[Discussie] Maar ik zag hem net sterven!

Gestart door adriaan, 15 maart 2024, 13:04:53

Vorige topic - Volgende topic

redeast

Ik ben ook weer eens van de partij. Mijn stem gaat naar de eerste die zei dat ie BM wilde worden en dat is TheLight.

Falsifica

Ik ben nu aant twijfelen toch voor Shaddow als BM te gaan. Die signature is fantastisch.
"You can always trust a dishonest man, to be dishonest. It is the honest man you should not trust, for you never know when he would be dishonest."
- Captain Jack Sparrow

Chaosimsystem_

Mijn stem gaat naar ...  Shaddow, met zo'n mooi staaltje werk verdien je het  O0

Rich

Pluspunten voor creativiteit en fantasie, daar hou ik van. Mijn stem gaat naar Shaddow. Ik wacht met smart op mijn bellenblaaszwaard 8)

Falsifica

Ja ik switch ook, Shaddow, als jij slecht bent krijg ik wel een ijsje van je!  ;D
"You can always trust a dishonest man, to be dishonest. It is the honest man you should not trust, for you never know when he would be dishonest."
- Captain Jack Sparrow

Castiel.

Ik ga gewoon voor de BM die ik hem altijd geef. Iemand die ik een goede wolvenjager vind maar die ik op termijn vaak als slechtje wel denk te kunnen doorzien.
Your value does not decrease based on someones inability to see your worth.

EliasTheBest

Sorry eerste dag gemist. Ga nu pm's beantwoorden

Falsifica

Wat vind ik het erg stil hier na de nacht.  :-\

Lynn dood nacht 1 kan willekeurig zijn, maar als dit gericht was, zijn er een aantal spelers die voor mij al hoger op mijn verdachtelijstje zijn.
Ze tunnelt de laatste spellen vaak op Chaosimsystem_.
CarnageRazor en TheLight zijn daar ook bewust van. Immers is Lynn ter sprake gekomen nog voor dit spel begon.

Indien het een gerichte lunch was, zie ik dit Chaos, CR en TheLight doen.
Maar ook Castiel en Williambz, die dit tunnelen zagen gebeuren in 717, zie ik dit doen juist om de aandacht op Chaos te zetten.

Het is geen fantastische beschuldiging, maar zoals ik elk spel zeg, ik hou niet van van random stemmen.
Dus 1 van jullie krijgt mijn stem.

- Captain Jack Sparrow

123berber

Waarom komt deze post op mij over als een wolf die met voorbedachte raden iemand luncht om dan vervolgens een hele subtiele vinger te wijzen naar andere spelers. Noem me paranoia, maar dat is eigenlijk de eerste reactie die deze post bij mij oproept.

WCeend!! Zomerspelen 2014

yasu

Ik denk zelf dat Lynn niet zo'n hele gekke lunch zou zijn (als ze lunch was natuurlijk). Als ik even in het archief kijk heeft ze spel 717 gewonnen, 715 gewonnen en 714 gewonnen en dat zijn tevens de laatste 3 spellen waar ze aan mee heeft gedaan. Ik denk wel dat zij samen met 2 anderen die ik zo kon bedenken op de "shortlist" zouden staan voor "Sociale" eerste lunch. Ik denk dus zelf dat het totaal niet een opgezet plan is om spelers verdacht te maken "omdat het lynn is die stierf".

Ik vind fals niet direct erdoor verdacht, want als ik een beetje terugkijk is hij vaker degene die zulke discussietrekkers opgooit, of hij nu goed of slecht is, dus het zegt eerder helemaal niets nog over zijn alliantie naar mijn mening. Ik vind het wel een beetje ver gezocht, maar dat soort zaken heb ik dus wel vaker van fals gezien :P zoals zijn "spelleiders lunchen als nieuwe spelers" ofzo :P maar tot zo ver mijn 2 cents over de lunch.

Falsifica

Citaat van: 123berber op 18 maart 2024, 09:41:04
Waarom komt deze post op mij over als een wolf die met voorbedachte raden iemand luncht om dan vervolgens een hele subtiele vinger te wijzen naar andere spelers. Noem me paranoia, maar dat is eigenlijk de eerste reactie die deze post bij mij oproept.
Leuke manier van verdenken, gelijk iemand die meedenkt aan het spel voor wolf uitmaken.
Wil je liever dat dtopic stil blijft? Want ik ben daar nooit voorstander van in de spellen.
Jij gaat ook omhoog in mijn lijstje.  ;)
- Captain Jack Sparrow

Waterwork

Ik vind Lynn ook een vrij sociale lunch, ik neem Fals niet gelijk mee in mijn verdenkingen ik vind dit wel een goede manier om een discussie te starten en er wel over na te denken. Ik ben het niet echt eens met zijn bevindingen maar verder kan ik me ook niet direct bedenken wie het wel zou doen

Thelight288

Citaat van: Falsifica op 18 maart 2024, 09:37:09
Wat vind ik het erg stil hier na de nacht.  :-\

Lynn dood nacht 1 kan willekeurig zijn, maar als dit gericht was, zijn er een aantal spelers die voor mij al hoger op mijn verdachtelijstje zijn.
Ze tunnelt de laatste spellen vaak op Chaosimsystem_.
CarnageRazor en TheLight zijn daar ook bewust van. Immers is Lynn ter sprake gekomen nog voor dit spel begon.

Indien het een gerichte lunch was, zie ik dit Chaos, CR en TheLight doen.
Maar ook Castiel en Williambz, die dit tunnelen zagen gebeuren in 717, zie ik dit doen juist om de aandacht op Chaos te zetten.

Het is geen fantastische beschuldiging, maar zoals ik elk spel zeg, ik hou niet van van random stemmen.
Dus 1 van jullie krijgt mijn stem.

Wat ik wel heb zijn hier vgm wel meer spelers bewust van tbh. Waterwork en Yasu vast ook. Daarbij Ik zou niet zo lunchen tbh als ik naar mezelf kijk. Zo mensen "verdacht" proberen te maken is sws niet mn speelstijl als ik slecht was.

Ook zou de scenario sat chaos slecht is en de tunnel wilt voorkomen net zo reƫel houden dan dat iemand haar zo zou proberen verdacht te maken

Thelight288

redeast

Citaat van: 123berber op 18 maart 2024, 09:41:04
Ik vind het erg snel afwijzen van een plausibele theorie. De vinger is wat mij betreft ook niet heel subtiel overigens. Voor mij is deze reactie verdachter dan de post van Falsifica.