Welkom wolven!

Gestart door bert-boefjes, 12 april 2023, 16:05:03

Vorige topic - Volgende topic

Mexicanobroeder

Duwen jullie maar een lunch, gaat vast toch niet door #janken

Lynn

weten jullie vanwaar die stemmen op Ramposii vandaan komen?

Inuzuki

Beetje vaag gedrag rondom locaties vooral volgens mij. Lijkt er trouwens op alsof er een goede kans is dat ik gewaterd ga worden. Ik ga daar denk ik zelf ook maar een beetje op aansturen, als ik te graag wil doen ze het misschien minder snel?  ::)

Inuzuki

Zit ook te denken of ik namen van jullie nog moet noemen als mogelijke targets omdat ik mogelijk gewaterd wordt en dan minder de focus op jullie zou komen (ik heb nu gezegd dat als ik semi was ik iemand zou wateren die al stemmen had, dat is nu zab/ramp/katz). Voor shaddow kan ik nog wel wat argumenten bedenken, maar voor de rest zouden jullie denk ik niet de meest logische zijn op dit punt? Wat willen jullie dat ik doe/zeg mbt jullie?

Lynn

ik ben niet waterbaar dus hou mij er aub tussen uit, mexi ook niet. Wanneer was je gehuidenwisselt en met wie trouwens. indien dat vorige nacht gebeurd was dan ben jij wrs ook niet waterbaar.

Shaddow is waterbaar

Mexicanobroeder

Meh, dit wordt wel lastig zo. Te veel al redelijk bewezen goedjes. Ik ga het nog wel even uit kunnen houden, maar dit gaan we niet eeuwig meer volhouden.

Laten we hopen dat Roodhapje van Dixie een lijk heeft gemaakt..

Mexicanobroeder

Semi gaat lunchbescherming krijgen denk ik. Dus die zou ik niet lunchen.

Ik zou voor William gaan. Die hebben mensen minder op de radar.

Lynn

Citaat van: Mexicanobroeder op 22 april 2023, 20:56:28
Meh, dit wordt wel lastig zo. Te veel al redelijk bewezen goedjes. Ik ga het nog wel even uit kunnen houden, maar dit gaan we niet eeuwig meer volhouden.

Laten we hopen dat Roodhapje van Dixie een lijk heeft gemaakt..

Nja ik vrees ervoor eigenlijk, misschien aappen door Zabulus die ging blijkbaar ook een lijkje maken

Citaat van: Mexicanobroeder op 22 april 2023, 20:57:36
Semi gaat lunchbescherming krijgen denk ik. Dus die zou ik niet lunchen.

Ik zou voor William gaan. Die hebben mensen minder op de radar.

Ja dat dachten we toen ook, dat ik de lunch heb veranderd en die was toen ook mislukt op iemand anders, ik denk dat goed gewoon te veel mogelijkheden heeft om lunch tegen te houden en acties te doen mislukken. Maakt niet uit wie we lunchen die zal altijd mislukken denk ik.

Mexicanobroeder

Dat gevoel heb ik ook ja, en die zwakke rollen leuk maar als iedereen en z'n moeder daarmee goedkoop priester kan worden.. tsja.

We gaan het proberen en we hadden gisteren al echt een orcmoord moeten doen, dat gaat ook heel erg opbreken. Een yeti is er denk ik niet dus dat is onze manier om nog wat kills te maken. Maar dan moet Shaddow nog wel 2 dagen leven.

Shaddow

Okay besties gaan we nou Circe doodmaken of.

En ja sorry =\

Maar hij staat nu wel ingestuurd op Dixie!!

Lynn

wel nee, maar er zijn andere opties om acties te doen mislukken he. heb je die items al bekeken?

@Shaddow je bent rete verdacht man, dadelijk ben jij lynch ipv rampposi. De post van Mexi en inu hebben hier ook niet echt bij geholpen.

wie Lunch dan? bloodwolf is nog niet bewezen dus die zou ik laten, ww is nog niet bewezen dus die zou ik laten, circle wordt ooit wel weer lynch, denk dat we moeten gaan voor iemand dat semi of effectief bewezen is. Wie schiet over?

Dixie heeft die deurketting dus 50% kans (als ze niet liegt hierover, die was effectief te koop toen) we moeten stilaan wel doden gaan veroorzaken. Hoop dat we nog ergens een welp hebben.

Shaddow

Ja sorry ben er echt helemaal uit en het is een beetje overwhelming ._.

Lynn

Citaat van: Shaddow op 22 april 2023, 21:19:01
Ja sorry ben er echt helemaal uit en het is een beetje overwhelming ._.

Geen probleem, maar we hebben je nodig we zijn nog maar met 3  :"( nu ja Morana het koppeltje niet meegerekend die speelde voor zichzelf die telde niet voor slecht :p

Shaddow

Zie nu ook pas dat de nacht morgen is en Inuzuki dood is :'(

Dan ga ik denk ik morgenochtend hier even rustiger naar kijken :)

Mexicanobroeder

Ik zou William doen zoals ik al zei, die is feitelijk niet bewezen maar wel effectief bewezen, lastige is dat er al zoveel spelers bewezen zijn maar er ook een wisselaar zou moeten zijn die we niet kennen.