Discussietopic - Wie verpest de voorpret?

Gestart door redeast, 4 november 2023, 12:24:47

Vorige topic - Volgende topic

thelight288

Maar als je Zo overtuigd bent dan ik ketter ben, waarom zou Lynn dan op mij stemmen. Lynn had blijkbaar geen twijfels dat ik ketter kon zijn. Lijkt erop dat zij meer was. Ik weet dat ik nog niet bewezen ben, maar als hulpje en offboard gaat Lynn toch  niet mogelijk een wolf op Lynch proberen te duwen. En ik snap dat het verder niet zoveel zegt, maar mijn wissel redde jou nog van de Lynch dan is gelijk zonder enige nieuwe inzage in de situatie blind op me blijven tunnelen echt frustrerend

thelight288

Verder blijft het ook wel stil zeg. Denk nog wel dat Berrie, Bert boefjes of nog heel miss rampposi de slechtjes zitten, maar met hoeveel stemmen ramp kreeg lijkt t me ook niet helemaal logisch

thelight288

Ik vond Berts opmerking over welp iid wel iets wat slechtje zou doen. Zeker om miss hien verdere rolbespreking af te houden oid. Ook zijn stem op Yasu vond ik vreemd. Beetje sfzeidig houden van alles wat gaande is. Geen doorslaggevende stem willen plaatsen. Mijn lijstje is vrij weinig veranderd. Dus berrie en Bert staan nog steeds bovenaan

bert-boefjes

Citaat van: thelight288 op  9 november 2023, 17:05:08
Ik vond Berts opmerking over welp iid wel iets wat slechtje zou doen. Zeker om miss hien verdere rolbespreking af te houden oid. Ook zijn stem op Yasu vond ik vreemd. Beetje sfzeidig houden van alles wat gaande is. Geen doorslaggevende stem willen plaatsen. Mijn lijstje is vrij weinig veranderd. Dus berrie en Bert staan nog steeds bovenaan

Tsja, als ik wel iets zeg wordt alles verkeerd begrepen en ben je ineens verdacht. En als je dan in je eentje tegenover zo'n groepje staat wat elkaar allemaal al op groen heeft gezet bij elkaar en ook niet eens de moeite doet om zelf contact te zoeken dan denk ik dat wat ik ook zou zeggen het niet veel zin zou hebben, omdat jullie toch al besloten hebben dat ik dan maar slecht moet zijn.
Dus ja, dat maakt ook niet echt dat ik me heel gemotiveerd voel om echt heel actief de discussie in te gaan.
Winnaar bij de forumawards van sportiefste speler en aardigste wvw'er. En beste outfit!

CarnageRazor

Goed, ik heb vandaag nog wat lopen denken.

We kunnen niet zeker zijn of TL ketter is of niet.
We kunnen wel stellen dat het op z'n minst vreemd is dat Lynn volop de aanval trok richting TL.
Of zij moest weet hebben van een extra wolf?

Is er een koppel, zijn er bloedbroeders?

Als er een priester is, je weet waarschijnlijk op deze moment wel dat als je je water zou gebruiken richting wie je het zou gooien. Maar je twijfelt misschien nog. Al denk ik dat de timing nu redelijk cruciaal wordt aangezien we nog met een mogelijke welp kunnen zitten.

Anderzijds wat ik verdacht vind bij Rampposi is dat hij en Lynn de discussie samen aan scherpen,
En je zou kunnen stellen dat die piste veel te obvious is. Anderzijds was er op die moment nog geen beweging richting Lynn. Ze stemmen ook samen als eersten op TL met daar 20 minuutjes tussen
Mogelijk ergens een pm gelezen en actie ondernomen?

Verder spelers die nog heel geheimzinnig doen over hun rol. Terwijl er op deze moment beter even door geschakeld wordt imo.

Zit er nog een beul in? Dan heb je kans om de discussie open te breken.

Once is by chance,
Twice is a coïncidence,
Three is a pattern.

Rampposi

Citaat van: thelight288 op  8 november 2023, 23:55:47
Maar als je Zo overtuigd bent dan ik ketter ben, waarom zou Lynn dan op mij stemmen. Lynn had blijkbaar geen twijfels dat ik ketter kon zijn. Lijkt erop dat zij meer was. Ik weet dat ik nog niet bewezen ben, maar als hulpje en offboard gaat Lynn toch  niet mogelijk een wolf op Lynch proberen te duwen. En ik snap dat het verder niet zoveel zegt, maar mijn wissel redde jou nog van de Lynch dan is gelijk zonder enige nieuwe inzage in de situatie blind op me blijven tunnelen echt frustrerend
Omdat Lynn bij mij in PM aanklopte en zei dat ze mij als goed had gezien, hadden we samen besloten om op jou te gaan omdat we (voornamelijk ik) dachten dat je ketter was, die mening blijf ik nog steeds houden eerlijk gezegd.

----
In de volgende quote reageer ik dikgedrukt op de stukken die onderstreept staan:
Citaat van: CarnageRazor op  9 november 2023, 21:32:56
Goed, ik heb vandaag nog wat lopen denken.

We kunnen niet zeker zijn of TL ketter is of niet.
We kunnen wel stellen dat het op z'n minst vreemd is dat Lynn volop de aanval trok richting TL.
Of zij moest weet hebben van een extra wolf?
Lynn had mij blijkbaar nacht 1 bekeken, gezien ze bij mij aanklopte en vertelde dat ik goed was, en zij claimde dus helderziende bij mij. Ik heb dit al eerder ergens verwoord. Als ze bloedbroeder is met een onboard wolf, had ze als sjamaan zijnde niet eens iets te doen met haar uitkomst.

Is er een koppel, zijn er bloedbroeders?

Als er een priester is, je weet waarschijnlijk op deze moment wel dat als je je water zou gebruiken richting wie je het zou gooien. Maar je twijfelt misschien nog. Al denk ik dat de timing nu redelijk cruciaal wordt aangezien we nog met een mogelijke welp kunnen zitten.
Welp heb ik inmiddels uitgesloten, na de dood van een sjamaan. Ik verwacht persoonlijk op een spel van 10 mensen geen 2 volbloed wolven, want anders zou het bij de dood van de volbloed wolf het spel al voorbij zijn, gezien de welp en de sjamaan dan mee zouden sterven met de laatste wolf.

Anderzijds wat ik verdacht vind bij Rampposi is dat hij en Lynn de discussie samen aan scherpen,
En je zou kunnen stellen dat die piste veel te obvious is. Anderzijds was er op die moment nog geen beweging richting Lynn. Ze stemmen ook samen als eersten op TL met daar 20 minuutjes tussen
Mogelijk ergens een pm gelezen en actie ondernomen?
Ik heb zeker een PM gelezen, gestuurd door Lynn die mij vertelde in een heel gesprek dat ze mij had gezien als goed en ze helderziende was.

Verder spelers die nog heel geheimzinnig doen over hun rol. Terwijl er op deze moment beter even door geschakeld wordt imo.
Deze opmerking vind ik heel raar met wat je eerder in je post zegt. Je zegt 2 alinea's eerder dat je denkt dat er een welp is, maar wil wel vrolijk mensen subtiel beschuldigen (neem ik aan dat je dat met dit bedoelt?) dat ze geheimzinnig doen over hun rol. Heel erg tegenstrijdig dit.

Zit er nog een beul in? Dan heb je kans om de discussie open te breken.

Daarnaast even een vraag aan jou, Carnage: Zou je kleur willen bekennen in iets wat je zelf vraagt in die post? Deze post is een en al een feitenopsomming en daar komen we niet heel ver mee. Graag hoor ik jouw kijk op deze vragen.

thelight288

Citaat van: bert-boefjes op  9 november 2023, 17:37:07
Citaat van: thelight288 op  9 november 2023, 17:05:08

Tsja, als ik wel iets zeg wordt alles verkeerd begrepen en ben je ineens verdacht. En als je dan in je eentje tegenover zo'n groepje staat wat elkaar allemaal al op groen heeft gezet bij elkaar en ook niet eens de moeite doet om zelf contact te zoeken dan denk ik dat wat ik ook zou zeggen het niet veel zin zou hebben, omdat jullie toch al besloten hebben dat ik dan maar slecht moet zijn.
Dus ja, dat maakt ook niet echt dat ik me heel gemotiveerd voel om echt heel actief de discussie in te gaan.

Sorry maar deze post laat me alleen maar meer denken dat je wolf bent

thelight288

En bij jou @Rampposi praat ik tegen een muur aan. Er zijn meerdere aanwijzingen dat ik priester ben dan ketter. Jou hele theorie is zoo ver gezocht. Dat Lynn op mij ging zou een hulpje toch niet doen bij mogelijk slechtje. Tenzij ze al zeker wist dat ik geen ketter was. Ook zou ik nooit robin hebben geluncht die vertrouwde mij en zn rol wist ik en was al ingezet. Wat ook door Berrie benoemd was en Yasu. En wat als je mij lyncht en ik ga dood als priester wat haal je daar uit helemaal niks

thelight288

Oh en @bert-boefjes als je oprecht goed bent ga je  waarschijnlijk niet zo met de pakken neer zitten. Je hebt nu een stem. Je bent nog geen Lynch, dus dan neem je toch zelf contact op als je echt wilt. Daarom dus dat ik dit heel Wolfs vind. Als je iets verdere toelichting wilt. Mn stem was ook deels om t kijken hoe je reageerde, want Berrie en ramp waren ook nog opties. Waar ramp nog steeds ondanks zn tunnel op mij lager staat op mn verdachte staat vanwege dat hij bijna Lynch werd. Maar je motiveert niet om mn stem aan t passen. Ik weet nu al vrij zeker dat die op jou blijft staan

Mexicanobroeder

Heel jammer dat er gevraagd is naar aantal Ketters en niet naar aantal Priesters, want dat had de hele discussie oninteressant gemaakt. Dan was overduidelijk geweest dat Thelight die Priester moest zijn. Dat had ik ook nog aangegeven, maar blijkbaar had Robin andere overwegingen (of hij heeft al eerder gevraagd)

Ik ben er ondanks dat wel meer van overtuigd dat Thelight288 Priester is. De kans dat Lynn al contact had was aanwezig en zij was duidelijk campagne aan het voeren tegen Thelight. Waterworks goedheid is niet echt af te lezen aan de wateractie, want we weten nu vrijwel zeker dat er 1 wolf die geraakt had kunnen worden en 1 ketter. Pas als de ketter sterft kunnen we meer zeggen over Waterwork, maar ik geef daarom wel prioriteit aan vandaag niet stemmen op Waterwork.

123berber wist zo te zien dat er een Wijze Burger was. Als dit informatie was die direct van Robin zelf kwam acht ik de kans klein dat hij wolf is. In dat geval is Robin namelijk een oninteressante lunch voor slecht, hij heeft een zwakke rol, iets opgevraagd wat lastig bewijsbaar is en dat lijkt me dus simpelweg geen prioriteit voor keuze van lunch. Aangezien er dus een ketter in zit lijkt het mij onwaarschijnlijk dat we te maken hebben met welpen dit spel, die kan ik niet met de al gevonden rollen rijmen, dus dan durf ik wel te zeggen dat Robin 'gewoon' lunch was en 123berber valt voor mij af als potentiele wolf op dit moment.

Dan zijn er voor mij op dit moment twee groepen potentiele slechtjes met een 50/50: Bert-boefjes + Rampposi en Yasu + CarnageRazor, waarbij ik Waterwork ook in die tweede groep erbij zou zetten als het eerste slechtje niet als Ketter sterft: De reden dat hij nu vrijstelling geniet is immers voornamelijk de wateractie. Ik verwacht niet dat Bert en Rampposi samen slecht zijn aangezien ze beide, samen met Lynn, in de aanval zaten en eigenlijk nog steeds zitten op Thelight. Als ik moet kiezen tussen die twee vind ik Ramp oprechter over komen en Bert die eigenlijk wel het idee gaf op Thelight te willen gaan week daar in eerste instantie toch nog vanaf toen er een beetje twee kampen leken te ontstaan. Vandaag komt hij daar dan toch wel weer op terug, dat vind ik dan wel interessant.

Wat wel weer zo is is dat Bert niet zo'n grote kans heeft om slecht te zijn met yasu. Niet zozeer vanwege zijn stem op yasu, maar de stem die yasu eerder op hem zette was wel in een 'wie van de drie' stadium en ik denk dat yasu daar makkelijk weg had kunnen komen met een stem op een ander om bert te redden als ze samen wolf zouden zijn. De mensen die op Rampposi hebben gestemd zijn wel de spelers die ik toch al op groen heb staan, waarbij geen enkele wolf nog een poging gedaan lijkt te hebben om hem te redden.

Al met al neig ik meer naar Bert dan Rampposi en zou ik zeggen dat Carnage of WW dan zijn medewolf moet zijn, afhankelijk van of hij sterft als ketter of als een andere wolvenrol. Anders verwacht ik Rampposi met yasu/Carnage.

Rampposi

Mijn toetsweek zit achter de rug, ik heb de situatie nogmaals bekeken, ik heb er met yasu over gepraat en ik heb de post van mex aandachtig gelezen en oh mijn god wat voel ik mijzelf de domste theezakjesdruif op aarde. Ik kan het denk ik niet beter verwoorden dan dit. Mijn oprechte excuses voor de tunnel @thelight288 dit is gewoon echt slecht van mij, sorry.

Rampposi

Ik sluit me wel aan bij het verhaal over bert, dat het lijkt dat hij al heeft opgegeven. Maar er zijn er meer die stiller zijn geworden sinds dag 2, carnage en berrie bijvoorbeeld. Maar ook waterwork (maar ik neem aan dat hij in het netwerk zit gezien de wateractie). Mijnvolgorde zou vert>berrie>carnage zijn, en dan hoop ik dat we alles al hebben, ander sheeft waterwork het goed gespeeld.

Rampposi

En ja, de 2e post is eigenlijk een verkapte manier om te zeggen dat ik iemand volg in de gedachtegang met name deze lynch door op bert te stemmen, meer omdat ik zelf ook nog even in de war ben omtrent de 180 flip met Thelight, en hij de meeste info heeft volg ik maar

thelight288

Fijn. Kijk ik snap dat er ergens nog een kleine kans is dat ik ketter zou zijn, maar vooral dat je niet eens een discussie leek aan te willen gaan was wel vervelend. Inderdaad waterwork kan idd nog ketter zijn dus het is gevaarlijk hem 100% op groen te zetten, tot een ketter dood is. Of ik weet wie houd ik in het midden, maar voor de stille nacht 1 zou een speler ook nog bewezen kunnen zijn. Dat lijkt me voor de volgende Lynch wel nog mensen kunnen afstrepen

Waterwork

Citaat van: Rampposi op 10 november 2023, 18:28:37
Ik sluit me wel aan bij het verhaal over bert, dat het lijkt dat hij al heeft opgegeven. Maar er zijn er meer die stiller zijn geworden sinds dag 2, carnage en berrie bijvoorbeeld. Maar ook waterwork (maar ik neem aan dat hij in het netwerk zit gezien de wateractie). Mijnvolgorde zou vert>berrie>carnage zijn, en dan hoop ik dat we alles al hebben, ander sheeft waterwork het goed gespeeld.

Ik ben inderdaad wat stiller maar ok ben op vakantie ook. Ik ben meer achter de schermen bezig. Ik ha mee op bert en de redenenen zijn al door anderen gegeven