Nieuws:

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Hoofdmenu

[Discussie] Maar ik zag hem net sterven!

Gestart door adriaan, 15 maart 2024, 13:04:53

Vorige topic - Volgende topic

yasu

Als jij je aangesproken voelt als Wilders haha. Ik heb de mening zelfverzekerd en arrogant denk ik wel over de gemiddelde partijleider :') niet puur Wilders. Maar laat ik niet dit dt een debat laten worden over onze Nederlandse politiek. Dat gaat wat ver 😂.

Ik ben sws altijd wel wat meer fan van een bm die ik een beetje kan lezen indien dat nodig is. Niet iemand waarvan je pas weet aan welke kant ze staan als ze dood zijn.

Falsifica

Naja, nu ik hoor dat Yasu liever een onzelfverzekerde Bm wil, weet ik het niet meer zeker.
"You can always trust a dishonest man, to be dishonest. It is the honest man you should not trust, for you never know when he would be dishonest."
- Captain Jack Sparrow

CarnageRazor

Citaat van: CarnageRazor op 15 maart 2024, 21:35:51
Ik ben deze politieke spelletjes beu, hang mij maar gewoon op.

*Whistle whistle*

Citaat van: Uncle Ben"With great power, comes great responsibility"

Citaat van: Plato"He who does not desire power is fit to hold it"

Citaat van: Anakin SkywalkerI don't like sand. It's coarse, and rough and irritating. And it gets under your fingernails.

Once is by chance,
Twice is a coïncidence,
Three is a pattern.

Chaosimsystem_

Citaat van: Simile op 15 maart 2024, 21:50:25
Citaat van: Chaosimsystem_ op 15 maart 2024, 21:27:24
Als we zo spelen. Ik ben nog nooit verkozen als burgemeester XD

What happened in 710 voor de herstart stays in 710 voor de herstart?

Chaos jokkebrokt al voor de BM verkiezing, moet je nagaan wat voor BM dat wordt.

Deze opmerkzaamheid zou mij het BM schap moeten opleveren. Vind ik.

Haal je oude koeien uit de sloot een burgemeester met een wrok is ook geen goede burgemeester :P

Thelight288

Rich

Wat een aasgieren voor bm, een dergelijke rol lijkt me niet geschikt voor zo'n verantwoordelijke functie. Zondag eens kijken wie mij geschikt lijkt.

Shaddow

Lieve mensen, het is tijd.

Het is tijd voor een nieuwe wind. Tijd voor een nieuwe BM.

Het is tijd voor een nieuwe BMarc.

Als Burgemeester zal ik iedereen voorzien van chocolade (en als je geen chocolade mag of lust een andere snack naar keuze).

Weerwolven zijn namelijk allergisch voor chocoalde - en de meest humane manier om weerwolven te doden, is door ze chocolade te voeren. Burgers die géén chocolade lusten (zijn raar, maar love you besties <3) kunnen gelukkig ook op andere manieren bewijzen geen wolf te zijn - bijvoorbeeld door het hanteren van een zilveren bellenblaas*

Verder zal onze militia voorzien worden van bellenblaaszwaarden, met in het sop zilverdeeltjes*. Zo kunnen normale mensen vrolijk worden van bellenblaas, maar zullen wolven sterven.

Letsgo!

(verder zal ik goed mijn best doen om analyses te plaatsen en overzicht te houden (je denkt, dat kan deze guy niet, en je hebt er gelijk in! Maar omdat ik nooit overzicht kan houden, ben ik stiekem best wel goed in overzicht creëren soms. Want ik heb ook overzicht nodig).

* Ik heb dit niet en denk niet dat ik dit kan fixen maar laten we gewoon even doen alsof ik dat in het spel wel heb ja thanks.

Williambz

Ik solliciteer ook als BM. Eventueel schuif ik wat geld bij. Niet teveel want ik ben nog student. Danku.

Wel mooie handtekening @Shaddow  :o

Castiel.

Zin in dit spel! Echt een gaaf concept!

Ik stel me uiteraard weer beschikbaar als BM! Give me some votes :)
Your value does not decrease based on someones inability to see your worth.

123berber

Ik ga voor Niels/Yasu als BM.

Ik hoef zelf niet echt burgemeester te worden.

WCeend!! Zomerspelen 2014

Simile

Ik ben simpelweg gevallen voor het betoog van Shaddow.

Dragonfly

Ik ga voor het licht. Ik denk dat hij een goede bm kan zijn en de juiste keuzes kan maken. :)

Lynn

Lynn

Citaat van: CarnageRazor op 15 maart 2024, 22:12:39

*Whistle whistle*

Citaat van: Anakin SkywalkerI don't like sand. It's coarse, and rough and irritating. And it gets under your fingernails.

Door deze post te maken, maak je duidelijk dat je juist wel die power wil hebben.  ::) :P

CarnageRazor

Citaat van: Lynn op 16 maart 2024, 11:22:28
Citaat van: CarnageRazor op 15 maart 2024, 22:12:39

*Whistle whistle*

Door deze post te maken, maak je duidelijk dat je juist wel die power wil hebben.  ::) :P

Sssttt verpest het nou niet.  XD

Random.org zei dat ik voor Elias moest gaan. Maar het aantal werk dat Shaddow erin stak moet nu even voorrang krijgen.

Once is by chance,
Twice is a coïncidence,
Three is a pattern.