Nieuws:

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Hoofdmenu

Welkom - Oneven of even, wie maakt het nu uit, eten zullen we

Gestart door yasu, 10 november 2023, 20:18:04

Vorige topic - Volgende topic

thelight288

hoi medewolven, er zullen een aantal mogelijk slecht in beide spellen zijn. maar aangezien ik goed ben in even kant. Ik persoonlijk zou nu wel iemand willen opeten die ik denk dat waarschijnlijk slecht is daar. om winstkansen te vergroten. Ben benieuwd wat jullie daarvan vinden. en of er nadelen zijn die ik misschien mis

Wannas

Citaat van: thelight288 op 15 november 2023, 23:29:35
hoi medewolven, er zullen een aantal mogelijk slecht in beide spellen zijn. maar aangezien ik goed ben in even kant. Ik persoonlijk zou nu wel iemand willen opeten die ik denk dat waarschijnlijk slecht is daar. om winstkansen te vergroten. Ben benieuwd wat jullie daarvan vinden. en of er nadelen zijn die ik misschien mis

Geen probleem. Aan wie zat je te denken?

Williambz

Ik vind het ook wel opvallen dat veel mensen denken aan 4 of 5 wolven, maar dat we hier met 6 onboardjes zijn (of zijn er ook onboard hulpjes hier? Iemand?) Ik denk dus dat we wel te maken hebben met slecht slecht wolven. Misschien ook handig om niet 1 iemand de lunch te laten bepalen en een soort stemming houden ofzo. Of als 1 iemand een naam opgooit wel even wachten tot de rest ee mee eens is. 

Ik ben het wel eens met de post van thelight dat we een even wolf kunnen proberen te lunchen. Ik denk dat we de perry stemmers dan eevn links kunnen laten liggen en bijvoorbeeld voor adriaan of een stillere kunnen gaan. Adriaan lijkt me duidelijk waarom ik hem noem, want ik vind zijn wissel op het einde naar wazige wel erg opvallend en zoals hij zelf aangaf een redpoging voor perry.

redeast

Hoe het nu lijkt is dat de andere wolven iemand hebben geluncht op inactiviteit. Als dat de gedachte is dan zou het kunnen zijn dat er inactieve wolven zijn waardoor ze met afstrepen uitgekomen zijn bij Shaddow. Hierbij zou ik dan denken aan een RoodHapje of een Domien, dus zo iemand is voor mij ook nog steeds een optie. Verder ben ik het eens met TheLight en Wiliam.

Williambz

Hallo medewolfjes. Even een mededeling: ik ben conversiewolf en zat te denken om robin vannacht te converteren. Ik denk zelf dat hij goed/goed is, aangezien hij aan de even kant al sowieso vertrouwd wordt denk ik. Als iemand bezwaar heeft: geef nog even snel een gil.

En voor de lunch al ideeën? Ik zou Adriaan misschien toch nog even links laten liggen. Misschien dat mensen hem nog gaan verdenken. Ik kan mij ook wel vinden in de namen die redeast opgooit, zoals roodhapje en domien.

thelight288

domien is wss niet slecht even. ik heb niet veel info, maar voor zover ik nu weet zou hij mogelijk van lunch gered zijn vorige dag en was shaddow dus geen lunch. ik ben opzich wel voor robin converteren.. ik ben schaapswolf en heb me als burger vermomd. nu heeft robin of iemand die hij kent voor oneven kant burgers opgevraagd. dus dan kan hij mij indekken later als het nodig is. heb ook zeker het idee dat hij voor goed speelt aan even kant. ook aan de even kant zou een wb burgers op hebben gevraagd, maar de aantallen weet ik nog niet. dit is alles wat ik daar weet. sommige hier kunnen ook slecht/slecht zijn dus ga sws nog wat voorzichtig zijn. roodhapje of semi zou goed kunnen wel als we een slechtje proberen te lunchen

redeast

Semi sjamaan vind ik ook prima. Robin converteren is voor mij alright

Williambz

Semi en Roodhapje staan wel tegenover elkaar in DT, dus denk dat 1 van de 2 goed wolf kan zijn, maar denk niet dat ze allebei wolf zijn. Ik zou zelf denk ik Roodhapje kiezen. Die leek namelijk Semi zijn wolvenstijl te herkennen, dus misschien dat we dan nog daarop kunnen sturen.

Rampposi

Ik zit nog nie zo lekker in het spel, dus als er een argumentatie is om iemand te lunchen ben ik al voor. Als het geen redenatie heeft, dan niet.

thelight288

carnage is trouwens raddraaier vgm oneven dagen dus nu. willen we hem bij slecht krijgen. of is dat te risky

123berber

Als iemand dat op durft te pakken dan ja haha, maar ik zou het risico niet willen/durven nemen nu eigenlijk.

WCeend!! Zomerspelen 2014

123berber

Roodhapje lunchen lijkt me prima overigens. Zal hem er vast op zetten.

WCeend!! Zomerspelen 2014

Robin89

Oke leuk dit XD Ik ben vannacht dus eerst gewisseld en daarna geconverteerd. Er is dus ergens een voormalig wisselaar die nu gaat verwachten dat ik lekker door ga wisselen :-X

Williambz

Citaat van: Robin89 op 17 november 2023, 21:15:57
Oke leuk dit XD Ik ben vannacht dus eerst gewisseld en daarna geconverteerd. Er is dus ergens een voormalig wisselaar die nu gaat verwachten dat ik lekker door ga wisselen :-X

Jaaa welkomm

thelight288

nouja gewoon zeggen dat je met een van ons wisseld. wisselen gaat tergend langzaam
in deze variant