Nieuws:

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Hoofdmenu

[Discussie] Maar ik zag hem net sterven!

Gestart door adriaan, 15 maart 2024, 13:04:53

Vorige topic - Volgende topic

Simile

En @EliasTheBest ik weet dat je contact hebt gehad met Fals dit spel want dat heeft hij aan mij verteld.

EliasTheBest

Leuk dat je dat beweert maar nogmaals niet waar. Dat je je eerst gek laat maken door Falsifica om Bloodwolf te framen en daarna je laat wijsmaken dat ik in contact met hem stond maakt je echt niet geloofwaardig. Ik zou je adviseren om vanuit een andere blik naar Falsicia te kijken ipv dat als bron te gebruiken.

Thelight288

Citaat van: EliasTheBest op 21 maart 2024, 13:46:43
Ik ga zelf op dit moment stemmen op Simile. Deze geeft duidelijk aan samen te werken met de wolven. Geen idee waar de verdenking vandaan komt op mij aangezien ik 0 contact heb gehad met Falsifica dit spel. Dat je eerst jezelf mee laat slepen in een mislukt plan om vervolgens iets uit contact te halen met Falsifica maakt jou in mijn ogen nog meer verdacht.

Thelight jij hebt mij op de radar omdat ik op Carnage stemde? Dezelfde Carnage die in een groep neutralen zat die met elkaar contact hadden en waarvan Falsifica ook onderdeel was? Die stierf als welp. Als ik enige vorm van contact met Falsifica had gehad dan had mijn stem wel op iemand anders gestaan lijkt me.

Het lijkt me vrij duidelijk dat Carnage nog geen contact had met slecht. Dus spreekt je ook zeker niet vrij. Jij gaf de eerste derde stem volgens mij op een persoon. Dus mogelijk een medewolf veiliger stellen

Simile

Oh, dat Falsifica over eea loog lijkt me vrij duidelijk. Maar ik denk niet dat hij loog over dat je hier vroeger eerder hebt rondgewandeld onder een andere forumnaam.

Nu ga ik hier niet publiekelijk posten welke dat was want allicht wil je niet dat dat algemeen bekend wordt en dat is spelinhoudelijk niet zo interessant.

EliasTheBest

Ik gaf de 2e maar dat heb ik al eerder geprobeerd te zeggen. Maakt voor de rest niks uit. Ik heb geen spijt van mijn stem op Carnage. Blijkbaar hebben er anderen wel last van.

Chaosimsystem_

Citaat van: Simile op 21 maart 2024, 13:48:18
Lange post dan voor wie daar blij van wordt:

Zeker niet wolf:
BloodWolf (duh) en Chaos (was lunch vannacht)

Waarschijnlijk niet wolf, mogelijk nog wel zombietovenaar:
123berber, Shaddow, redeast
Zaten in de neutralenchat en Fals gaf aan dat hij de enige van het wolvenboard daarin was. Redeast verwacht ik niet als zombietovenaar want zij claimt te weten hoe de lunch is misgelopen (dus heks of delver)

Daarna wordt afstrepen moeilijker, want de volgende clue die ik heb is dat de andere wolfjes op dtopic nog redelijk vrijuit gaan.
Wat mij betreft vallen daar niet onder vanwege hoe de vorige stemming liep: dragonfly, yasu, waterwork. Vanwege de timing van dat statement van Fals versus de timing van gerichte vragen/aanval richting Elias valt Elias hier niet onder

Dan streep ik nog wat mensen af ivm 2e stem op Falsifica of directe aanval op Falsifica in dtopic: williambz, Castiel

Blijven over: Elias, Semi-Sjamaan en thelight

Raar dat je zoveel informatie weet. Dan geef je inderdaad toe dat er een netwerk was van neutralen. Dat ik lunch was kon goed zijn, waarom die niet door is gegaan blijft een vraag met zoveel goedjes en neutralen. Mijn vermoeden lag dan wel dat jij zombie tovenaar bent zoals ik boven vermeld en denk Fals ook dat zo die connectie er is. Natuurlijk de wolven moeten ook niet vrijuit gaan want kan zijn dat die zombie tovenaars goed zijn. Al vermoed ik dat Fals toch altijd meer naar foute kant neigt.

Natuurlijk nu je zegt dat ik lunch was en dit waar is blijven er inderdaad nog wat mensen over die verdacht Worden (in mijn ogen). Zoals Thelight, Dragonfly en Castiel.

Alleen vind ik je wel verwarrend over komen. Alsof je gewoon iets vlug neerschrijft om weer verwarring te zaaien.

Castiel.

Als ik de post van Simile zo lees heeft ze het allemaal al uitgestippeld voor ons. Echter lijkt dat me veel te makkelijk. Wat me nu wel enorm opvalt is dat Waterwork NIET de doorslaggevende stem wilde zetten op Falsifica gisteren en ook niet de ''trein'' stem vandaag. Dit geeft mij sterk de indruk dat hij zijn medewolfje niet wilde lynchen of te erg in de verdediging wilde drukken. Hij benoemt hem namelijk wel als ''hoofdtarget'' samen met Shaddow.

Ik ga mijn stem op Waterwork zetten. En voor mensen nu gaan roepen dat Falsifica op WW zat, volgens mij was dat ook niet zo heel erg hard en kon jij daar nog zo van af stappen als het nodig bleek. Ik vind het allemaal net te toevallig en heb het idee dat het vooropgezet was.
Your value does not decrease based on someones inability to see your worth.

Chaosimsystem_

Citaat van: Castiel. op 21 maart 2024, 14:02:48
Als ik de post van Simile zo lees heeft ze het allemaal al uitgestippeld voor ons. Echter lijkt dat me veel te makkelijk. Wat me nu wel enorm opvalt is dat Waterwork NIET de doorslaggevende stem wilde zetten op Falsifica gisteren en ook niet de ''trein'' stem vandaag. Dit geeft mij sterk de indruk dat hij zijn medewolfje niet wilde lynchen of te erg in de verdediging wilde drukken. Hij benoemt hem namelijk wel als ''hoofdtarget'' samen met Shaddow.

Ik ga mijn stem op Waterwork zetten. En voor mensen nu gaan roepen dat Falsifica op WW zat, volgens mij was dat ook niet zo heel erg hard en kon jij daar nog zo van af stappen als het nodig bleek. Ik vind het allemaal net te toevallig en heb het idee dat het vooropgezet was.

Je valt ineens uit de lucht? Waterwork is zelfs niet eens benoemd meer. Hij dacht zelfs dat die ging sterven had al bye tegen me gezegd. Dus dat hij achter die verandering zat van hem, zou me verbazen. Je vind dat Simile haar informatie veel weggeeft? Het zijn alleen maar meer vragen dat je krijgt. Ze heeft al vanalles soorten wolven gezegd dan ook nog twee rollen bij redeast en wist de lunch? Hoe kan zij dat allemaal weten en hoe ben je zeker dat dit niet allemaal op die groepschat besproken is?

Dit is een zeer rare kant opeens. Je gooit normaal met vragen en nu zeg je genoeg info te hebben gehad van haar? Heb haar nog niets samenhangend weten zeggen. Maar soit geeft me weer wat meer informatie.

Castiel.

Uhmz Chaos... Doe je dit nou express? In mijn post staat duidelijk: Echter lijkt dat me veel te makkelijk.

Het lijkt me zeer duidelijk dat ik hiermee bedoel dat de info van Simile hoogstwaarschijnlijk allemaal niet klopt of in elk geval grotendeels niet klopt.

Om verder op je stukje over Waterwork in te gaan, vind jij zijn gedrag heel normaal dan? Waarom vind jij het normaal dat hij geen doorslaggevende stem wil geven wat echt een wolven eigenschap is.
Your value does not decrease based on someones inability to see your worth.

Thelight288

Citaat van: EliasTheBest op 21 maart 2024, 13:59:08
Ik gaf de 2e maar dat heb ik al eerder geprobeerd te zeggen. Maakt voor de rest niks uit. Ik heb geen spijt van mijn stem op Carnage. Blijkbaar hebben er anderen wel last van.
nee oke ik dacht dat er een stem meer stond op carnage, daar heb je gelijk in. nee het is fijn dat de welp eruit is hoor verder.

Waterwork

Citaat van: Castiel. op 21 maart 2024, 14:02:48

Dus als ik wel op Fals had gestemd was het wel goed geweest, dan had je me waarschijnlijk gezegd dat ik meeschaapte dat is de hele reden waarom ik niet op Fals stemde en wel op Shaddow.

BloodWolf14

Citaat van: Waterwork op 21 maart 2024, 15:02:44
Dus als ik wel op Fals had gestemd was het wel goed geweest, dan had je me waarschijnlijk gezegd dat ik meeschaapte dat is de hele reden waarom ik niet op Fals stemde en wel op Shaddow.
Meeschapen is geen probleem als je een wolf de beslissende stem geeft. Vind dit een aparte verdediging.

123berber

Fijn dat ik het dag 1 toch bij het rechte eind had vwb Falsi. Ik ben een beetje in dubio over wat wijsheid is nu. Als we nu iets onbekends lynchen gaan we namelijk geen info krijgen en hebben we er alsnog niks aan. En ik vraag me af hoeveel Simile nu aan de goede kant staat. Ik ben zelfs geneigd om te zeggen laten we haar er nu uithalen, dan is dat in ieder geval een mogelijke bedreiging minder. Tenslotte zullen we nooit weten of ze voor goed of voor slecht werkt. Als zij sterft weten we tenminste wat de rol is en kunnen we die zonder problemen zelf invullen.

Ja ze dreigt met een super enge zombietovenaar. Maar dan alsnog kan 1 aasgier niet tegen een zombietovenaar opboksen. Immers sterven er elke dag 2 spelers, en kan de aasgier er maar 1 opruimen, waardoor de tovenaar alsnog vrij spel heeft.

Ik wilde dit in ieder geval even gezegd hebben, maar ga nog niet op haar stemmen. De volgende gaan ook mijn stem niet krijgen:

Chaos lijkt redelijk de dupe te zijn aan de hele claim van Fals en ik krijg het idee dat zijn eerste post ook echt een kans was om wat mensen te framen met de lunch.
Castiel. geloofde net als een aantal anderen niet in het toneelstukje van Fals. Do i need to say more?
Elias want die wordt nu ook weer door Simile genoemd en ik vraag me op dit moment af hoe betrouwbaar haar info gaat zijn. Ik zou eerst weer meer van Simile willen zien voordat ik de conclusie kan trekken of haar info nu kloppend is.
Redeast heb ik geen twijfel over of ze ook neutraal is.
Semi vooral vanwege het privécontact met hem.
Thelight heb ik ook privé het eea mee uitgewisseld, maar ook door de opmerking over verhullende wolf. Een wolf had namelijk wél op de hoogte geweest hoe dit gewerkt had volgens mij.
William want die stemde net als Castiel vorige lynch op Falsi.
BW spreekt voor zich.
Yasu mede vanwege zijn deelname hier, maar ook vanwege privécontact.

Blijven er over: DF, Shaddow, Waterwork.
DF neemt het op voor Falsi [img=https://weerwolvenvanwakkerdam.be/index.php?topic=35551.msg1064151956#msg1064151956]http://hier[/img], en kiest ervoor om juist vanwege mijn post voor mij te gaan. Ze heeft uiteindelijk de doorslaggevende stem op Carnage gezet, maar die schijnt geen contact te hebben gehad met het wolvenboard dus dat zegt niks. Heeft dag 2 niet heel veel meer bijgedragen zelf.
Shaddow dropt een hele makkelijke stem op waterwork en vanaf dat is het Shaddow out. Had ook allemaal mooie woorden over waarom hij BM moest worden maar lijkt hier niks van waar te maken.
Waterwork heeft Falsi ook als verdachte benoemd vorige lynch maar heeft besloten voor Shaddow te gaan.

De 3 namen bekijkend denk ik dat ik toch bij Shaddow uit kom voor nu.

WCeend!! Zomerspelen 2014

redeast

@123berber Als we meer informatie willen over Similes rol dan moeten we haar niet vandaag lynchen want dan weten we nog niets aangezien de dag verhuld is.

Thelight288

Het is alleen 100% duidelijk dat simile voor slecht heeft gespeeld. Aangezien de Lynch sowieso niks gaat opleveren zie ik ook weinig nut aan mogelijk shaddow of een Dragonfly zoals Berrie noemt. Simile kunnen we toch niet meer vertrouwen. Tenzij iemand hier een sterk tegenargument voor heeft