedoelt en ga je zeggen 'waarom moest je dat opzoeken". Dan vind ik dat je mij iets in de schoenen probeert te schuiven.

Als jij dat dan niet vindt, maar 'gewoon' probeert uit te zoeken wie je kan vertrouwen en dan OOK dit nog op DT gooit, dan stijg je voor mij als verdachte. Ik vind het echt heel apart waarom je dan mij ineens pusht.

Citaat van: yasu op 24 maart 2024, 10:48:28
Nou ja kijk, meedenken is altijd logisch, want onze info is altijd afhankelijk van bewezen goedjes of visioenen welke verstoord kunnen worden xD

Hierbij wel de laatste informatie voor nu. Waterwork en William kunnen NIET samen winnen. Andere informatie lijkt ertoe te wijzen dat William de nee veroorzaakt en dus geen goedje zou zijn, er zijn echter wel mogelijkheden waarop het toch waterwork zou kunnen zijn, maar voor nu neig ik toch, ook door mijn eigen eerdere verdenkingen wel naar William.

Oké, ik kan je vertellen dat het dan toch echt Waterwork moet zijn. Ik ben ook wel benieuwd welke extra info erop wijst dat ik het moet zijn?

Williambz

Citaat van: Simile op 25 maart 2024, 07:25:43
William heeft tijd zat gehad om te reageren en hoewel ik WWs verdediging ook niet geweldig vind heeft hij iig voor hem spreken dat hij Shaddow stemde dag 3, van wie ik nu vermoed dat het een slechtje was.

Oké, volgens mij was Shaddow onze zombietovenaar. Maar dat weten we inderdaad niet zeker.

Alleen ik stemde op de eerste lynch op falsifica, waarvan veel meer mensen zeker zijn dat hij wolf was. De stemming was mega verspreid. WAAROM zou ik dan als wolf mijn 2e stem op falsifica zetten??? Ik stemde om 20.46, en op veel mensen stonden 1 OF 2 stemmen, dus dan zou ik falsifica gelijk zetten met veel anderen. Hij stond al in de spotlights, dus dat zou extreem gevaarlijk zijn als medewolf.

Shaddow zijn lynch was verhuld, dus als dat een goedje zou zijn (of neutraaltje dus) zou dat voor een wolf minder uitmaken, want je kon hem dan gooien op dat het wel een wolfje geweest zou zijn. Vandaar dat ik denk dat Shaddow geen slechtje was, maar inderdaad de zombietovenaar.

Dus ik raad jullie aan om Waterwork te stemmen, want ik ben het niet. Ik neem jullie het niet kwalijk als jullie wel bij mij blijven, want ik zat dit potje er niet zoals gewoonlijk in dat geef ik toe, maar dit kwam deels (en nee dit is geen smoes) doordat ik deze week ziek was. En anders hebben jullie voor morgen een lynch.

Good luck.

yasu

Het kan best hoor dat je goed bent, huidig zijn er twee mogelijke scenario's dat je goed bent:
1) wolventovenaar op jou of waterwork
2) waterwork is g/s koppel met ons vogeltje

voor zover we hebben kunnen bedenken zijn dat de enige twee mogelijke scenario's waarin je niet slecht bent. En hoewel die kans aanwezig is, zou ik die niet zo hoog schatten nog op dit moment, en als het zo is met een g/s koppel verwacht ik niet dat ze nog heel veel kans maken dit spel nog tot een goed einde te brengen, want dan zijn ze samen met een hulpje die ook weet dat ze g/s zijn of dan is die persoon de laatste mogelijke wolf, en dat hou je ook niet lang vol.

Thelight288

Dat zijn idd 2 van de scenarios waar ik t over had. Laatste is ook nog dat we schaapswolf kan zijn of goede deel van g/s met slechtje wat niet vogeltje hoeft te zijn natuurlijk

redeast

Citaat van: thelight288 op 25 maart 2024, 10:59:19
Dat zijn idd 2 van de scenarios waar ik t over had. Laatste is ook nog dat we schaapswolf kan zijn of goede deel van g/s met slechtje wat niet vogeltje hoeft te zijn natuurlijk
Als er een Schaapswolf is dan zouden ze beiden slecht zijn toch?

Thelight288

Ohja right haha nvm. Ik dacht even dat koppel als match gezien wordt, maar er wordt naar rollen gekeken . Niels wees me hier ook net op. Nee dan wordt schaapswolf wel minder aannemelijk

BloodWolf14

Nou, ik ben nog niets wijzer geworden uit de claims van WW en William. Ook uit het Dt haal ik niets waardoor de een eigenlijk minder slecht zou zijn dan de ander...

Williambz

Oké, aangezien ik waarschijnlijk de lynch ga worden, zal ik mijn rol ook maar op tafel gooien, want ik denk dat er geen welp meer inzit. En zo wel dan had het ook weinig uitgemaakt. Ik ben beschermengel en heb de volgende personen beachermt:
Nacht 1: Mezelf
Nacht 2: Castiel
Nacht 3: Mezelf
Nacht 4: Bloodwolf

Nacht 2 en 4 was er geen lunch. Nacht 2 heb ik Castiel niet gered, want hij was zelf wolf. Maar ik denk dat ik in nacht 4 Bloodwolf wel gered kan hebben. Hij was immers bewezen. Of het de meest ideale lunch was voor de wolven weet ik niet, maar ik weet niet waarom er anders een stille nacht was? Heb namelijk weinig weet van claims van anderen.

De reden dat ik nacht 2 niet heb gemeld komt vooral door mogelijk welpgevaar en was ook niet meer nodig nadat Castiel stierf de vorige lynch.

Chaosimsystem_

Raar, van dit verhaal is dat er nu twee mensen zeggen die beide worden verdacht dat ze beschermengel zijn. Waarop William toegeeft nacht twee Castiel (die wolf was) beschermde zou een wolf dir openlijk toegeven? Natuurlijk dacht ik dat Ww begel was en vroeg hem erachter waarop hij dacht dat ik welp was eerst tot hij gisteren toegaf. Hij zou twee nachten zichzelf en gisteren Yasu hebben beschermd. Nu blijf ik dus met wie spreekt de waarheid twee dezelfde claimen op tafel en twee verdachten. Dus zouden we al naar de stemmen moeten gaan zien. Castiel was zeer gefocust op WW dat hij vorig spel als medewolf ook op mij was. Deed die hetzelfde of was dit puur als afleiding.

Waterwork

Citaat van: Williambz op 25 maart 2024, 13:47:45
Oké, aangezien ik waarschijnlijk de lynch ga worden, zal ik mijn rol ook maar op tafel gooien, want ik denk dat er geen welp meer inzit. En zo wel dan had het ook weinig uitgemaakt. Ik ben beschermengel en heb de volgende personen beachermt:
Nacht 1: Mezelf
Nacht 2: Castiel
Nacht 3: Mezelf
Nacht 4: Bloodwolf

Nacht 2 en 4 was er geen lunch. Nacht 2 heb ik Castiel niet gered, want hij was zelf wolf. Maar ik denk dat ik in nacht 4 Bloodwolf wel gered kan hebben. Hij was immers bewezen. Of het de meest ideale lunch was voor de wolven weet ik niet, maar ik weet niet waarom er anders een stille nacht was? Heb namelijk weinig weet van claims van anderen.

De reden dat ik nacht 2 niet heb gemeld komt vooral door mogelijk welpgevaar en was ook niet meer nodig nadat Castiel stierf de vorige lynch.

Ik vind dit wel echt grappig dat je dit claimed. Nadat ik 2 anderen verteld heb over mijn claim kom je nu hiermee. Ik ben namenlijk de bengel.

Thelight288

William claimde ook al eerder (nadat ik had gebeuld wel) geen actie te hebben, ook uit info van t vogeltje klopt de claim van William niet! Dit maakt t vrij makkelijk, vind het gek dat William ook als hij nog voorzichtig wilde zijn over geen actie te hebben als ik bewezen goed ben.

Chaosimsystem_

Waarom op Waterwork stemmen @123berber? Op dt wordt gezegd dat vogeltje hem niet als goed ziet en die vogel had over Castiel ook gelijk of heb jij meer informatie of weet?

123berber

Citaat van: Chaosimsystem_ op 25 maart 2024, 19:58:52
Waarom op Waterwork stemmen @123berber? Op dt wordt gezegd dat vogeltje hem niet als goed ziet en die vogel had over Castiel ook gelijk of heb jij meer informatie of weet?
Zoals je zegt: vogeltje zag hem niet als goed toch?
En ik heb het vermoeden dat TL is gekoppeld en zo WW het hand boven het hoofd houd.

Waarom gekoppeld: Hij wist dat Yasu lunch was de nacht dat hij als necrofiel Yasu terugbracht. Een hele mooie dekmantel en een heel mooi verhaal, maar ik vermoed/ben bang dat TL dus nu een goed/goed/slecht koppel is. En een orakel aan jouw kant als gs koppel is natuurlijk ideaal om andere mensen de dood in te jagen.
Een koppel met 3 personen kan vrij snel winnen als het goed valt, dus dan liever nu waterwork. Ja WW en William spreken elkaar tegen, maar TL houdt waterwork wel heel erg zijn hand boven het hoofd.

WCeend!! Zomerspelen 2014

Chaosimsystem_

Citaat van: 123berber op 25 maart 2024, 20:02:33
Citaat van: Chaosimsystem_ op 25 maart 2024, 19:58:52
Zoals je zegt: vogeltje zag hem niet als goed toch?
En ik heb het vermoeden dat TL is gekoppeld en zo WW het hand boven het hoofd houd.

Waarom gekoppeld: Hij wist dat Yasu lunch was de nacht dat hij als necrofiel Yasu terugbracht. Een hele mooie dekmantel en een heel mooi verhaal, maar ik vermoed/ben bang dat TL dus nu een goed/goed/slecht koppel is. En een orakel aan jouw kant als gs koppel is natuurlijk ideaal om andere mensen de dood in te jagen.
Een koppel met 3 personen kan vrij snel winnen als het goed valt, dus dan liever nu waterwork. Ja WW en William spreken elkaar tegen, maar TL houdt waterwork wel heel erg zijn hand boven het hoofd.

Maak je zeker een heel goed punt. Vind vooral erg dat niemand iets zegt en waarom niemand geen mening geeft. Zoals nu Berber komt met goede theorieën maar we kunnen niet oordelen als we niet praten over elkaars theorieën.

Het gaat inderdaad allemaal veel te gemakkelijk ineens. Ook is het hier zo stil dat het hier al haast dood is.

Iemand nog iets te weerleggen over Berber zijn theorie? Want zie er wel iets van waarheid in?