Nieuws:

Heb je problemen met het forum? Contacteer Shaddow, redeast of yasu.

Hoofdmenu

Welkom wolven!

Gestart door bert-boefjes, 12 april 2023, 16:05:03

Vorige topic - Volgende topic

Inuzuki

Citaat van: Lynn op 22 april 2023, 14:40:42
ja ik zag het net, heb je al contact gehad met andere?
Alleen wat met Dixie

Inuzuki

Wat doet een tas? Ik kan dat nergens vinden  ::)

Lynn

Citaat van: Inuzuki op 22 april 2023, 17:16:28
Wat doet een tas? Ik kan dat nergens vinden  ::)

Er gaat een random item inzitten. ik had vorige keer een kleine tas en kreeg een drankje der verandering

Inuzuki

Nvm, oeps.. Ik zat eraan te denken ook naar de markthal te gaan, ik zou niet weten wat anders en sta al nogal op de radar bij iedereen. Mochten jullie een beter idee hebben hoor ik het graag  (A)

Shaddow

Shaddow

ik zou kerk overwegen omdat die plek voor goedjes goed is - je wordt of priester, of gezegend, of kan de luncht stoppen.

Maar kan zijn dat ze je dan alsnog verdenken omdat je hem blokkeert voor een ander.

Shaddow

ikzelf koop een grote tas iig (van 750), had begrepen dat er meerdere items in kunnen zitten, maar als het er maar één is ben ik benieuwd :p

Mexicanobroeder

Mexicanobroeder

Inuzuki

Ik neig toch naar markthal, lijkt me nog iets neutraler/tot minder discussie leiden dan kerk denk ik.. Kerk kan inderdaad toch ook weer tegen je gebruikt worden. Maar in zulk soort varianten is het volgens mij altijd zo dat als je eenmaal verdacht wordt dat elke actie opvalt.

Inuzuki

Semi wil gaan wateren blijkbaar, of we suggesties in kunnen sturen.  :-\ Er zitten bij ons geen ketters tussen he?  XD

Shaddow

Shaddow

Ik kan tegen water (:

Maar geen ketter

Mexicanobroeder

Mexicanobroeder

Citaat van: Inuzuki op 22 april 2023, 18:23:11
Semi wil gaan wateren blijkbaar, of we suggesties in kunnen sturen.  :-\ Er zitten bij ons geen ketters tussen he?  XD

Ik ben geconverteerd.

:D of  >:( dat moeten we nog zien :-*