Discussietopic - Wie verpest de voorpret?

Gestart door redeast, 4 november 2023, 12:24:47

Vorige topic - Volgende topic

yasu

Mij is vertelt dat een keer de actie mislukt zou zijn en een keer een actie is gezien. En thelight was eigenlijk nog redelijk van mening dat de stalker naast bb het meeste kans leek te hebben op slecht zijn.. zodoende wil ik even checken hoe erg het allemaal zou moeten kloppen. Ook vooral omdat eigenlijk de rest goed op me overkomt..

Rampposi

Ik ben vandaag naar de dierentuin met mn ouders, ik ben eind vd middag weer echt bereikbaar. Ik hoop dat er wel wat meer geluid komt uit het netwerk want op dit moment heb ik het gevoel dat yasu en ik alle discussie doen deze dag, terwijl het best een cruciale dag kan zijn.

123berber

De stalker is vrij, omdat stel de stalker ketter (waar we nog naar opzoek zijn) was hij dan naast een mislukte lunch geen enige aanwijzing zou hebben tot het buiten zijn van een yeti. Echter in nacht 2 is dit gebeurd en was de lunch (op Robin) gelukt.

WCeend!! Zomerspelen 2014

123berber

Voor mij gaat het op dit moment tussen Carnage, Yasu en Rampposi. Maar al met al heeft Rampposi daar gewoon het meest tegen zich spreken. (zie mijn post begin deze speldag)

WCeend!! Zomerspelen 2014

yasu

Ik heb nog even alles doorgelezen, alle PM's erbij gepakt en alle acties naast elkaar gelegd.. en dan pleit ik wat spelers vrij op basis van acties en hoe ze elkaar lijken te kunnen bewijzen door deze acties. daar zit op een aantal vlakken een te groot risico gehalte in dat ik dat wel durf te geloven.

Als ik dat doe blijven mijzelf, rampposi en carnage over. Hierbij weet ik zelf natuurlijk goed te zijn. Carnage was door thelight wel volledig op groen gezet, en kan de volgende speldag nog wel gecontroleerd worden indien nodig. Bij Rampposi heb ik de meeste vraagtekens dan op dit moment:
1) Lynn had jou bekeken en durfde nog steeds op volle kracht op thelight te duiken, waarbij ik meerdere malen genoemd heb dat ik dat totaal niet logisch vind om als Sjamaan te doen tenzij je contact hebt. Ben jij het contact geweest, zeer goed mogelijk.
2) Je riep te hopen dat ze geen contact had, want dan zou je sws lunch worden, je claim past daar echter niet bij, dat gaf je in pm wel toe, maar voelde wel als een red flag.
3) Aan het begin van deze speldag begin je toch ineens waterwork te wantrouwen, wat ik een beetje vond voelen als "toch nog maar een net uitgooien voor het geval dat het toch goed gaat".

Huidig zal ik dan ook op jou stemmen, ik denk dat jullie aan het begin van het spel risico hebben genomen door op thelight te duiken en dat dit (helaas) terug in het gezicht is gekomen. Dat je je vandaag op wilde offeren klinkt als 1) ik geef het op als slecht of 2) misschien denken ze hierdoor dan toch niet meer aan mij.
Mocht je wel goed zijn, dan neig ik als tweede naar Carnage door de claims.

Rampposi

Citaat van: yasu op 12 november 2023, 16:52:48
Ik heb nog even alles doorgelezen, alle PM's erbij gepakt en alle acties naast elkaar gelegd.. en dan pleit ik wat spelers vrij op basis van acties en hoe ze elkaar lijken te kunnen bewijzen door deze acties. daar zit op een aantal vlakken een te groot risico gehalte in dat ik dat wel durf te geloven.

Als ik dat doe blijven mijzelf, rampposi en carnage over. Hierbij weet ik zelf natuurlijk goed te zijn. Carnage was door thelight wel volledig op groen gezet, en kan de volgende speldag nog wel gecontroleerd worden indien nodig. Bij Rampposi heb ik de meeste vraagtekens dan op dit moment:
1) Lynn had jou bekeken en durfde nog steeds op volle kracht op thelight te duiken, waarbij ik meerdere malen genoemd heb dat ik dat totaal niet logisch vind om als Sjamaan te doen tenzij je contact hebt. Ben jij het contact geweest, zeer goed mogelijk.
2) Je riep te hopen dat ze geen contact had, want dan zou je sws lunch worden, je claim past daar echter niet bij, dat gaf je in pm wel toe, maar voelde wel als een red flag.
3) Aan het begin van deze speldag begin je toch ineens waterwork te wantrouwen, wat ik een beetje vond voelen als "toch nog maar een net uitgooien voor het geval dat het toch goed gaat".

Huidig zal ik dan ook op jou stemmen, ik denk dat jullie aan het begin van het spel risico hebben genomen door op thelight te duiken en dat dit (helaas) terug in het gezicht is gekomen. Dat je je vandaag op wilde offeren klinkt als 1) ik geef het op als slecht of 2) misschien denken ze hierdoor dan toch niet meer aan mij.
Mocht je wel goed zijn, dan neig ik als tweede naar Carnage door de claims.
Punt 2 neem je wel snel door de bocht. Ik had dat expres gezegd zodat de slechtjes dachten dat ik belangrijk was, voor het geval ze niet in contact stonden. Dan zouden ze dus een lunch verspillen op een simpele burger.
Punt 3: Jij had hetzelfde, en dat was niet aan het begin van deze speldag. Dat was vandaag om een uur of 10?. Dat noem ik niet begin van deze speldag. Ik heb daar ook al gezegd dat ik dat zou denken omdat iedereen op goed lijkt gezet te zijn behalve ik, en ik weet dat ik burger ben.

Punt 1: Nee ik was en ben niet het contact omdat ik niet slecht ben. Ik heb een speldag geleden ook al tegen je gezegd dat ik in de push op TL best stellig was tegenover lynn, vandaar dat lynn met mij mee ging. (De reden waarom daar ook een korte tijdsperiode aan vast zat)

Rampposi

Kijk, mij mag je lynchen geen punt, zien jullie allemaal dat ik burger ben. Maar het punt waar ik nu over struikel is dat dingen net ietwat verkeerd geinterpreteerd worden of te snel over wordt geconcludeerd waardoor mensen mij willen lynchen. Dat is een beetje het dingetje waar ik lichtelijk geirriteerd over raak.

yasu

Zoals ik zei, voor mij lijkt het tussen jou en carnage te gaan waar ik nu gewoon net iets meer red flags zie bij jou dan bij carnage. Jij hebt wel voor je spreken dat je in prive iig dezelfde verdachten leek te hebben als ik (na het uit de tunnel komen) namelijk bert-boefjes, 123berber en carnage. En dat zorgt er wel voor dat ik blijf twijfelen. Het is misschien ook dat je de enige burger lijkt te zijn in dit spel en dat ik het opzich ook geen gekke gedachte vind van redeast om er eens geen Burgers in te gooien.

Waterwork

Na alles op een rijtje te hebben gezet. Moet rampi wel de laatste zijn. Er zijn nu 2 lunchstoppende rollen. En een controle rol. Dat komt allemaal overheen en al die puzzelstukjes vallen op hun plek. Dan heb ik nog 3 claims en kijken naar de rolverdeling vindt ik Ramp het minst plausibel. Dus mijn stem gaat ook naar ramp