Best Friends Forever!

Gestart door bert-boefjes, 14 april 2023, 09:17:51

Vorige topic - Volgende topic

Sunny

Ja die collectebus is inderdaad wel grappig, dat je van iedereen money krijgt lol

Sunny

Is Lynn er 1 van jou?
Want ik ga op haar stemmen voor BM  XD

Morana

Goeie. Op mijn board zitten, Foxi, Lynn en Shaddow. Eerste 2 weerwolven en shaddow heeft zichzelf net gemeld,  geen idee wat hij is.

Het startitem van Foxi zorgt ervoor dat de lynch geconverteerd kan worden, dit willen ze meteen inzetten.

Sunny

Ok dan even afwachten of ik lynch word?

Morana

Nou ik was het niet van plan. Stel door 50% kans dingen zou je wel dood gaan, maar gaat de conversie mis..
Daarbij G/S koppel is toch super leuk :D

Sunny

Oh ja absoluut!
Maar beter beiden slecht dan beiden dood was mijn gedachte er achter haha

Sunny

Over eerste item gesproken, ik heb een Boksbeugel

CiteerVoorwerp: Boksbeugel
Prijs: 250 WD
Eigenschap: De speler die een boksbeugel heeft kan die in het spel 3 keer gebruiken om een speler in elkaar te slaan. Daarvoor stuur je de naam door van de speler die je in elkaar wilt slaan. Die speler kan de daaropvolgende nacht geen voorwerp gebruiken in de nacht. Die speler kan wel locaties bezoeken en aankopen doen.
Dat kan dus best handig zijn.

Morana

Oh dat is heel praktisch!
Mijn voorwerp was de vriendschapsketting  XD

Sunny

Oh natuurlijk  ;D

Ja dus als ik even iemand in elkaar moet slaan, laat maar weten haha.

Sunny

Ik heb de telefoon gekocht en promotie gemaakt. ^-^

Morana

Je mag eenmaal gekozen niet meer van locatie veranderen toch?

In de markttas zaten een Schild en Yeti Uggs. Best tevreden mee. We kunnen er van uit gaan dat Zabulus hetzelfde heeft.

Leuk een telefoon, let op dat je niet zegt dat je met mij contact hebt he XD

@bert-boefjes @123berber mag je eigenlijk voorwerpen aan elkaar doorgeven?

Sunny

Nee schijnbaar niet. Ik ga semi wel even in elkaar slaan vannacht, lijkt me een heerlijk idee  XD
Maar dat is ok, want ik heb dan wel promotie gemaakt maar om dingen te kopen hebben we poen nodig.
Ik ga ervan uit dat Aappen Lynn en Yasu heeft gecheckt wat jij?

Morana

Geen flauw idee, we gaan het vanzelf wel horen denk ik

Sunny

Sorry, te snel bericht afgesloten.

Ik ga zo even kijken wat het schild en de uggs doen. Oja ik ga morgen even een excel maken met info, dat is wel handig denk ik.

bert-boefjes

Citaat van: Morana op 16 april 2023, 23:01:39
Je mag eenmaal gekozen niet meer van locatie veranderen toch?

In de markttas zaten een Schild en Yeti Uggs. Best tevreden mee. We kunnen er van uit gaan dat Zabulus hetzelfde heeft.

Leuk een telefoon, let op dat je niet zegt dat je met mij contact hebt he XD

@bert-boefjes @123berber mag je eigenlijk voorwerpen aan elkaar doorgeven?

In theorie niet. Maar als je in bezit komt van een verklaring van erfrecht, kan je wel andere spelers tot erfgenaam benoemen, die zullen dan jouw spullen krijgen op het moment dat jij sterft.  O0
Winnaar bij de forumawards van sportiefste speler en aardigste wvw'er. En beste outfit!