Nieuws:

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Hoofdmenu

[Discussie] Maar ik zag hem net sterven!

Gestart door adriaan, 15 maart 2024, 13:04:53

Vorige topic - Volgende topic

CarnageRazor

Je vergeet wel casually te vernoemen dat je daar evengoed bij zat hé haha!

Ik zie het Chaos eigenlijk net niet doen. Net omdat vorig spel haar zoveel energie heeft gekost. Ik heb het RL mogen zien na m'n dood. En ik denk dat het mentaal best zwaar was.

Chaos erin framen kan een mogelijke gedachtegang zijn. Al is een sociale lunch ook wel gewoon mogelijk. Al moet ik daar wel even bij vermelden dat Lynn december/januari vgm 3 keer eerste lunch/lynch was.

Ik denk wel dat het effectief om lunch gaat.
Lynn is namelijk niet echt de persoon die snel informatie morst. Ze heeft er zelfs een hekel aan om vroeg te claimen. Daardoor acht ik bij een welp een kleinere kans , tenzij het echt random is gegaan. 

Once is by chance,
Twice is a coïncidence,
Three is a pattern.

BloodWolf14

Ik zou als Welp niet gaan welpen op Magiër XD

De consensus is volgens mij wel dat Chaos deze lunch niet geplaatst heeft en dus geen wolf moet zijn?

yasu

Dat chaos zelf deze lunch niet zou bedenken, eens, dat ze dan ook geen wolf meer kan zijn, oneens. Op zoveel spelers ben je wel met een aantal wolven verwacht ik, en dan gaat een stem echt niet zo hard nee roepen.

Thelight288

Citaat van: BloodWolf14 op 18 maart 2024, 12:24:49
Ik zou als Welp niet gaan welpen op Magiër XD

De consensus is volgens mij wel dat Chaos deze lunch niet geplaatst heeft en dus geen wolf moet zijn?

Hoezo niet op magiër? Ik zie best grote kans op magiër dit spel. Groter dan bv burger. Sws denk ik dat welp wel op een van de nieuwe rollen zou welpen.

redeast

Ik zie eigenlijk niet waarom Chaos deze lunch niet zou hebben kunnen voorgesteld. Juist als een vorig spel zo mentaal vermoeiend is, ga je eerder op je emoties af en aangezien ze vorig spel nogal wat negatieve emoties leek te hebben bij Lynn, zie ik niet waarom ze deze lunch niet zou kunnen hebben voorgesteld. Ik vind het afwijzen van deze mogelijkheid erg snel.

Ik zie niet waarom iemand Lynn perse zou welpen in de eerste nacht. Ik zie eigenlijk ook niet waarom iemand een grotere kans heeft op Magiër zijn dan Burger. Dus als iemand dat zou kunnen uitleggen?

Thelight288

Nouja dat in deze variant een magiër in zat was voor mij wel 100% dat er burgers inzitten is in zon variant spel ook vaak minder. Denk ook niet dat er gewelpt is, maar ik zou iemand op magiër welpen juist eerder doen dan burger bij wijze van

CarnageRazor

Citaat van: yasu op 18 maart 2024, 12:25:55
Dat chaos zelf deze lunch niet zou bedenken, eens, dat ze dan ook geen wolf meer kan zijn, oneens. Op zoveel spelers ben je wel met een aantal wolven verwacht ik, en dan gaat een stem echt niet zo hard nee roepen.

Op hoeveel wolven moet je rekenen met deze verdeling?
Gezien er redelijk wat neutrale rollen worden verwacht?
Dan moeten de kampen goed en vooral slecht toch al beperkter zijn? Of zie ik dat verkeerd?

Once is by chance,
Twice is a coïncidence,
Three is a pattern.

yasu

Heel eerlijk vind ik het in deze variant een heel stuk lastiger te zeggen, normaliter is het rond de 1 op 4 - 1 op 3 gebaseerd op hoe sterk beide teams zijn. Met deze variant verwacht ik zelf dat teams wat sterker kunnen zijn door het hele terugkomen uit de dood verhaal en de sterke neutrale rollen die erin zitten. Dus ik zou zeggen 17 spelers, waarschijnlijk rond de 5 wolven (of conversiewolven/necrowolven etc om aan te vullen tot 5) en dan zal er nog wel wat neutraals rondlopen welke mag kiezen en wat neutralen die niet kiezen, maar dat zou persoonlijk zijn hoe ik het in zou delen.. de variant maakt het heel lastig voorspellen wat adriaan bedacht heeft. Ik verwacht ook wel een koppel of 2, en als die tactisch op bepaalde plekken zijn beland kan dat ook weer zorgen voor een andere verdeling.

Zo vroeg in het spel zal er echter geen solo of duo wolf zijn en zal een keus dus niet door een speler doorgaan of juist niet. Stel al dat chaos wolf zou zijn, zal ze niet vol tegen andere wolven ingaan om lynn niet te lunchen omdat ze anders zelf verdacht gaat zijn, dat lijkt mij in ieder geval niet. Ik denk dat je sws niet al je medewolven helemaal vrij kan gaan houden. Zodoende ook mijn mening dat ik denk dat Chaos niet enorm hard gepushed zou hebben om Lynn op de lunch te krijgen "want ze zit altijd op mij", maar het pleit haar ook niet vrij van wolf zijn, omdat als ze wolf zou zijn ze echt niet alleen zou zijn.

Simile

Ik wil even 2 verdachten van mij opgooien. Deze zijn obv dag 1 discussie, waarvan we allemaal weten dat het niet superserieus hoeft te zijn, maar dat geeft juist weer ruimte om toch stiekem op jolige toon iets te communiceren. Aldus!

Citaat van: Semi-Sjamaan op 15 maart 2024, 22:38:50
Wat een aasgieren voor bm, een dergelijke rol lijkt me niet geschikt voor zo'n verantwoordelijke functie. Zondag eens kijken wie mij geschikt lijkt.

Semi-Sjamaan houdt niet zo van aasgieren. Zou hij zombietovenaar zijn?
Citaat van: thelight288 op 15 maart 2024, 21:37:25
Citaat van: yasu op 15 maart 2024, 21:31:26
Nou dat gaat al snel :').... Mensen die vinden dat ze de bm verdienen, verdienen niet mijn stem 😂 sorry fals. Verder zie ik nog wel even wie mijn stem zal gaan krijgen. Morgen eerst even die hele uitleg lezen. Ik wil verder best bm zijn, maar gezien de andere kandidaten al zal ik er verder geen campagne voor voeren.

Tss je wilt geen zelfverzekerde bm?

In de post van yasu kwam het woord (on)zelfverzekerd niet voor en dit is de eerste reactie erop. Is dit mogelijk een welp-hint om de wolven te vinden?

Thelight288

Citaat van: Simile op 18 maart 2024, 15:22:03
Ik wil even 2 verdachten van mij opgooien. Deze zijn obv dag 1 discussie, waarvan we allemaal weten dat het niet superserieus hoeft te zijn, maar dat geeft juist weer ruimte om toch stiekem op jolige toon iets te communiceren. Aldus!

Wat een aasgieren voor bm, een dergelijke rol lijkt me niet geschikt voor zo'n verantwoordelijke functie. Zondag eens kijken wie mij geschikt lijkt.

Nou dat gaat al snel :').... Mensen die vinden dat ze de bm verdienen, verdienen niet mijn stem 😂 sorry fals. Verder zie ik nog wel even wie mijn stem zal gaan krijgen. Morgen eerst even die hele uitleg lezen. Ik wil verder best bm zijn, maar gezien de andere kandidaten al zal ik er verder geen campagne voor voeren.

In de post van yasu kwam het woord (on)zelfverzekerd niet voor en dit is de eerste reactie erop. Is dit mogelijk een welp-hint om de wolven te vinden?

Nee maar iemand die geen bm wilt zijn is toch minder zeker. Je mag er heel leuk iets achter zoeken dat er niet is, maar het was ergens meer serieus dat ik opzich wel liever een bm heb die een keuze durft te maken . Dan bedoel ik ook goed kunnen beargumenteren waarom ze de keuze maakte. opzich wel scherp van je dus dat vind ik ergens wel positief.

BloodWolf14

Ai de aandacht wordt alweer van Yasu(o) (sorry foutje eerder XD) en Fals verlegt. Goed bezig Simile!

Chaosimsystem_

Mijn bevingen waren gewoon raar dat de uitkomst van eerste nacht uit kwam en direct Fals me erop aansprak.
Toen kwam William ook om erover te praten. Of het echt de bedoeling was om me erin te luizen begin ik hoogstens te betwijfelen na zoveel verdeeldheid. Het is gewoon een zeer goede speler en deze variant kan er nog vanalles gebeuren. Het is een spel, in echte leven komen Lynn en ik wel door één deur.

Buiten dan na de twee personen die me aanspraken na de nacht heb ik ook rare bevindingen gehad in pm. Shaddow die normaal wel in achtergrond blijft, was nu veel vragen aan het stellen is. Natuurlijk kan door deze variant zijn. En dan Bloodwolf die me uit zit te horen wat ik zeer opvallend vind, zeker omdat hij van alles op dt zit te roepen. Het voelt haast of die wil verdacht worden?

Ik heb inderdaad met vele al contact gehad waardoor me opvalt dat er 2/3 goed claimt en maar 1/3de neutraal (had meer neutraal verwacht).
Is dit al iets om mensen op te verdenken. Ik weet het niet, al blijf ik een raar buikgevoel behouden bij Bloodwolf.

Zeker na zij laatste reactie:
Citaat van: BloodWolf14 op 18 maart 2024, 15:51:48
Ai de aandacht wordt alweer van Yasu(o) (sorry foutje eerder XD) en Fals verlegt. Goed bezig Simile!

Waarom al die verdenkingen naar Yasu en Fals? Weet je meer? Want je denkt dat Simile die expres heeft, verlegt van hen, waarom zou ze dat doen?
Veel verwarring creëer je, maar nooit uitleg?

Rich

Citaat van: Simile op 18 maart 2024, 15:22:03

Het zinnetje met aasgieren was een knipoog naar de nieuwe rol, niks meer, niks minder.
Wat ik aan je verdenkingen opvallend vind is dat je beiden verdachten niet verdachten voor wolf zijn.. Is dat omdat je zelf wolf bent en de zoektocht daarvan wilt afleiden?

Castiel.

Chaos, zeg jij nou dat je 1/3e neutraal claims weinig vindt? Ik vind dat echt bizar veel... Ik heb nog lang niet iedereen gesproken maar als 33% van het veld Neutraal claimt dan is er echt iets goed mis daar. Of is er in mijn afwezigheid iets gebeurd waarin dit opeens een hele normale situatie is?
Your value does not decrease based on someones inability to see your worth.

yasu

Ik schrok er zelf ook wel even van, ik heb een aantal spelers gesproken en had het getal 5 al langs horen komen en toen dacht ik al "yeah sure..." Zelf heb ik weet van 3 en dat zou ik nog wel zien kunnen gezien de variant.