[Dodencafé] 700 spellen, en weer lukt het niet

Gestart door Mexicanobroeder, 9 november 2023, 19:49:41

Vorige topic - Volgende topic

Shaddow

yasu

Ze waren eerst gggs koppel samen, en ww blijkt HZ geclaimd te hebben bij robin.. en die moest jou bekijken denk ik (dat kreeg ik niet mee) en die is dus wel geconverteerd nu tot ss koppel, maar moest denk ik wat goodwill kweken? (is mijn theorie)

Inuzuki

Ja maar t 'visioen' was dan toch pas nadat hij al slecht was? Dan bedenk je toch dat je iemand anders hebt gezien of zeg je dat ik goed ben? :')
Vertrouwen winnen door zo je medeslechtjes ervoor te gooien is wel gek toch ::)

yasu

Ik heb helaas niet meegekregen op de achtergrond hoe het nu echt heeft gezeten, alleen dat Robin waterwork als bron heeft benoemd bij anderen nu. Dus ik denk dat dat het is, maar Mex en ik zaten ook al met elkaar van "weet jij waar dit verhaal vandaan komt?"

Shaddow

@Mexicanobroeder is Thelight288 of Lan nu geraddraaid want er lijkt iets fout te zijn gegaan? :')

Mexicanobroeder

Citaat van: Shaddow op 19 november 2023, 21:32:18
@Mexicanobroeder is Thelight288 of Lan nu geraddraaid want er lijkt iets fout te zijn gegaan? :')

Thelight288 stond gehuidenwisseld met Lan, dus Thelight288 zat in de actie. Zal m effe verduidelijken in de verwerking

redeast

Citaat van: Lynn op 13 november 2023, 21:52:55
wtf wie luncht er nu iemand die 2x neutraal claimt! ik had gewoon slecht gekozen he jongens als ik contact had gehad
Ja, dat was ook wel mijn probleem, want ik had direct al geen zin om voor slecht te spelen, dus een neutrale in de even nacht is een betere lunch dan iemand die goed was in de even nacht. Pakte alleen niet zo best uit.

Shaddow

Citaat van: Mexicanobroeder op 19 november 2023, 21:35:41
Citaat van: Shaddow op 19 november 2023, 21:32:18

Thelight288 stond gehuidenwisseld met Lan, dus Thelight288 zat in de actie. Zal m effe verduidelijken in de verwerking

Ooh dacht met WK, had het attendum niet gelezen.

Williambz

Hé shit, het leek net zo lekker te gaan. Al gaat de andere kant ook wel goed zo te zien. Hoop niet dat Robin waterwork de 'helderziende' teveel gaat vertrouwen.

yasu

Weer wat insight van Falsifica

Citeerik speel met Robin nu open kaart als het gaat om oneven nachten.
Dus we hebben ongeveer 90% zekerheid nu van meer dan de helft van de spelers op oneven nachten.
Dus we zijn ook gecoordineerd onze acties aan het doen nu.

Het is nu voor mij toch redelijk link spelen, als ze de laatste even wolf pakken, ga ik. En verder loopt er naar vermoeden enkel een gehackte apostaat op ww board er nog bij.
Nu we al zo ver zijn, wil ik allereerst proberen te winnen met Orakel en netwerk. Maar zodra er doden vallen binnen mijn netwerk, veranderd die gedachte. (6)

Ik weet niet waar die gedachte vandaan komt dat er aan beide kanten nog maar een wolf zou zijn xD

Williambz

yasu

yasu

Nephtysis

Hoi, ik kijk lekker achter de schermen mee hier.

Ziet eruit als een leuke set rolverdelingen met deze variant :D

It does not matter who is right, only who is left. ~ Anonymous

Williambz

Als de even goedjes nou Fannie of Waterwork lynchen winnen ze al, maar dan moet het wel vandaag voordat Falisica opgroeit als welp.