[Dodencafé] 700 spellen, en weer lukt het niet

Gestart door Mexicanobroeder, 9 november 2023, 19:49:41

Vorige topic - Volgende topic

Williambz

Alleen denkt de adel (thelight, robin, berrie) dat er een wolf moet zitten tussen kay, wazige en similie. Eventueel nog tussen semi en rampposi, maar dit zijn allemaal geen even wolven.

Snap niet hoe falsifica met wazige in een even netwerkje zit

Nephtysis

Citaat van: Williambz op 22 november 2023, 12:59:11
Als de even goedjes nou Fannie of Waterwork lynchen winnen ze al, maar dan moet het wel vandaag voordat Falisica opgroeit als welp.

Volgens mij groeit Falsifica sowieso op deze nacht als hij niet zelf gelynched wordt (wat ik niet direct verwacht op dit punt van het spel):

Citaat van: uitleg spelboardOm ervoor te zorgen dat een kant van het spel niet gigantisch de andere kant van het spel kan beinvloeden zullen in dit geval hulpjes pas sterven aan het begin van de speldag waarin zij hulpjes zijn.

It does not matter who is right, only who is left. ~ Anonymous

Williambz

Ohh ik was die regel inderdaad vergeten en dacht dat Falsifics gewoon mee zou sterven. Maar dat is dan niet zo idd

Mexicanobroeder

Ja dat was niet helemaal zo bedoeld, een beetje brak opgeschreven. Maar we doen het er nu maar mee. Dat nu aanpassen zal vraagtekens opleveren. XD

Nephtysis

Ik vind t wel grappig dat ze denken op oneven nog 1 wolf te gaan hebben, terwijl er nog 4 inzitten (berber, ramposi, thelight en robin).
Overigens zie ik op even als ik goed kijk nog 5 slechtjes, waarvan 1 s/s koppel en 2 slechte neutralen, dus die zou relatief veel sneller klaar kunnen zijn.

yasu

Denk dat daar het issue is dat het ss koppel geen idee heeft dat ze twee slechte neutraaltjes aan hun kant hebben staan en nog een welp gaat opgroeien.. zij denken dat ze nog met zijn tweeën zijn en redelijk kansloos zijn.

Nephtysis

Ik krijg via Simile en Falsifica een redelijk deel van achter de schermen mee en voor zover ik weet is er op de achtergrond geen enkele vorm van contact opgenomen richting neutraaltjes vanuit slecht. Simile wil ook graag contact en had gehoopt dat het wolvenboard haar heksen claim konden matchen met een dode domien (die ze eerder had gered) en zo haar zouden contacten, maar dat viel dus tegen.

Ben benieuwd of Fals dat gaat zien als hij na deze nacht op t wolvenboard komt.

Verder zijn op oneven dacht ik thelight en robin deel van wat gezien wordt als 'bewezen goed', berber krijgen ze mss nog wel te pakken, robin als het orakel lang genoeg blijft leven, maar thelight moeten ze puur op gedrag gaan vinden.

maar ik hoor zowel fannie als waterwork niet mega vaak genoemd worden op dt, dus ik weet ook niet in hoeverre die hoog op de radar staan bij spelers.

adriaan

Grafdelver claimen is nu geen heel handige actie geloof ik

Williambz

Het ziet eruit dat het een winst voor oneven goed gaat worden  :-[

Nephtysis

Vers van de pers:
Citaat van: SimileEn Fals heeft zich bij mij gemeld als opgegroeide welp en ik bij hem als slechte heks op even dus lang verhaal kort we zijn onze opties aan het herverkennen 🤣

Dus heks heeft contact met wolvenboard.

Williambz

Ja alleen gaat adel niet zo lekker nu Simile daar bij zit haha

Mexicanobroeder

Ja, dit is klaar. Het was nog best spannend omdat even maar 1 dode van einde tijdperk was eigenlijk. Maar Simile kan nu ook gewoon opgooien dat Berber sowieso slecht is en dan is het wel klaar. Het blok slechtjes is nu ook te groot op even.

Ze waren uiteraard gefrustreerd dat alle even slechtjes zo op oneven focusten.. Tsja  XD

Robin89

Citaat van: Williambz op 19 november 2023, 22:02:39
Hé shit, het leek net zo lekker te gaan. Al gaat de andere kant ook wel goed zo te zien. Hoop niet dat Robin waterwork de 'helderziende' teveel gaat vertrouwen.

Nou, wel dus XD En daardoor ook niet aan Fannie getwijfeld, want die was als "goed" gezien. Mooi stom!

Maar wat een werk dit spel, met zoveel mensen en zoveel rollen en dan ook nog twee varianten door elkaar... petje af voor Mex en Yasu! Sorry dat ik achter de schermen zo gefrustreerd overkwam steeds. Dit spel was heftig en door die 2 varianten door elkaar raakte ik vaak zwaar gefrustreerd, vooral omdat ik zo graag als goedje wilde winnen aan de even kant XD en we hebben gezien hoe dat is afgelopen...

Nephtysis

Zo te zien is dit heel jammer voor het ss-gg koppel dat ze voor de laatste lynch nog het onderspit delven?

yasu

Welkom @123berber en @Lan voor jullie is ook helaas het spel voorbij.