Nieuws:

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Hoofdmenu

[Discussie] Maar ik zag hem net sterven!

Gestart door adriaan, 15 maart 2024, 13:04:53

Vorige topic - Volgende topic

BloodWolf14

JA HALLO daar ben ik dan. Alles is nu goed. Het mysterie van deze nachtdode zal zo snel mogelijk opgelost worden!

Zouden in de tussentijd de Aasgier en Twijfeltovenaar zich even bij mij willen melden in PM? Alvast dank! We moeten een paar oopsies kunnen oplossen dit spel :)

Goed, dan eventjes wat betreft die lunch: Yasuo schijnt heuuul goed te weten wat Lynn heeft gedaan afgelopen spellen en hij houdt wel van sportief lunchen voor zover ik hem ken. We hebben de dader te pakken mensen! Volgt allen uw redder in nood!

Castiel.

Citaat van: Falsifica op 18 maart 2024, 09:37:09
Wat vind ik het erg stil hier na de nacht.  :-\

Lynn dood nacht 1 kan willekeurig zijn, maar als dit gericht was, zijn er een aantal spelers die voor mij al hoger op mijn verdachtelijstje zijn.
Ze tunnelt de laatste spellen vaak op Chaosimsystem_.
CarnageRazor en TheLight zijn daar ook bewust van. Immers is Lynn ter sprake gekomen nog voor dit spel begon.

Indien het een gerichte lunch was, zie ik dit Chaos, CR en TheLight doen.
Maar ook Castiel en Williambz, die dit tunnelen zagen gebeuren in 717, zie ik dit doen juist om de aandacht op Chaos te zetten.

Het is geen fantastische beschuldiging, maar zoals ik elk spel zeg, ik hou niet van van random stemmen.
Dus 1 van jullie krijgt mijn stem.

Interessante gedachtegang. Mooi ook om is te zien hoe mensen reageren op dit soort posts, het brengt een mooie discussie op gang en een x niet door een "play" of wat dan ook.

Ik zie mijn naam langskomen in je post, begrijp best dat je me noemt maar ik zou nooit op die manier lunchen. Ik vind een sociale lunch vele malen belangrijker dan een eerste lunch met voorbedachte rade. Lynn is een actieve speler die sowieso niet inactief zou sterven en die vorige ronde dan wel het einde haalde maar verloor (en het was een kort potje) en ik geloof het potje ervoor niet mee deed. Bestempel dit dus, ondanks dat anderen vinden van wel, niet meteen als de meest sociale optie. Maar ik heb het verder niet naar de rest van het speelveld gekeken dus geen idee.

Berrie hakt er meteen aardig hard op in, kan je hier meer over uitleggen Berrie? Of iemand anders? Zien jullie Falsifica een dergelijke lunch doen om er zo op in te spelen en anderen op het hakblok te gooien? Ik heb niet eerder met hem gespeeld geloof ik dus ken hem niet echt als speler.

Daarnaast nog een vraag aan Falsifica zelf dan. Je noemt dat Carnage en Thelight bewust zijn van dat Lynn tunnelt, zijn dat de enige 2? Of zijn het er meer? Het klopt dat Chaos vorig spel geregeld in de wolvenchat aan gaf dat Lynn elke ronde op haar zit. En Lynn gaf zelfs aan dat ze "altijd denkt dat Chaos wolf is". Dit geeft mij de indruk dat veel meer mensen hiervan op de hoogte zijn dan enkel degenen die jij nu noemt? Kan je uitleggen waarom je specifiek deze 3 noemt + dan William en mij (logisch overigens).
Your value does not decrease based on someones inability to see your worth.

yasu

Citaat van: BloodWolf14 op 18 maart 2024, 11:27:15
Goed, dan eventjes wat betreft die lunch: Yasuo schijnt heuuul goed te weten wat Lynn heeft gedaan afgelopen spellen en hij houdt wel van sportief lunchen voor zover ik hem ken. We hebben de dader te pakken mensen! Volgt allen uw redder in nood!

Ik weet die dingen heuuul goed omdat ik vanochtend een gesprek had tijdens het netwerken over of lynn een sociale lunch zou zijn en ik toen in het archief ben gaan kijken :P kan je zelf ook gewoon doen.. scheelt in een hoop spellen wel het "mysterie" of iemand een sociale lunch zou kunnen zijn geweest... beetje kort door de bocht ook :')

123berber

Tuurlijk wil ik dit uitleggen. Falsifica is een erg doortrapte speler zoals we allemaal weten. Geen idee of hij echt slecht is, maar als slechtje is hij echt wel zo doordacht om een goede post te hebben klaarliggen bij een "willekeurige" eerste lynch. Zo een post zet een speler toch al wat meer richting groen, immers hij denkt goed mee. Wilt iets van de eerste lynch maken en probeert de discussie wat op te laten waaien. Allemaal hele mooie initiatieven, maar vol een wolf natuurlijk een ideaal startpunt om op door te borduren.

En zoals in mijn post laten weten, was dit puur het eerste gevoel wat deze post bij mij op deed komen. Aangezien er weinig is op zo een eerste dag leek het mij zinvoller om dit gevoel te benoemen en eens te pijlen of dit bij meer mensen zo is, dan dit te negeren. Prima dat mensen dit vreemd/bijzonder/opmerkzaam vinden. Maar bedenk wel dat ik ook prima mijn mond had kunnen houden als ik geen zin had om op te vallen.

WCeend!! Zomerspelen 2014

yasu

Citaat van: Castiel. op 18 maart 2024, 11:31:22
Ik zie mijn naam langskomen in je post, begrijp best dat je me noemt maar ik zou nooit op die manier lunchen. Ik vind een sociale lunch vele malen belangrijker dan een eerste lunch met voorbedachte rade. Lynn is een actieve speler die sowieso niet inactief zou sterven en die vorige ronde dan wel het einde haalde maar verloor (en het was een kort potje) en ik geloof het potje ervoor niet mee deed. Bestempel dit dus, ondanks dat anderen vinden van wel, niet meteen als de meest sociale optie. Maar ik heb het verder niet naar de rest van het speelveld gekeken dus geen idee.

goed dat je het zegt.. ik zie dat ik te snel zelfs had gekeken, ik heb alleen het infotopic bekeken, en daar leek het dus alsof ze gewonnen had, maar idd alleen tot het einde gebracht. 716 deed ze idd niet mee, maar 715 en 714 heeft ze dan weer wel gewonnen.

redeast

JA HALLO daar ben ik dan. Alles is nu goed. Het mysterie van deze nachtdode zal zo snel mogelijk opgelost worden!

Zouden in de tussentijd de Aasgier en Twijfeltovenaar zich even bij mij willen melden in PM? Alvast dank! We moeten een paar oopsies kunnen oplossen dit spel :)

Ik snap het punt dat Yasu erg goed weet wat Lynns track record is, maar de conclusie vind ik heel kort door de bocht. Kan zijn om iemand uit de tent te lokken, maar dan is deze manier wel erg doorzichtig. Ik vind de oproep aan de Aasgier en Twijfeltovenaar dan wel weer bijzonder en ik zou niet weten waarom jij ze persoonlijk nodig zou hebben...

BloodWolf14

Oei ook nog eens misinformatie verspreiden Yasuo. Het word me allemaal helemaal duidelijk nu!

Williambz

Citaat van: Falsifica op 18 maart 2024, 09:37:09
Wat vind ik het erg stil hier na de nacht.  :-\

Lynn dood nacht 1 kan willekeurig zijn, maar als dit gericht was, zijn er een aantal spelers die voor mij al hoger op mijn verdachtelijstje zijn.
Ze tunnelt de laatste spellen vaak op Chaosimsystem_.
CarnageRazor en TheLight zijn daar ook bewust van. Immers is Lynn ter sprake gekomen nog voor dit spel begon.

Indien het een gerichte lunch was, zie ik dit Chaos, CR en TheLight doen.
Maar ook Castiel en Williambz, die dit tunnelen zagen gebeuren in 717, zie ik dit doen juist om de aandacht op Chaos te zetten.

Het is geen fantastische beschuldiging, maar zoals ik elk spel zeg, ik hou niet van van random stemmen.
Dus 1 van jullie krijgt mijn stem.

Hier zat ik eigenlijk met Chaos op te wachten. Net na de lunch grapte ik bij chaos dat lynn nu niet op haar kon focussen. Dit vond chaos in eerste instantie verdacht, omdat ik haar misschien in de spotlight wilde zetten. Maar ik vertelde dat ik chaos juist niet zo snel lynn zag lunchen om deze reden. Chaos weet zelf ook dat ze opvalt als lynn wordt geluncht. Toen hadden wij het er samen over dat een wolf misschien haar in de spotlights zou willen zetten en zouden wachten wie als eerst dit balletje zou opgooien. Chaos zei dat falsifica al voor deze post een pm naar haar had gestuurd met zoiets erin.

Bovendien is Lynn zoals Yasu zei een sociale lunch als je naar voorgaande spellen kijkt (717 had ze btw niet gewonnen, maar wel tot einde geleefd Yasu). Ik zie dus geen specifieke spelers ervoor aan om deze lunch te hebben geplaatst. En Chaos in het bijzonder juist niet. Dus afgaande op deze lunch geeft ik alleen chaos een klein plusje en niemand een minnetje.

Williambz

Zo moeilijk is het niet om te weten om te kijken wat lynn jeeft gedsan de afgelopen spellen hoor

redeast

Citaat van: Williambz op 18 maart 2024, 11:45:58

Hier zat ik eigenlijk met Chaos op te wachten. Net na de lunch grapte ik bij chaos dat lynn nu niet op haar kon focussen. Dit vond chaos in eerste instantie verdacht, omdat ik haar misschien in de spotlight wilde zetten. Maar ik vertelde dat ik chaos juist niet zo snel lynn zag lunchen om deze reden. Chaos weet zelf ook dat ze opvalt als lynn wordt geluncht. Toen hadden wij het er samen over dat een wolf misschien haar in de spotlights zou willen zetten en zouden wachten wie als eerst dit balletje zou opgooien. Chaos zei dat falsifica al voor deze post een pm naar haar had gestuurd met zoiets erin.

Bovendien is Lynn zoals Yasu zei een sociale lunch als je naar voorgaande spellen kijkt (717 had ze btw niet gewonnen, maar wel tot einde geleefd Yasu). Ik zie dus geen specifieke spelers ervoor aan om deze lunch te hebben geplaatst. En Chaos in het bijzonder juist niet. Dus afgaande op deze lunch geeft ik alleen chaos een klein plusje en niemand een minnetje.

Ik vind de reactie van Chaos op zo een grap wel interessant. Het is natuurlijk van horen zeggen, maar als ze zo een grap al direct verdacht vindt, klinkt dat voor mij best wel als wolvenpaniek, waarna ze gerustgesteld was nadat haar verteld was dat ze geen verdachte van je was. Ik zie niet waarom je iemand zou verdenken om een grap die in prive gemaakt is.

yasu

Citaat van: BloodWolf14 op 18 maart 2024, 11:41:59
Oei ook nog eens misinformatie verspreiden Yasuo. Het word me allemaal helemaal duidelijk nu!
Misschien heb je teveel LoL gespeeld, maar mijn forumnaam is wel yasu, niet yasuo (ook tevens niet op gebaseerd). En joh als jij me hierom op de lynch wil proberen te gooien is je goedrecht :') maar je hele verdenking slaat nergens op, als je iedereen die lynns trackrecord weet op de lynch wil gooien dan kan je de gemiddelde spelers die ergens tussen spel 710 en dit spel heeft meegedaan erop gooien.

Falsifica

Citaat van: Castiel. op 18 maart 2024, 11:31:22
Daarnaast nog een vraag aan Falsifica zelf dan. Je noemt dat Carnage en Thelight bewust zijn van dat Lynn tunnelt, zijn dat de enige 2? Of zijn het er meer? Het klopt dat Chaos vorig spel geregeld in de wolvenchat aan gaf dat Lynn elke ronde op haar zit. En Lynn gaf zelfs aan dat ze "altijd denkt dat Chaos wolf is". Dit geeft mij de indruk dat veel meer mensen hiervan op de hoogte zijn dan enkel degenen die jij nu noemt? Kan je uitleggen waarom je specifiek deze 3 noemt + dan William en mij (logisch overigens).
Dit gesprek vond plaats tussen Chaos, Carnage, TheLight en ik. Dus technisch gezien val ik wel tussen de opties. Maar gezien ik weet dat ik geen wolf ben, heb ik mezelf uiteraard niet meegerekend.
Daarnaast vallen alle spelers van vorig potje, die Lynn zagen tunnelen op Chaos, ook hieronder. Haar medewolven vorig potje JIJ en William, in het bijzonder.

Dus afgaande op deze lunch geeft ik alleen chaos een klein plusje en niemand een minnetje.
Bullshit. Niemand een minnetje, maar wel in 2 regels de nadruk op mij gooien.  ??? En jij had dus genoeg contact om juist Lynn te lunchen, goed om te weten.

En 123berber, mij vleien door me doortrapt te noemen, maakt jou niet minder verdacht in mijn ogen.
Je zit nu al erg hard te tunnelen op mij.
Had je liever gehad dat ik mijn verdenking voor me hield en dat het een volledig random stemming ging worden?
Jij bent zelf ook niet bepaald de meest lieve speler met je rolverdeling van alle welpjes g/s koppel.
Dus denk dat we over jouw speelstijl ook genoeg kunnen zeggen.
"You can always trust a dishonest man, to be dishonest. It is the honest man you should not trust, for you never know when he would be dishonest."
- Captain Jack Sparrow

BloodWolf14

Citaat van: Williambz op 18 maart 2024, 11:46:42
Zo moeilijk is het niet om te weten om te kijken wat lynn jeeft gedsan de afgelopen spellen hoor
Dat snap ik, maar als wolfje willen we op deze site graag sportief lunchen in de eerste nacht. Dan is het toch handig om te weten welke spelers in de categorie 'sportief' vallen.

Ik ben het verder ook wel met Berber eens. Ongeacht of deze lunch vooruitgepland is of niet, de manier waarop Falsifica reageert voelt wel wolfs. Een heel lijstje aan namen met beschuldigingen zonder concreet een naar voren te schuiven. Wolfs. Helemaal omdat zijn reactie erna klinkt als een gevangen wolfje dat direct wat gepikeerd reageert op een beschuldiging z'n eigen kant op ;)

Berbers reactie zelf voelt voor mij aan als echt goedje. Er is als wolf geen enkele reden om die reactie daar te plaatsen.

Simile

Met 3 minuten checktijd was het mij al opgevallen dat Lynn waarschijnlijk gewoon geluncht was omdat ze al een paar potjes achtereen gewonnen had.

Dat ze veel tunnelt op Chaos is waar maar Chaos was toevallig ook vaak slecht de afgelopen potjes.

Ik vind Chaos niet meer of minder verdacht op basis hiervan.

Falsifica's speelstijl is " op speldag 2 de knuppel in het hoenderhok gooien" en dat lijkt aardig gelukt te zijn.

Wat me wel opvalt, BloodWolf, is hoe jij zojuist Fals heel hard aanvalt en hem als wolf verdenkt, maar op yasu stemt met een redenatie die ik niet kan volgen XD

Williambz

Citaat van: Falsifica op 18 maart 2024, 11:54:38
Dus afgaande op deze lunch geeft ik alleen chaos een klein plusje en niemand een minnetje.
Bullshit. Niemand een minnetje, maar wel in 2 regels de nadruk op mij gooien.  ??? En jij had dus genoeg contact om juist Lynn te lunchen, goed om te weten.

Goed lezen. Niemand een minnetje afgaande op de lunch. Ik geef jou wel een minnetje door je post ja. En hoe maak je eruit op dat ik genoeg contact had om lynn te lunchen? Dit gesprek met chaos was na de nacht hè.