Nieuws:

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Hoofdmenu

Best Friends Forever!

Gestart door bert-boefjes, 14 april 2023, 09:17:51

Vorige topic - Volgende topic

bert-boefjes

In een stad zoals Wakkerdam kan het soms even duren voordat je echt je maatje, je BFF gevonden hebt. En wanneer je die eenmaal gevonden hebt, dan zal je het hele spel samen willen spelen!

Als je dit board ziet, dan betekend het dat jij in bezit bent gekomen van een vriendschapsketting. We willen graag horen wie het maatje wordt aan wie jij de andere helft van de ketting wil geven!
Vanaf dat moment zullen jullie dit spel als koppel verder spelen. En kunnen jullie dit board gebruiken om te overleggen.
Winnaar bij de forumawards van sportiefste speler en aardigste wvw'er. En beste outfit!

Morana

Sunny lijkt mij een mooie en tactische partner ❤

bert-boefjes

Helemaal prima  O0 Ik zal 123berber even vragen of ze haar wilt toevoegen hier  O0
Winnaar bij de forumawards van sportiefste speler en aardigste wvw'er. En beste outfit!

Sunny


Morana

Ja ik dacht, ik heb al een poos niet meegespeeld, dus jij kan mij vast helpen met scherp zijn op nieuwe rollen die ik nog niet zo goed ken. En wij zijn denk ik een erg onverwacht koppel, want eerst dacht ik aan andere leden van vroeger, maar dat zou weer erg voor de hand liggen als ik Erwipro of Zabulus zou kiezen oid

En je leek me wel aardig :D

Morana

Vertel, wat heb jij voor leuke rol? Ik ben weerwolf (6)

Sunny

O fantastisch, ik ben Burger haha
een G/S is het leukste koppel.  ;D

Sunny

Ik dacht ik ga maar voor dat sleutelslot in de bouwmarkt, dan heb ik 1/2 minder kans op lunch het hele spel.  XD

Morana

Slim.

Ik twijfel tussen het veiling huis en een tas kopen bij de markthal. Wat gok jij dat het beste is?

Sunny

In het veilinghuis is volgens mij niets interessant voor ons. behalve misschien een walkietalkie voor als er een neutraal voor slecht kiest.
Plus er is een kans dat je niets krijgt.

Bij de tas weet je niet wat je krijgt, maar je hebt in ieder geval iets haha
Ik zou voor de tas gaan dan

Sunny

Hoe zit het ook alweer, mogen wij nu al WA-en ook? @bert-boefjes

bert-boefjes

Citaat van: Sunny op 15 april 2023, 12:06:00
Hoe zit het ook alweer, mogen wij nu al WA-en ook? @bert-boefjes

Nog niet, pas als jullie beiden in bezit zijn gekomen van een telefoon, jullie hebben wel de luxe hier een privĂ© board voor jullie zelf te hebben  O0
Winnaar bij de forumawards van sportiefste speler en aardigste wvw'er. En beste outfit!

Sunny

Ja dat is echt prettig.

Ik kan nu dus een telefoon kopen, wat wellicht sowieso wel handig is om met andere mensen te kunnen praten?
En mocht jij er 1 krijgen dan kunnen we altijd nog gaan WA-en :)


Morana

Citaat van: Sunny op 15 april 2023, 11:57:58
In het veilinghuis is volgens mij niets interessant voor ons. behalve misschien een walkietalkie voor als er een neutraal voor slecht kiest.
Plus er is een kans dat je niets krijgt.

Bij de tas weet je niet wat je krijgt, maar je hebt in ieder geval iets haha
Ik zou voor de tas gaan dan

Oh ik vond de collectebus wel leuk

Morana

Er dit nu 1 iemand in het veilinghuis. In principe kan die 1 WD op alle 3 de dingen bieden en heeft hij ze allemaal.

Maar ik ben wel benieuwd naar de markt tas dus ga die wel doen