Nieuws:

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Hoofdmenu

Welkom - Oneven of even, wie maakt het nu uit, eten zullen we

Gestart door yasu, 10 november 2023, 20:18:04

Vorige topic - Volgende topic

yasu

Jullie zitten hier gezamelijk op het ONEVEN wolvenboard, bespreek hier lekker jullie volgende hapje.

Op dit board aanwezig zijn:
123berber
Rampposi
redeast
thelight288
Wannas
Williambz

thelight288

Williambz

Wannas

Ahhh wat een ontzettend leuke club slechtjes. Voelde me zeer vereerd dat ik slecht ben tot ik erachter kwam dat ik nog een pm met een rol had gekregen haha!

redeast

123berber

WCeend!! Zomerspelen 2014

Rampposi

Rampposi

Heeft iemand al een voorstel voor wie de 1e lunch gaat worden?

thelight288

Ik zou oprecht best graag bm zijn. Denk dat wel voordelig kan zijn voor ons. Eerste lunch ja sociaal zijn er niet veel opties

thelight288

Wannas

Voor mij voorkeur; Kay of Simile op de lunch? Nog niet veel contacten gehad maar deze prima wat mij betreft?

redeast

Citaat van: thelight288 op 12 november 2023, 14:05:30
Ik zou oprecht best graag bm zijn. Denk dat wel voordelig kan zijn voor ons. Eerste lunch ja sociaal zijn er niet veel opties
Waterwork?

Wannas

thelight288

Ja waterwork is een optie hij zei ook al wel terecht bang te zijn lunch te zijn, maarja wel ook kans dat die mogelijk beschermd wordt. Dus iets minder sociale zou ik ook niet vies van zijn.

123berber

Ik heb geen voorkeur hoor! Zou het misschien wel leuker vinden om een oudgediende nu nog even in het spel te laten en dan nu een van de meet gebruikelijke spelers te pakken. Misschien tussen die mensen de randomizer laten beslissen?

WCeend!! Zomerspelen 2014