Nieuws:

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Hoofdmenu

Welkom wolven!

Gestart door bert-boefjes, 12 april 2023, 16:05:03

Vorige topic - Volgende topic

Lynn

Citaat van: Mexicanobroeder op 22 april 2023, 21:22:12
Ik zou William doen zoals ik al zei, die is feitelijk niet bewezen maar wel effectief bewezen, lastige is dat er al zoveel spelers bewezen zijn maar er ook een wisselaar zou moeten zijn die we niet kennen.

Er is een wisselaar? Hoezo is goed zo sterk? WTF

Shaddow

Lunchen of orcen?

Orc staat nu op Dixie, check zo even of ze uggs kan hebben

Lynn

ik zou sowieso iemand orcen die feitelijk bewezen is @Shaddow.

Voor Lunch aangezien WW pas vorige nacht die walkie had is het best wel goed om hem te lunchen zodat hij niet nog meer mensen die een walkie heeft misschien als goed gaat bestempelen in het DT.

Shaddow

rampossi, erwipro en aappen hebben potentieel yeti uggs.

Die kunnen dus niet georc'd worden.

Shaddow

Citaat van: Lynn op 22 april 2023, 21:23:24
Citaat van: Mexicanobroeder op 22 april 2023, 21:22:12
Ik zou William doen zoals ik al zei, die is feitelijk niet bewezen maar wel effectief bewezen, lastige is dat er al zoveel spelers bewezen zijn maar er ook een wisselaar zou moeten zijn die we niet kennen.

Er is een wisselaar? Hoezo is goed zo sterk? WTF
Ja, nadeel is vooral dat de gebouwen openbare acties hebben en ik denk dat de kracht van de orakel icm basisrollen onderschat is.

Maar we hebben ook 2 conversieopties gehad, en er komen misschien nog meer, dus heb wel vertrouwen.

Lynn

wel de voorwerpen hebben wel flaws zoals die walkie-talkies, mensen gaan onterecht ervan uit dat die persoon wel goed moet zijn omdat ze samen op dezelfde frequentie zitten.

Voor orcen is misschien semi wel een goede optie, aangezien deze waarschijnlijk enkel lunchbescherming gaat krijgen. Dixie heeft die Deurketting.

ik zou wel het observatorium afzetten deze nacht met het drankje van @Shaddow en dan de volgende dat doet @Mexicanobroeder hetzelfde maar met zijn lint.

Nu vraag ik het nog eens, welke items hebben jullie nog meer beschikbaar? We gaan meer moeten doen willen we alsnog winnen. ik hoop iig dat er in die grote zak iets deftig zit.

Shaddow

Ja ik koop nu dus de grote zak;
verder heb ik een loterijticket (2 4 1 3 5 voor deze nacht) en een verduisterdrank.

Zal ik dan Semi-Sjamaan orcen en het observatorium verduisteren?

Mex, kan jij bevestigen dat je dan niet je afzetlint gebruikt?

Lynn

jup voor semi en observatorium

heb je de zak al gekocht? want ik heb een grote zak gekocht en is misschien niet nuttig dat we beide dezelfde items hebben

Shaddow

Ja, ik heb dit al eerder aangegeven

Citaat van: Lynn op 21 april 2023, 10:46:14
ik denk dat ik ook maar een grote zak koop
Ik dacht dat je keuze om ook een grote zak te kopen bewust was.

Shaddow

Ik stuur semi en de verduistering dan in, en dan heb ik zo weer gasten.

Een sociaal leven; hoe kom ik eraan, hoe kom ik er weer vanaf? :'(

Lynn

Citaat van: Shaddow op 23 april 2023, 11:39:24
Ja, ik heb dit al eerder aangegeven

Citaat van: Lynn op 21 april 2023, 10:46:14
ik denk dat ik ook maar een grote zak koop
Ik dacht dat je keuze om ook een grote zak te kopen bewust was.

Ja dit was voor ik las dat iedereen hetzelfde kreeg (als ze dezelfde kopen)

Mexicanobroeder

Ik zal het afzet lint skippen dan

Lynn

Okay Mexi zet je lint maar in want Shaddow wordt hoogstwaarschijnlijk lynch, man man man wat een nachtmerrie.

Mexicanobroeder

Sorry, ik keek De Mol.

Bij dezen excuses aan ieder goedje dat we vanaf nu nog eruit werken. Aangezien winnen hem echt niet meer wordt met 50 mogelijkheden op lynchbescherming, het gevaar van observatorium acties en meer.

Maar we zullen een poging doen. XD

Lynn

Citaat van: Mexicanobroeder op 23 april 2023, 22:53:24
Sorry, ik keek De Mol.

Bij dezen excuses aan ieder goedje dat we vanaf nu nog eruit werken. Aangezien winnen hem echt niet meer wordt met 50 mogelijkheden op lynchbescherming, het gevaar van observatorium acties en meer.

Maar we zullen een poging doen. XD

Nja winnen doen we idd niet,

wat heb jij gekregen van de markthal?