[Discussie] Maar ik zag hem net sterven!

Gestart door adriaan, 15 maart 2024, 13:04:53

Vorige topic - Volgende topic

Dragonfly

Citaat van: Semi-Sjamaan op 21 maart 2024, 20:27:29
Ik zie mensen benoemen dat ik minder aanwezig ben dan gewoonlijk. Dat klopt en heeft eigenlijk 2 redenen. Nieuwe baan wat veel tijd vraagt, maar ook en vooral een andere spelstijl.

Op dit moment de mensen waar ik vraagtekens bij hem:

Simile streept verdachten af op basis van... informatie van een wolf. Tja. Waarom zou je afgaan op wat een wolf heeft gezegd? Ik vind ik dat Simile wel heel erg veel weet van team slecht voor iemand die neutraal is. Ook de play met Falsi voelt als iemand die al vol voor slecht speelt, waarom zou je dat doen als je nog alle keuzevrijheid hebt? En het dreigen met Zombietovenaar terwijl er nog maar 1 stem van Chaos op haar staat komt te defensief over. Ik geloof haar claim wel, maar zie haar prima gekoppeld zijn aan een wolf en al besloten te hebben als s-s koppel verder te gaan oid.

Citaat van: thelight288 op 21 maart 2024, 17:31:34
Omdat simile best slecht kan zijn. Miss was fals wel de aasgier die voor slecht speelde. de rolclaim bewijst nog niks. Kan een aasgier nog zijn mond houden idk. Waarom zou je iemand die voor slecht speelt niet willen lunchen. Nouja als simile geen Lynch wordt mag ze duidelijk voor goed moeten gaan spelen. Berrie en Yasu vind ik al niet meer verdacht. William nu fals wss slecht is ook niet. Waarom bloodwolf mijn verdachte van voeige Lynch aanhaalt vind ik vreemd. Semi zie ik zeker als optie. Wie zegt dat semi al bekend was bij simile als mogelijke wolf voor de verdenk making? Semi mis ik wel in de discussie. Ik ben als goedje warriger dan als slechtje in mn eigen ogen maar vooruit. Dat ik net weer uit ziekenhuis ben ook druk met studie oppakken helpt waarschijnlijk niet mee. Maar vooruit

Ik ben het wel eens met redeast over de warrigheid bij jou thelight. Dit is ook een voorbeeld van een warrige post. In dezelfde post zeg je dat: Falsi best aasgier kan zijn en Simile de wolf, maar ook dat het mogelijk is dat Simile nog niet op de hoogte zou kunnen zijn dat ik slecht zou zijn. Waarmee je dus impliceert dat Falsi de wolf is.
Ik vind je ook standvastiger wanneer je goed bent, het snijdt wmb minder hout wat je nu allemaal in dt zegt. Maar dan denk ik wel eerder Zombietovenaar ipv wolf vanwege je verhullingsverwarring uitspraak.

Shaddow vind ik te afwezig voor een goedje maar lijkt achter de schermen wel te spelen door een neutralen netwerk te willen vormen. Dat voelt meer als een wolf die zijn neutralen zoekt. Dat Simile hem afstreept op basis van wat Falsi heeft gezegd vind ik ook niet voor hem spreken, al is dat dan meer Simile aan te rekenen.

Dragonfly valt me vooral op door weinig bij te dragen, waar ze als goedje wel enthousiaster lijkt.

Elias ?? Komt wel oprecht over maar schijnt dus een ervaren wvw'er te zijn? Dan kan hij het net zo goed spelen.

Op een van deze spelers ga ik stemmen, ik ga nog even bedenken wie.

Maar Semi, ik heb jou vorige dag nog aangesproken in pm, waar ik tot op heden nog geen antwoord heb?

Williambz

Oké, ik merk dat ik niet helemaal lekker in dit spel kom om een of andere manier. Maar ik zie dat Falsi nu is gebeuld door Bloodwolf. In eerste instantie wilde ik weer stemmen op falsi (net zoals lynch 1), omdat er niet echt iets uit de lynch viel te halen en fals zichzelf alleen maar verdachter maakte naar mijn mening. Alleen toen ik hoorde dat er een vogeltje was die Bloodwolf als slecht had gezien, vond ik het juist opvallend dat mensen niet op Bloodwolf stemden, want ik dacht 'waarom zou een vogeltje liegen'. Met een verhulling die op de planning stond is dit echter logisch.

Hoewel Falsifica al dood is, wil ik wel even reageren op deze post.

Citaat van: Falsifica op 20 maart 2024, 16:02:46
Williambz, ik krijg van jou het idee dat je heel erg Castiel's berichten naspreekt. Je zegt steeds precies hetzelfde en deelt dezelfde mening. Vonden jullie 717 zo gezellig dat jullie je aan elkaar gekoppeld hebben?

Dit is weer een voorbeeld van een ingezoomd beeld. De eerste post(s) van Castiel en mij over Chaos en de lunch van lynn waren niet een kopie van elkaar en leken daar niet eens op, aangezien ik het had over een privegesprek van chaos en mijzelf. Dan kijkend naar mijn 2e wat langere post (#120) zei ik dat ik het eens was met iets wat castiel postte, namelijk dat fals op berichten inzoomde. Dat is het enige wat ik in jouw woorden kopieerde van Castiel. Maar ik denk dat je gewoon mag aangeven als je het met iemand eens bent, zolang jezelf ook nog bijdraagt aan de discussie en eventueel zelf nog meer argumenten aandraagt (wat ik in die post ook doe). Overigens komt het ook voor dat Castiel op iets inhaakt wat ik heb opgegooid.

Citaat van: Williambz op 19 maart 2024, 20:37:28
Het feit dat falsifica de welp zoekt, 'omdat hij neutraal is' vind ik ook erg verdacht. Bovendien kwam deze info pas naar buiten, nadat chaos dit op dt gooide. Anders denk ik dat deze info niet naar buiten was gekomen. Zeker niet als chaos welp was en hapte. Ik denk eigenlijk dat je helemaal niet neutraal bent, maar gewoon een slechtje die opzoek is naar zijn welp. Neutraal claimen is een hele makkelijke dekmantel, maar als je jou dan verdenkt, trek jij de kaart 'Maar je moet geen neutralen lynchen bla bla bla'.
Citaat van: Castiel. op 20 maart 2024, 11:56:01
Allereerst het eerste stuk, ik denk dat wanneer Chaos dit niet op het Dt had gegooid jij er nooit publiekelijk voor uitgekomen was. Dit vind ik slechtjesgedrag en niet neutraaltjesgedrag. Enkel slecht heeft er baat bij dat een Welp NIET op het Dt komt want ook Neutraaltjes kunnen gewoon gewelpt worden. Vraag hierover: Verwacht jij dat Carnage deze welp was of denk je eigenlijk dat er nog een andere welp is?

Oh en op zijn vraag: zijn wij gekoppeld? Nee. Ik denk dat Castiel wel een betere speler uitzoekt  XD en ik zou iemand uitzoeken die ik wat beter ken dan Castiel.

Ik vind thelight ook anders dan anders. Ik vind hem altijd scherp en sterke post hebben, maar nu mis ik dat. Ook deze post.
Citaat van: thelight288 op 20 maart 2024, 12:36:29
Citaat van: EliasTheBest op 20 maart 2024, 11:50:12
Mooie Lynch en mooie nacht dacht ik zo. Jammer dat Lynn nu echt uit het spel is. Ik heb tot het laatste moment getwijfeld tussen Carnage en alsnog Shadow en dus voor Carnage (gelukkig?) gekozen. Mijn vizier staat nu voorlopig op Shadow en thelight. Thelight vooral omdat die mij iets verwijd en exact hetzelfde doet en dan nog met een opmerking komt zo van "Ja maar Carnage was ook voor mij verdacht want..." Vooral het verhaal waar hij (en chaos?) dan mee komt over iets wat niet kan kloppen. Dit had eerder gedeeld kunnen worden in mijn ogen? Verder was mijn stem helemaal niet doorslaggevend maar die van Dragonfly. Weer een extra frame. En ik kan wel dor blijven gaan als ik al zijn posts analyseer.

Jij hebt vorige speeldag alleen maar paar post gemaakt waar je eigenlijk zegt ik lees mee maar heb nog geen mening. Ook was de derde stem op dat punt al de doorslaggevende . Dus dat was jou stem plop punt van stemmen wel!!!

Over Carnage ik heb dit met paar besproken, maar ik dacht dat hij eerder zombietovenaar of delver. Een neutrale rol die je niet echt wil claimen. Ik vond het ook niet iets wat ik Carnage als wolf zag doen, maar blijkbaar wel als hulpje. Ik had de verkeerde conclusie getrokken. Het is alleen even n hindsight bias dat ik dacht had toch wel gelijk met gevoel dat r iets niet klopte. en dat is een bias i know. Maar ik heb jou eerder de speeldag shaddow of carnage niet zien noemen eerder. Ik heb jou naam daarintegen wel een keer genoemd. Dus het is niet hetzelfde. Dat is makkelijke counter om te proberen te maken. Ik zag die 2 stemmen ineens vlak voor dl dusja het was even een snelle stem maar heb wel mn argumenten voor dus
Elias had de tweede stem op carnage, dus die was niet doorslaggevend hoor. Ik vind de switch van DF verdachter.

Citaat van: Castiel. op 20 maart 2024, 23:04:05
Citaat van: Waterwork op 20 maart 2024, 13:25:13
Op dit moment heb ik 2 mensen die een stem verdienen namens mij, dat zijn fals en Shaddow. Fals nog steeds van het feit dat hij voelt alsof hij een slechtje is. En ook sluit ik me aan bij de redenen die door Dragon en Yasu genoemd zijn. Maar om nou al een 3e stem op hem te zetten vind ik ook makkelijk. Mijn stem zal voor nu gaan naar Shaddow. Hij heeft niks laten horen en ik gebruik dezelfde redenen als gisteren. Beetje raar dat de BM niks zegt ook niet nadat 2 mensen op hem gestemd hebben. Mijn stem kan wel altijd nog wijzigen maar voor nu staat ie op Shaddow

Pardon? Wat is dit dan weer voor onzin? Waarom wil jij niet de 3e (4e geloof ik trouwens) stem op iemand zetten terwijl je denkt dat diegene slecht is? Kan je dit even heel goed toelichten want dit schreeuwt bij mij wel slechtje tbh... Het is dat het bij Falsifica is en ik die momenteel het hoogst heb staan maar waarom ontloop jij nog al voor de 2e stemming een stem die "doorslaggevend" kan zijn? Vorige speeldag sowieso al en ook deze vind ik zo overkomen. Ik wacht op je toelichting...
Merk dat ik het toch wel vaak eens ben met Castiel, want hier leek WW niet te willen gaan op Falsifica, terwijl ik denk dat hij wel slecht was. Ik vind de redenatie dat je de zoveelste stem bent ook zo bijzonder. Als je met 8 man bent en er staan al 4 stemmen heel snel op, kan je misschien een tweede keer erover denken, maar als diegene gewoon wolf is moeten er wel meer dan 2 of 3 stemmen op komen.

Ik moet veel te veel lezen, maar zie nu zo snel niet in waaorm Elias verdacht wordt? Omdat ie stil is ofzo?
Mij lijkt dat Simile slecht heeft gekozen als ze hult met falsifica die duidelijk rare moves aan het maken was, ZEKER als hij een vogeltje claimt te zijn die BW als slecht ziet.

Citaat van: Simile op 21 maart 2024, 13:48:18
Lange post dan voor wie daar blij van wordt:

Zeker niet wolf:
BloodWolf (duh) en Chaos (was lunch vannacht)
Hoe zijn we te weten gekomen dat chaos lunch was?

OKe nog een kwartier. Even kort. Voor nu vind ik thelight en Simile het meest verdacht. Ook zie ik dat thelight pusht op Elias omdat hij zogenaamd de 3e stem gezet zou hebben. Dit was de 2e. Vind hem anders spelen. En Simile is een neutraaltje claimt ze, maar al zou ze dat zou zit ze voor mijn gevoel bij slecht op basis van haar samenwerking.

Thelight288

Elias komt nu in pm oprecht over ik zie liever shaddow gaan op dit punt

Thelight288

Ik had verkeerd geteld bij Elias dat heb ik al gezegd @Williambz

Chaosimsystem_

Nu kom je echt niet oprecht meer over hoor Thelight..eerst sturen jullie op Elias en dan ga je eindelijk praten ineens Shaddow omdat die op meeste nu staat. Maar iemand die in contact was met de wolven en hier probeert te sturen op anderen blijft gewoon vrolijk van Lynch weg. Ze zegt neutraal maar heeft iemand bewijs dat ze niet slecht is of zoals nog iemand opperde s/s koppel. Ik blijf bij mijn punt.

Thelight288

Elias doet nu nog moeite in pm shaddow niet het is ook gewoon nu gunfactor dat geef ik toe. Heb bij beide twijfels. Mn eerste reden waarom ik Elias verdacht vond was onterecht. En nu simile zo op Elias zit voelt ook niet lekker. It is what it is

Williambz

Citaat van: thelight288 op 21 maart 2024, 20:53:04
Ik had verkeerd geteld bij Elias dat heb ik al gezegd @Williambz

Ja, maar je pusht er wel een tijd op, je stemt er op en nu switch je naar shaddow, terwijl je bijna zeker bent dat simile slecht is wtf?

Ik snap geen kloot van waarom nu shaddow gestemd wordt

Shaddow

Besties, sorry dat ik niet meer voor jullie kon betekenen. Ik was zombietovernaar; ik was aan het begin vrij enthousiast maar het is toch een moeilijke rol om mee te winnen en mijn hoofd zat toch wat voller met andere dingen dan gedacht (waar ik nu lekker op kan focussen). Ik wens jullie veel succes met jullie nieuwe burgemeester, en moge de beste winnen! <3

Simile

redeast

Goed dat de Zombietovenaar er uit is. Ik ga er maar gemakshalve van uit dat Shaddow niet gelogen heeft over zijn rol. Ik vind het wel bijzonder dat er voor gekozen is om Shaddow dan ook gelijk op te eten als Aasgier. Kan dat uitgelegd worden?
Hoe weet jij zo zeker dat de necrowolf aan het werk is gegaan? @Simile

BloodWolf14

Vermoed ik ook.

Al ben ik wel verbaast hoe ze precies bij Yasu terecht zijn gekomen. Voor zover ik weet wist er verder namelijk niet van zijn rol af behalve ik.

Dot betekent wel dat ik de rest van het spel waarschijnlijk  bewezen goedje ben in ieder geval want zowel de Zombietovenaar als de Necrowolf (mits er niet meerderen in zitten) zijn dood of hebben een actie gebruikt.

Thanks voor het opeten van Shaddow in ieder geval :)

redeast

Never mind ik zie eigenlijk ook geen andere manier waarop Yasu plotseling weer levend is.

Williambz

Ik zie deze lynch eerder als een lynch van een zondebok. Ja goedjes willen de zombietovenaar eruit, maar ik heb het gevoel alsof de slechtjes deze lynch meer probeerde te sturen om de zombietovenaar eruit te werken. Nu kunnen de slechtjes lekker focussen op het uitroeien van de goedjes.

redeast

Citaat van: Williambz op 21 maart 2024, 21:16:44
Ik zie deze lynch eerder als een lynch van een zondebok. Ja goedjes willen de zombietovenaar eruit, maar ik heb het gevoel alsof de slechtjes deze lynch meer probeerde te sturen om de zombietovenaar eruit te werken. Nu kunnen de slechtjes lekker focussen op het uitroeien van de goedjes.
En van wie vind jij dat zij deze lynch gestuurd hebben? Als je A zegt, graag ook B zeggen, anders zegt je post niet veel.

Williambz

Citaat van: redeast op 21 maart 2024, 21:17:30
Citaat van: Williambz op 21 maart 2024, 21:16:44
En van wie vind jij dat zij deze lynch gestuurd hebben? Als je A zegt, graag ook B zeggen, anders zegt je post niet veel.
Op degene die ik heb gestemd, namelijk Simile