[Dodencafé] 700 spellen, en weer lukt het niet

Gestart door Mexicanobroeder, 9 november 2023, 19:49:41

Vorige topic - Volgende topic

Mexicanobroeder

yasu

Lynn

wtf wie luncht er nu iemand die 2x neutraal claimt! ik had gewoon slecht gekozen he jongens als ik contact had gehad

yasu

Vind het persoonlijk ook een beetje een rare keus.

Mexicanobroeder

Er is al een spelletje gespeeld, maar dat is een beetje mislukt. Het ging ongeveer zo:

- Ze wilden eerst WW als sociale lunch pakken, maar die claimde bij een van de wolven meteen Weerhamster. Het zal ook eens niet dat er dag 1 al met rollen wordt gesmeten  ::)
- De even adel bestaat nu uit 2 wolven en één goedje (Robin), dus de wolven wilden eigenlijk dat goedje wegspelen. Daartoe noemde een van hen jouw naam plus Robin, met de verwachting dat iemand wel zou zeggen 'ja maar Lynn is neutraal'
- Vervolgens kwam dat wel maar kwam één iemand met dubbel neutraal is gevaarlijk en om niet te veel op te vallen mbt extra agenda werd uiteindelijk niet Robin maar jij de lunch

Mexicanobroeder

Helaas. Eerste lynch in een groot spel is nooit leuk, en slachtoffer zijn van een welppoging evenmin. @Perry26 en @Shaddow zijn er nu dus ook bij.

Perry26

Mja niks verrassends te zien hier, je maakte me swz al niet wijs dat Falsifica echt dacht dat ik hem naar slecht probeerde te halen.

Shaddow

Ja, zeer spijtig, maar wat doe je eraan. Had ik ook niet bisschopbaar moeten claimen misschien.

Wel lief dat de wolven mij iig niet geluncht hebben :p

Vraag mij af hoe kan het duurt voor mensen erachter komen dat Simile heks is.

Shaddow

98 slechtjes op even ,en dan is er nog een conversie :o

Mexicanobroeder

Ja je moet wat om tegen Adel te vechten. Al hebben nu beide neutralen ook al slecht gekozen, dus dat wordt alsnog niet makkelijk. XD

Ik houd er ook rekening mee dat slechtjes makkelijker in de oneven nachten sterven, dat de welpen natuurlijk niet bekend zijn tot na nacht 6(!), dus voor nu zijn ze daar met 5 op het board. En een conversiewolf kan in dit spel zomaar tussendoor sterven.

yasu

Falsifica wil ons nog even meenemen in zijn denkwijze:

Citeer
Hier wat extra info ook voor dodenboard:
- Shaddow welpen was op goed geluk. Zijn post schreeuwde ik ben goed/goed, en vermoede daarom ook Burger.  (6)
- Ik weet dat mijn welpen gelukt was, want lunch was Domien die gered is door Simile met levensdrankje.
- Ik heb hier zitten twijfelen of ik mijn netwerk welp wel of niet, maar aangezien we 2 rollen spelen, is het gewoon niet handig mij je rol te vertellen voor de even nachten. Oneven is logischer. In dat geval doe ik wat ik hoor te doen voor de even nachten, slecht zijn. En omdat ik vrijwel zeker ben dat Simile heks is, gaat ze dood. Grote kans ook dat ze BM schap dan aan mij geeft, wat voor mij op de oneven nachten gewoon lekker is.
- Perry vermoorden was mijn manier om voorlopig al het vertrouwen te winnen in even nachen, nu word ik vertrouwd ondanks dat ik slecht ben. En zo hoop ik nog de nachten te kunnen uithalen tot ik opgroei.
Aangezien ik dankzij Orakel nu een netwerk heb van Kay, WK en Simile. Hebben alle oude wvw spelers zich nu verenigd achter de schermen. Al ben ik het centrum, want WK weet niet van mij en Simile, maar via Kay. En WK weet niet van Simile, die spreekt via Kay met mij. Volgens mij ben ik niet meer 'rusty', ik ben weer heerlijk aan het genieten. Maar als we geen dubbele rollen hadden, had ik het eigenlijk nog leuker gevonden.

Shaddow

Ah thanks Falsifica <3

Maar hij kan nacht 4 niet welpen toch?

yasu

yasu

Inuzuki

Okay ik ben dus blijkbaar letterlijk zonder reden door medeslechtjes (Fannie en WW) opgeofferd?  :-X Die hebben als ze straks dood zijn wel iets te verklaren want dit vind ik niet leuk. Ik hoor graag van jullie als jullie dood zijn >:(