Welkom - Oneven of even, wie maakt het nu uit, eten zullen we

Gestart door yasu, 10 november 2023, 20:18:04

Vorige topic - Volgende topic

redeast

Wannas

thelight288

Waterwork claimt wel dat een van zn rollen weerhamster is. Hij is lekker vroeg met claims en hoe hij verwoord denk ik op dit moment

Rampposi

I mean, het liefst heb ik niet iemand op de lunch die niet regelmatig speelt. Ik zou dus persoonlijk waterwork of een andere regelmatige speler lunchen.

thelight288

Waterwork zou ik niet doen vanwege bovengenoemde redenen al kan t een Bluf zijn. Weet je wat ik wel heb, iedereen kijkt uit naar jubileumspel. Dus om iemand "af te straffen" omdat die wel vaker speelt vind ik ook niet 100% fair. Dus oke ja echt spelers die lang geleden hebben miss niet, maar mensen zoals fannie, wazige kip, Adriaan of Domien oid die niet super vaak spelen vind ik niet perse moet vrijspreken.  Of zelfs lan, semi sjamaan. Etc. Eerste lunch zijn is voor niemand leuk. Maar spel werkt wel zo

redeast

Mijn idee was voornamelijk "sociaal" lunchen, maar ja een groot deel van de mogelijkheden zitten hier.

thelight288

ja dat helpt niet inderdaad haha. van mij mag waterwork best op lunch, maar ik denk niet dat hij bluft en dat zou zonde zijn, mijn punt was vooral iedereen wilt graag juileum spel spelen, dus misschien moeten we toch een alternatief vinden dat net iets minder sociaal is, maar niet heel gemeen

Wannas

Ik krijg door de discussie toch wel een beetje het gevoel dat hier 1 of meerdere 2 keer slecht kunnen zijn... Wat helemaal niet erg is... Maar dat houdt wel de boel een beetje op. Welke namen gooien we in de randomizer? Geef maar door? Dan gooi ik ze er wel in. Er zullen vast meer mensen zijn die weerhamster bluffen tijdens spellen toch?

Williambz

Citaat van: thelight288 op 13 november 2023, 01:21:41
ja dat helpt niet inderdaad haha. van mij mag waterwork best op lunch, maar ik denk niet dat hij bluft en dat zou zonde zijn, mijn punt was vooral iedereen wilt graag juileum spel spelen, dus misschien moeten we toch een alternatief vinden dat net iets minder sociaal is, maar niet heel gemeen

Maar een andere speler zou toch net zo graag dit spel spelen als waterwork? Ik krijg nu het idee dat je waterwork probeert te beschermen wat mij niet echt lekker zit.

Williambz

Kijkend na afgelopen spel vind ik een lunch op Carnage, Lynn of Robin ook prima. Mijn voorkeur heeft dan lynn of robin, aangezien carnage nog vrij nieuw is hier.

thelight288

Citaat van: Williambz op 13 november 2023, 10:29:11
Citaat van: thelight288 op 13 november 2023, 01:21:41

Maar een andere speler zou toch net zo graag dit spel spelen als waterwork? Ik krijg nu het idee dat je waterwork probeert te beschermen wat mij niet echt lekker zit.

Hij claimt fucking weerhamster bij mij. Je mag hem best op lunch gooien maar als die niet doorgaat niet janken xD

Wannas

Hi,
Lynn prima, maar geeft aan neutraal te zijn in beide kampen. Dat kan je natuurlijk heel mooi claimen als je een goedje bent en niet gedood wil worden. Wat mij betreft Lynne dus prima.

redeast

Neutraal maakt ook onbetrouwbaar to be fair. Lynn is prima voor mij, de andere alternatieven ook.

thelight288

Lynn vind ik ook prima al was die ook snel dood vorig spel. Als jullie t echt niet vertrouwen waterwork ook. verder heb ik niet echt claims nog gehad die ik er uit wil hebben

123berber

Ik heb de lunch vast gepost. Het zou zonde zijn namelijk als we niks lunchen.

WCeend!! Zomerspelen 2014