Best Friends Forever!

Gestart door bert-boefjes, 14 april 2023, 09:17:51

Vorige topic - Volgende topic

Sunny

Ohh nu ja, dan heb jij in ieder geval een soort van ijzeren hein, dat kan heeel fijn zijn. Is Shaddow Orc?
-Feierabend!-

Sunny

Mijn telefoonaansluiting doet ut.
Dixie hangt meteen al aan de lijn  ;D
-Feierabend!-

Morana

Geen idee wat shaddow is. Maar met zijn hartjes met Zabulus kunnen we misschien ooit opgooien dat zij een koppeltje zijn? Kan je vragen aan Dixie wat zij daarvan denkt? :P

Sunny

-Feierabend!-

Sunny

Oh Morana, jij en Dixie zijn ge-orakelt.  :(
-Feierabend!-

Morana

Sorry my love dat ik je in mijn ellende heb meegesleept. Ik had zo graag de wereld met je gedeeld.. wie weet, komen we er toch nog uit door steun van de wolfjes  :-*

Morana

Thanks Malanaphy! Dat was dus het ding wat ik probeerde te voorkomen, te snel uit gaan van 1 vs 1

Ik ga dat maar even niet in het discussieboard plaatsen, want ik wil niet nog meer aandacht naar mezelf toe trekken.. maar misschien kan jij nog iets leuks posten wat de verdenking naar mij (en evt dixie) wat afzwakt.. dat uitgangspunt dat het 1 vs 1 is en dat dat niet geheel betrouwbaar is..

Sunny

En eventueel de rechtbank  :)
Kun jij ook niets aan doen.

Ik zal kijken wat ik doen kan  ^-^
-Feierabend!-

Morana

eventueel kan je een ziende rol claimen en via privé aangeven dat je lynn of mexicano als mogelijke weerwolf hebt gezien (dorpsgek/ziener/wat hebben we verder tegenwoordig), dat soort claims zou ik niet in het discussietopic doen, maar misschien wel en goeie voor privé discussies

Morana

Citaat van: bert-boefjes op 16 april 2023, 23:11:55
Citaat van: Morana op 16 april 2023, 23:01:39
Je mag eenmaal gekozen niet meer van locatie veranderen toch?

In de markttas zaten een Schild en Yeti Uggs. Best tevreden mee. We kunnen er van uit gaan dat Zabulus hetzelfde heeft.

Leuk een telefoon, let op dat je niet zegt dat je met mij contact hebt he XD

@bert-boefjes @123berber mag je eigenlijk voorwerpen aan elkaar doorgeven?

In theorie niet. Maar als je in bezit komt van een verklaring van erfrecht, kan je wel andere spelers tot erfgenaam benoemen, die zullen dan jouw spullen krijgen op het moment dat jij sterft.  O0
Ja dat is niet zo usefull voor mij, ik wilde mijn yeti uggs aan Sunny geven  XD

Sunny

We moeten even kijken of er een voorwerp is dat tegen lynch beschermt ala prins ofzo
-Feierabend!-

Morana

Ohja dat is dus een leuk weetje nog, Mexicano is dus afgelopen nacht geconverteerd , hij is nu weerwolf, was eerst prins

Sunny

Oh dat is inderdaad goed om te weten.

Op zich is de gunfactor wel aanwezig merk ik.
Ik zal straks alle voorwerpen even goed lezen om te zien of er iets bij is dat ook voor een visioen kan zorgen die niet klopt.
Wilde Foxi Mexi erbij?  ;D
-Feierabend!-

Morana

Was mijn eigen inbreng. Nu hebben we een wolf in iedere wijk

Sunny

Ah ok, dat is wel handig inderdaad!
-Feierabend!-