Welkom wolven!

Gestart door bert-boefjes, 12 april 2023, 16:05:03

Vorige topic - Volgende topic

Shaddow

Ik heb drank van eeuwige nacht!
Ik kan een locatie afsluiten.

Mexicanobroeder converteren kan!

Lynn

Mexi is ook naar het ziekenhuis, dus de kans dat conversie werkt is nogal klein.

acties ziekenhuis:
1. Onder toezicht stellen - Hiermee kan je een speler naar keuze onder toezicht stellen. Hij/zij zal die nacht beschermd zijn tegen alle acties van de Weerwolven.
2. Medicijnen geven - Hiermee heb je een kans van 1 op 3 dat je een levensdrankje kan inzetten om iemand van de lunch te redden.
3. Transplantatie uitvoeren - Hiermee kan je van huid wisselen met een speler naar keuze. Deze actie eindigt direct na de lynch van de volgende dag.

iemand anders is een betere optie.

Lynn

misschien Bloodwolf of Katz

Foxi

Als hij wisselt dan converteren we iemand anders toch. Ik vind switchen ook prima

Morana

Citaat van: Morana op 16 april 2023, 15:43:04

Waterwork niet, die is bij de b&b.
oh ik zie net dat ik het even verkeerd las. Bij de b&b ben je niet veilig voor de lynch maar voor de verdere nacht acties. Op zich wel fijn voor ons dus zelfs.

Ik ben benieuwd of de lynch/ conversie van mexi nou gelukt is

Morana

Wij moeten misschien ook even tactische informatie plekken bezet houden in het locatie topic zoals het ziekenhuis bijvoorbeeld

Mexicanobroeder

Citaat van: Morana op 16 april 2023, 23:16:40
Citaat van: Morana op 16 april 2023, 15:43:04

Waterwork niet, die is bij de b&b.
oh ik zie net dat ik het even verkeerd las. Bij de b&b ben je niet veilig voor de lynch maar voor de verdere nacht acties. Op zich wel fijn voor ons dus zelfs.

Ik ben benieuwd of de lynch/ conversie van mexi nou gelukt is

:)

Morgen even uitgebreider dingen zeggen hiero!

Morana

Yeah ;D

Ik ga denk ik zelf naar het veiling huis (nog genoeg plekken dus ik plaats nog niets). Vorige keer zat er maar 1 persoon en die heeft dus heel goedkoop z'n items kunnen krijgen. Die kruimeldief lijkt me ook wel handig. Misschien goed als wij daar in ieder geval niet tegen elkaar gaan opbieden :P

Mexicanobroeder

Ik had voor het redden van de lunch gekozen in het ziekenhuis. Ik vond 1/3 odds best prima en dacht dat het risico op de huidenwissel niet zou worden genomen. Dat maakt die locatie ook irritant: Elke keer als iemand er heen gaat moet je gokken of iemand voor de 1/3 kans.

Ik was Prins dus ik was nog zo blij dat ik niet echt veel kans had om gelyncht te worden. Ik was wel van plan om op het randje te spelen om lynch te kunnen worden. Dat plan kan ook weer in de prullenbak dus.  :D Dusja, ergens fijn dat er iets bewijsbaars weg is. Maar misschien ook weer niet de beste rol ooit die kwijt is. En natuurlijk geen rol die ik alsnog makkelijk kan claimen.

Wat betreft locaties: Ik heb nog niets gekocht, dus ik overweeg wel om de markthal te kiezen aangezien ik in weinig voorwerpen echt geinteresseerd ben. De natuurwinkel misschien, maar dat ligt er ook wel weer dik bovenop.

Lynn

denk dat het beter is van Semi nu te lunchen, dat observatorium is te OP eerlijk gezegd.

Morana

Oke guys, ik denk dat ik eraan ga of er moeten opeens heel veel mensen besluiten niet op mij te stemmen. Ik heb even geprobeerd de observaties onbetrouwbaar te maken door het ziekenhuis wat Lynn en Mexicano hebben bezocht.

Mocht ik dood gaan, dan is het natuurlijk heel onlogisch dat ik 1 van mijn medewolven zou "verdacht maken" en komen jullie daardoor hopelijk wat meer in het vertrouwen van de rest van de groep.

Ik zou het wel waarderen als jullie nog niet direct op mij stemmen maar even kijken waar de discussie verder heen gaat. Wie weet heb ik nog overlevingskansen.

Morana

Thanks Malanaphy! Dat was dus het ding wat ik probeerde te voorkomen, te snel uit gaan van 1 vs 1

there is still hope...

Mexicanobroeder

Het is alleen minder fijn dat bij mij in de wijk al 2 mensen op jou hebben gestemd, dat is effectief vier stemmen en ik denk dat ik het niet kan maken om mijn eentje actief daartegen te lobbyen als Waterwork het er ook mee eens is. (dan kan ik ook die twee extra stemmen sowieso niet voorkomen)

Gelukkig is WW nogal wel eens van de nuance en het anti-schapen, dus #prayforWW

Morana

Lang leven WW  ;D

@Shaddow ben jij eigenlijk ook wolf, of hulpje?

Lynn

geen idee of we je openlijk moeten gaan verdedigen of mee verdacht maken, aangezien er zelfs met de voorwerpen (behalve in het ziekenhuis zoals je zelf vernoemde) geen andere mogelijkheid bestaat om via een orakelactie (observatorium) alsnog als goedje hieruit komt.

Als ze alsnog voor Dixie kiezen en ze is goed (wat wrs zo is aangezien jullie niet samen kunnen winnen) dan hang je alsnog de volgende dag.

Met jou lynch kunnen we meerdere mensen verdacht maken, zoals Katz (die random op zabulus gaat) en andere die je niet willen hangen. Als wij je gaan verdedigen komt dit wel raar over.

ik ben maar aan het denken he.