Nieuws:

Heb je problemen met het forum? Contacteer Shaddow, redeast of yasu.

Hoofdmenu

Welkom wolven!

Gestart door bert-boefjes, 12 april 2023, 16:05:03

Vorige topic - Volgende topic

Mexicanobroeder

Ik heb geen HW gedaan gisteren in ieder geval.

Foxi

Probleem is dat semi bij mij in de wijk woont en ze hem lunchbescherming willen geven en 2 van ons laten checken. Dus ik ga denk maar naar de b&b, om zo dat te ontwijken, maar we moeten wel elders lunchen

Mexicanobroeder

Ugh. Kies maar een Dixie of een vroege Morana stemmer ofzo. Maar lijkt me wel essentieel om ervoor te zorgen dat die actie mislukt op de een of andere manier.

Je kunt ook naar het ziekenhuis en huidenwisselen met een goedje (Dixie). Ik vind dat beter dan de obvious B&B

Foxi

Als je wilt dat de actie mislukt moet je Circle of Katz lunchen, maar ik weet niet of het net dan om mij heen sluit

Mexicanobroeder

Huidenwissel dan met Katz/Circle in het ziekenhuis?

Lynn

Mexicanobroeder

Iemand die "op groen" gezet kan worden. Aappen? Dixie of William of een andere vroege Moranastemmer kan ook.

Morana

Aapen en dixie zitten ook nog op het vergulde florijn board  dus ik zou die doen. Dixie heeft een telefoon en zichzelf ondertussen misschien wel beschermd

Foxi

Ziekenhuis kan ik idd ook doen, dan word ik mogelijk aangezien voor goed idd

Mexicanobroeder

Citaat van: Foxi op 18 april 2023, 20:07:57
Ziekenhuis kan ik idd ook doen, dan word ik mogelijk aangezien voor goed idd

Lijkt me minder verdacht dan B&B. Alleen is dan wel de gok of je met bijvoorbeeld Dixie moet huidenwisselen of met Circle/Katz. Als ze die 2 samen opvragen is het heerlijk om dat te storen.

Dat ziekenhuis is echt heel fijn om als slechtje gebruik van te maken. Alleen dan moeten we wel zoveel mogelijk info hebben.

Foxi

Ja ik kan pech hebben en net een hulpje pakken, maar dat risico blijft

Mexicanobroeder

Citaat van: Foxi op 18 april 2023, 20:17:20
Ja ik kan pech hebben en net een hulpje pakken, maar dat risico blijft

Dixie is sowieso goed tenzij ze van rol verandert, zodoende. Enige wat kan is dat je dan precies met een hulpje zit.

Alternatief is dat Circle/Katz dus opgevraagd worden en dat jij daar stoort. Maar dan moet je zeker zijn, want als ze dan jou en de speler die je wisselt opvragen ben je geen steek verder.

Maar als Dixie op de lunch staat is die wissel uitgesloten en zou ik gokken op Aappen, William of Bloodwolf ipv Dixie als je de veilige keuze wil.

Shaddow

Ben wel anti Dixie lunchen man, liever Aappen.

Vind net zo leuk dat iedereen weer meedoet :(

Shaddow

Lmk als een locatie afgesloten moet worden of iemand dood moet btw

Shaddow

Well, jammer van Morana, maar GS-koppel moest eruit.

Misschien kunnen we dit zo spinnen dat Aappen slecht is, en zo het koppel eruit wilde gooien